آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

مزایا اقتصادی پلی کربنات و استفاده های آن در دکوریشن درونی

صرفه اقتصادی پلی کربنات و استفاده های آن در دکور درونی

از جمله منفعت های پوشش پلی کربنات به جای کریستال هزینه کمتر و نیز وزن کم تر آن است. و نیز استقامت بالای آن نسبت به پلاستیک باعث تقاضای روزافزون آن به عنوان پوشش در صنعت گلخانه گردیده است. پوشش پلی کربنات سوله اغلب جهت پوشش قسمت‌های جلو، عقب و نیم دایره‌های مربوطه و یا کناره‌ها و سقف گلخانه درصورت تقاضای مشتری درنظرگرفته می‌شود. ورقهای پلی کربنات گنبد جایگزین مناسبی برای شیشه بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می‌شوند. بطوریکه پلی کربنات دیواره در تابستان از ورود گرما به داخل جلوگیری کرده و در زمستان مانــــع خروج و هـدر رفتن گرمــــــای داخـل می‌شوند.

صرفه اقتصادی پلی کربنات و کاربردهای آن در دکوراسیون داخلی

طراحی قالب پایگاه به صورت استاندارد بخش دو

این مقاله توسط وبسایت طراحی سایت اراک آماده گردیده است.

ایجاد template وب سایت به گونه بهینه بخش 2

ایجاد تم واکنش گرا

یکی از نکات مهم که نیاز است به هنگام ساخت تم مد نظر شما قرار داشته باشد استفاده از کدهای html و شیوه نامه های آبشاری است. یکی از با ارزش ترین روش های ساخت قالب استفاده از قطعه کدهای html و همچنین شیوه نامه های آبشاری میباشد. دلیل اصلی بهره گیری از html و css سرعت بالای آنها میباشد و قالبی که از این طریق کد نویسی میشود به طور قطع از سرعت بارگذاری مناسبی بهره مند است به علاوه اعمال تغییرات در template نیز برای مدیران سایت بسیار راحت خواهد بود. کدهای اچ تی ام ال به همراه شیوه نامه های آبشاری میتواندتمپلیت مد نظر شما را با سرعت بارگذاری مناسب آماده نموده.

عدم استفاده از فلش در template

یکی از مسئله های اصلی در دلایل به کارگیری نکردن فلش سنگین بودن سایز فلش میباشد. هنگامی که حجم سایت شما زیاد شود قطعا سرعت لود صفحات شما کم میشود که این مسئله سئو تارنمای شما را دچار مشکل میکند . از طرفی flash پایگاه شما را تبلیغاتی میکند زیرا دید اکثر کاربران از فایل های ادوب فلش ، تبلیغات میباشد.

این مطلب به دست پایگاه طراحی سایت گردآوری شده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , ساخت سایت , طراحی سایت در اراک

ساخت قالب سایت به صورت سبک پارت یک

این مقاله به دست وب سایت ساختن سایت تهیه گردیده است.

ایجاد قالب تارنمای به صورت مناسب قسمت اول

یکی از اساسی ترین قسمت های ساخت پایگاه مبحث کدنویسی قالب ست . بسیاری از مدیران کسب و کارهای آنلاین فکر میکنند template تارنمای تنها برای ظاهر پایگاه مفید است و باید به گونه ای ساخت گردد که توانایی جذب کاربر را داشته باشد ، اصولا مدیران کسب و کارهای آنلاین به مسائل جانبی در کدنویسی تمپلیت توجهی نمیکنند که یکی از این مسائل بهینه بودن  تم پایگاه از نظر سرعت بارگذاری و امکانات است.

در این مطلب قصد داریم شما را با مهم ترین نکات برای ایجاد template یک پایگاه به صورت بهینه آشنا نمائیم. در هنگام کدنویسی وب سایت ، اولین مسئله ای که با آن برخورد خواهید کرد بدون شک طراحی قالب است ، تمپلیت سایت شما تاثیر خوبی نیز در میزان بهینه سازی پایگاه خواهد داشت به همین خاطر از اهمیت بسیار زیادی بهره مند میباشد اما متاسفانه بسیاری از مدیران وب سایت ها به این مسئله اهمیتی نمیدهند و به همین خاطر در بسیاری از موارد شاهد طراحی سایت هایی هستیم که از نظر تمپلیت اصلا سبک نبوده اما از نظر ظاهر بسیار زیبا میباشند. زیبایی ظاهری تمپلیت هیچ ایرادی ندارد بلکه بسیار مفید میباشد اما بهینه بودن یک قالب را نباید نادیده گرفت .

این محتوای به دست پایگاه طراحی سایت ارزان تولید گردیده است.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت  , ساختن سایت , طراحی سایت ارزان , دانلود نرم افزار طراحی وب

یادگیری ایجاد و منظم نمودن یک نتورک داخلی معمولی

یادگیری راه اندازی و منظم نمودن یک نت ورک LAN کوچک

کلمات کلیدی مقاله : کلمات کلیدی :  دوره آموزشی سیسکو , آموزش شبکه , آموزش ccna , آموزش network plus

اگر در محیط کار یا منزل خود با بیش از یک کامپیوتر سروکار دارید احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیا ندازید .

با اتصال کامپیوتر ها به یکدیگرمیتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید از طریق یکی از کامپیوتر ها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید از هر یک از کامپیوتر ها به فایل های خود از جمله عکس ها ، آهنگ ها و اسناد دسترسی پیدا کنید ، به بازی هایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر نیاز دارند . و بالاخره این که خروجی وسایلی چون DVD PLAYER یا وب کم را به سایر کامپیوتر ها ارسال کنید .

در این مقاله ضمن معرفی روش های مختلف اتصال کامپیوتر ها به یکدیگر انجام تنظیمات دستی را برای بهره بردن از حداقل مزایای یک شبکه کامپیوتری به شما نشان می دهیم .

ذکر این نکته هم لازم است که قسمت اصلی این مقاله به نصب نرم افزار اختصاص دارد اما در انتهای مطلب در خصوص ساختار شبکه و مسائل فیزیکی آن هم توضیحاتی داده ام

کلمات کلیدی :   دوره آموزشی سیسکو , آموزش سیسکو , آموزش ccna , آموزش network plus

تکست پیج اصلی و پرهیز از مطلب کپی

این مطلب توسط پایگاه طراحی سایت ارزان تهیه شده است.

مطلب صفحه اصلی و پرهیز از متن تکراری


مطلب صفحه اول پایگاه شما بسیار مهم است . این مطلب پیج اصلی ترین متا تگی است که در سایت شما ایندکس میشود. هرچه قدر مطلب home page پایگاه قدرتمند باشد از نظر جذب مخاطب قوی تر عمل خواهید کرد . سعی کنید محتوای صفحه اصلی تارنما خود را کوتاه و خلاصه بنویسید و به نگارش آن توجه ویژه ای نمائید همچنین محتوای صفحه اول پایگاه را بدون اشتباه املایی و تایپی بنویسید تا در نظر خوانندگان جلوه خوبی داشته باشد. به یاد داشته باشید متن صفحه اول تارنما از ارزشمندترین مسائل در ساخت سایت به حساب می آید.

نوشته شما باید از فونتی خوانا و کاربرپسند برخودار بوده و از نظر نگارشی و اشتباهات تایپی و املایی وضعیت قابل اتکایی داشته باشد تا اصول کاربرپسندی را حفظ نماید . در نوشتن مطلب خود حتما از تگ H1 ( هدینگ ) بهره ببرید مخصوصا برای تیتر نوشته خود . در متون خود حتما از عکس استفاده نمایید و برای عکس نیز از خصوصیت های تگ آلت استفاده نمائید. این مطلب توسط مرکز طراحی سایت ارزان تولید گردیده است.

کلمات کلیدی : بهینه سازی سایت , بازاریابی اینترنتی , طراحی سایت ارزان