آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

شرایط کار در دانمارک و ویزای GR1

عنوان: تحصیل در آلمان و پاسخ پرسش های متداول در مورد گرفتن ویزای تحصیلی آلمان

این مقاله در مورد زندگی درامریکا می باشد.

در این مقاله سعی بر این شد تا مقداری در مورد شرایط و نحوۀ اخذ ویزای کاری دانمارکGR1 صحبت کنیم ، و دربارۀ تک تک موضوعات مختلف درمورد ویزای کار دانمارکGR1،  و نحوۀ اخذ ویزای کار دانمارک GR1، شرایطی که متقاضی ویزای کار دانمارک میبایست داشته باشد تا بتواند ویزای کار دانمارک را اخذ نماید ،

نحوۀ اقدام جهت اخذ ویزای کار دانمارک GR1برای متقاضیان علاقمند به کار در کشور دانمارک، و راههای اخذ ویزای کاری دانمارکGR1 برای متخصصان، و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کار دانمارکGR1 ، مراحل اولیه اقدام جهت اخذ ویزای کار دانمارکGR1  و مدت زمان پروسۀ رسیدن به ویزای کار دانمارکGR1 ، مدت زمان و فرصت متقاضی کار در دانمارک جهت پیدا کردن کار در دانمارک و اینکه کدامین اشخاص واجد  شرایط اخذ ویزای کار دانمارکGR1 هستند و طبق سیستم امتیاز بندی دانمارک ، بسته به رزومۀ شخص کدامین اشخاص میتوانند جهت اخذ ویزای کار دانمارکGR1 اقدام نمایند ،

اطلاعات کاملی را برای شما عزیزان ارائه دهیم ، البته قطعآ بعد از خواندن این مطالب در مورد ویزای کار دانمارکGR1 و بررسی دقیق شرایط خود درمیابید که آیا واجد شرایط اخذ ویزای کار دانمارکGR1هستید یا خیر.

 متقاضیان بسیاری جویای شرایط اخذ ویزای کار دانمارک و روند کار و مراحل اخذ ویزای کار دانمارکGR1 میگردند. دانمارک یکی از فعالترین کشورهای حوزۀ اتحادیۀ اروپا میباشد که در زمینۀ جذب نیروهای کار خارجی فعالیت گسترده ای دارد ، و اصطلاحآ ویزای کار Skilled Workerرا به متقاضیان کار در دانمارک ارائه میدهد، معمولآ کسانیکه متقاضی این نوع ویزا هستند از قبل در سایتها مقداری جستجو نموده و اطلاعات اولیه ای در مورد شرایط و نحوۀ اخذ ویزای کار دانمارکGR1 کسب نموده اند ، این شرایط بدین شرح میباشد که متقاضی ویزای کار دانمارکGR1، و جویای کار در دانمارک میبایست قبل از پیدا کردن کارفرما در دانمارک ، ویزای کار دانمارک GR1را اخذ نموده باشد ، و میبایست حداکثر تا سه ماه قبل از ورود به دانمارک جهت کار ، درخواست ویزای کار دانمارک GR1را به سفارت ارائه داده باشد. و نکتۀ خیلی مهم آنکه قبل از هرگونه اقدامی جهت اخذ این ویزا ، متقاضی میبایست مطمئن شود که واجد شرایط اقدام جهت این ویزا میباشد و امتیاز لازم را جهت اقدام برای اخذ ویزای کار دانمارک کسب کرده باشد.

در این مقاله درمورد راه های گرفتن اقامت کانادا اشاره ای شده است.

عوارض مهم و بسیار وحشتناک عمل زیبایی بینی!!

عنوان: آیا بین زیبایی پوست و اعصاب ما ارتباط وجود دارد؟

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

آیا بین زیبایی پوست و اعصاب ما ارتباط وجود دارد؟
آیا واقعا ارتباطی بین بیماری های پوستی و بیماری های اعصاب وجود دارد؟
پوست بزرگ ترین عضو بدن انسان است. پوست و سیستم اعصاب انسان هر دو از لایه ای به نام اکتودرم در دوران جنینی منشاء می گیرند. به همین دلیل ارتباط نزدیکی با هم دارند. از طرفی، پوست انسان محل تظاهر بسیاری از حالت های هیجانی است؛ مثلا در حالت خشم برافروختگی و در حالت اضطراب گرما و تعریق در پوست دیده می شود.

همچنین پوست جزئی از هویت فرد است. درواقع بخشی از اعتماد به نفس انسان ها به ظاهر و بخشی از آن به پوست مربوط است. پس پوست انسان ارتباط نزدیکی با سیستم مغز و اعصاب و سیستم ذهنی و روانی دارد. همان طور که حالت های روانی روی پوست تاثیر می گذارد، مشکلات پوستی نیز بر ذهن و روان انسان ها تاثیر می گذارد.

 مشکلات پوستی مرتبط با روان کدامند؟
مشکلات پوست و روان به ۴ دسته تقسیم می شوند؛ یکی از آنها اختلال های سایکوفیزیولوژیک است. در اختلال های سایکوفیزیولوژیک، بیماری پوستی به دنبال اضطراب و تنش شدت می یابد. مثال مهم آن بیماری کهیر است که با اضطراب فرد شدت می یابد. گروه دوم، بیماری های اولیه روان پزشکی مرتبط با پوست هستند؛ مثلا فردی که مبتلا به وسواس است با شستشوی مکرر دچار ضایعات پوستی خواهدشد یا فردی که به طور تکانشی موهای ابرو، مژه یا ریش و… را می کند به پوست آسیب می رساند و ضایعاتی را در آن به وجود می آورد. گروه سوم، بیماری های ثانویه به پوست است؛ یعنی فرد دچار جوش صورت است و از دیدگاه خودش ظاهر مناسبی ندارد و ممکن است دچار اضطراب اجتماعی و ترس از حضور در جمع یا افسردگی شود.

از طرفی، در این افراد اضطراب، خود عاملی است برای تشدید جوش های صورت. گروه چهارم، افرادی هستند که هیچ ضایعه ای از بیماری های پوستی در بدنشان وجود ندارد و تصور می کنند که مثلا دچار مورمور، گزگز اندام و خارش پوست یا همان خارش روانزاد هستند. حتی ممکن است در مشاوره هم نشانه ای از اختلال روان پزشک مشاهده نشود ولی با داروهای روان شناختی و مداخله های مشاوره ای خارش یا گزگز و مورمور هم کمتر خواهدشد.

 
راه حل این ۴ مشکل چیست؟
راه حل هر ۴ گروه از اختلال های پوستی مرتبط با روان مانند سایر اختلال های روان تنی، مداخلات دارویی یا غیردارویی است. اگر بیماری اولیه افسردگی و اضطراب درمان شود، در روش های شناختی رفتاری با مدیریت استرس که شامل کنترل خشم و آرام سازی است، می توان مشکل های اولیه روان پزشکی را برطرف کرد و با کاهش اضطراب و افسردگی از شدت بیماری پوستی به میزان زیادی کاسته خواهدشد.
 
اعصابت را آرام کن تا پوستت آرام شود
بعضی از بیماری های پوستی منشاء روانی دارند؛ مثلا در بیماری خارش پوستی سایکوژنیک (با منشاء روان شناختی) آزمایش های مختلفی برای بیمار انجام می شود ولی هیچ دلیلی برای بیماری مشخص نمی شود و در نهایت این نتیجه حاصل می شود که بیمار دچار خارش روانزاد است. بعضی از بیماران نیز به اختلال روان شناختی پارازیتوز یا هذیان انگل مبتلا هستند. این افراد احساس می کنند حشره یا انگلی در پوستشان وجود دارد در حالی که چنین نیست.
برخی بیماری های پوستی در اثر عوامل روانی تشدید می شوند؛ مثلا در افرادی که دچار آکنه هستند، می بینیم که اضطراب، وسواس و استرس باعث تشدید آکنه می شود. بیماری برص یا پیسی، بیماری آلوپسی آره آتا (موهای سر یا صورت در اثر حادثه مثل تصادف رانندگی یا استرس و اضطراب به صورت حلقه ای می ریزد)، بیماری صدف یا پمفیگوس، لیکن پلان و برخی دیگر از بیماری های پوستی نیز با بروز اختلالات روان پزشک و اختلالات اضطرابی شعله ور می شوند
در بیماری تریکوتیلو مانیا بیمار عادت به کندن موهای خود دارد. این بیماران دچار تنش های درونی هستند و با کندن موی سر یا موی صورت تنش را کاهش می دهند، اغلب هم بعد از پایان تنش احساس پشیمانی می کنند.






 مشاهده می شود که این بیماری می تواند روی روان اثر گذارد و متقابلا روان نیز اثری سوء روی جسم دارد ولی ناگفته نماند فردی که مثلا دچار اختلال افسردگی است و در عین حال دچار بیماری پوستی مانند پسوریازیس است، طبعیتا انرژی اش کمتر می شود، خوابش به هم می خورد و دیگر توان لازم را برای مدیریت و درمان بیماری پوستی و حتی اختلال روانی را نخواهد داشت.

در این مواقع ممکن است بیماری اش تشدید و بیماری های عفونی هم بر آن سوار شود و چه بسا یک بیماری معمولی و خفیف به بیماری شدید تبدیل شود. به طور کلی درمان چنین بیماری هایی باید با گروه متشکل از مشاور روان پزشک، روان شناس و مددکار و متخصص پوست کمک گرفته شود.

در این مقاله درمورد عمل بینی گفته شده است

طراحی سرویس بهداشتی شیک و زیبا

عنوان: طراحی سرویس بهداشتی شیک و زیبا

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل به خصوص به سبک مدرن و امروزی از اهمیت زیادی در طراحی فضای داخلی منزل برخوردار است و طراحی مدرن و بسیار زیبای دکوراسیون داخلی به زیبایی هرچه بیشتر فضای منزل شما کمک میکند. امروزه طراحان چیدمان خانه سعی دارند با ترکیب عناصری از سبک های قدیم و جدید چیدمانی مدرن و نو در خانه به وجود آورند. اگر می خواهید چیدمان خانه تان را تغییر دهید لازم نیست تمامی وسایل خانه و همه چیزهایی که در اختیار دارید و عمری برای جمع کردن آنها سعی و هزینه کرده اید، را دور بریزید. تنها کافی است با تغییر دادن یکی از وسایل، محیطی مدرن و جدید به وجود آورید. به طور مثال اگر از میز و صندلی غذاخوری تان خسته شده اید یا یک نواختی خانه دلتان را زده و خواهان یک تغییر تحول آن هم با هزینه کم هستید، می توانید فقط با تعویض صندلی ها یا حتی با تغییردادن پارچه روکش صندلی ها آنها را به سبکی جدید درآورید و حس و حالی نو به فضای خانه ببخشید.

این روزها که خانه ها کوچک تر و کوچک تر می شوند و تهیه تزئینات منازل هزینه گزافی می طلبد باید به فکر راهکارهایی ساده و ارزان برای داشتن چیدمان مطلوب در محیط منزل باشیم. با راهکارهای ساده برای تزئین خانه آشنا شوید.


رنگ یاسی روشن از دسته رنگ‌های خنثی است که خطای دید را در فضا بیشتر می‌کند و حس بزرگ‌تر بودن فضا را به افراد القا می‌کند. اگر می‌خواهید رنگ مناسبی را برای خانه‌ای مدرن با زوایای شکسته بسیار انتخاب کنید، رنگ یاسی را که یکی از گزینه‌های بسیار ایده آل و مناسب است، برگزینید.
با استفاده از کف‌پوش‌های براق چوبی، فضایی ساده، مدرن و در عین حال، شاعرانه پدیدار می‌شود. در کنار مبلمان ساده و کاربردی امروزی استفاده از کف‌پوش‌های چوبی، جلوه‌ای طبیعی به خانه می‌دهد و فضایی گرم و راحت برای به پایان رساندن خستگی‌های روزانه در خانه خلق می‌کند. برخلاف زمینه بسیار ساده و بی‌پیرایه مخلوطی از رنگ‌های گرم و زیبا مانند کرم و قهوه‌ای روشن را برای مبلمان، بنفش تیره را برای پرده‌ها و فرش، یاسی و لیمویی را برای کوسن‌ها می‌بینید که با استفاده از این رنگ‌ها توجه هر کسی به محدوده استراحت جلب می‌شود. اتاق نشیمن را می‌توانید مملو از کوسن‌های رنگی کنید تا فضای استراحت را با دیگر فضاهای خانه متفاوت سازید.
چیدن مبلمان اتاق‌نشیمن به صورت دایره‌ای یا نعلی شکل، احساس در جمع بودن را القا می‌کند و برقراری ارتباط در این نوع چیدمان‌ها بسیار ساده‌تر و صمیمی‌تر است. به‌طور معمول، اتاق‌های نشیمن مرکزیت دارند، این مرکزیت می‌تواند به‌وسیله شومینه و یا دکوراسیون - نور و یا پنجره‌ای رو به نمایی زیبا باشد. در این تصویر میز سبزرنگ و فرش بنفش تیره با داشتن رنگ‌های تند به فضای نشیمن مرکزیت داده‌اند.
استفاده از گل و گیاه در خانه‌هایی که به سبک مدرن چیدمان شده‌اند، بسیار توصیه می‌شود، چرا که موجب تلطیف فضای خانه با آن خطوط راست و زوایای شکننده می‌شوند. همچنین از دیگر مزایای استفاده گل و گیاه، ارتقای روحیه اعضای خانواده است.



بهتر است به هر قیمتی راضی نشوید خانه تان را زیبا کنید. اگر خانه شما در روز دارای نور کافی نیست از پرده های سنگین و ضخیم به بهانه شکیل بودن و شیک بودنشان استفاده نکنید. نور خانه یکی از فاکتورهای مهم در داشتن چیدمانی زیبا و روح بخش است پس خودتان را مجبور نکنید که از همه کلیشه ها برای چیدمان خانه استفاده کنید.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد

خواص نخوردن گوشت قرمز

عنوان: برای کاهش مضرات امواج موبایل چه باید کرد

این مقاله درمورد تفریح و سرگرمی می باشد.

آیا برایتان غیرممکن است که هرچقدر هم درخواستی غیرمنطقی باشد، بدون عذاب‌وجدان بگویید «نه»؟ اگر نه گفتن به آدم‌ها – چه رئیستان باشد یا عزیزانتان — بدون اینکه بعد آن حس بدی پیدا کنید، برایتان غیرممکن است، پس یعنی نمی‌توانید به نیازهای خودتان درمقابل نیازهای دیگران اولویت ببخشید.

زمانی باید «بله» بگویید که بدانید انجام آن کار برایتان ممکن است، وقتی انجام آن کار در حیطه مسئولیت‌های شماست یا به طریقی مدیون کسی هستید و باید برایش کاری انجام دهید. اما اگر همیشه بخاطر ترس از «نه» گفتن به دیگران «بله» می‌گویید،

دیگر زمانش رسیده که وارد عمل شوید و زندگی خود را بدون احساس گناه در دستان خود بگیرید. اگر دوست دارید بدانید چطور، این مراحل را دنبال کنید.

۱- بفهمید که انجام همه کار از دست شما برنمی‌آید. مشکل شما با «بله» گفتن به همه احتمالاً تا الان باعث شده هیچ وقتی برای خودتان نداشته باشید. ممکن است به دوستتان برای کمک به فروش محصولاتش «بله» گفته باشید، برای کمک به رئیستان در پروژه جدید «بله» گفته باشید و به خواهرتان برای رنگ کردن خانه‌اش «بله» گفته باشید. می‌توانید با شروع به «نه» گفتن این وضعیت را در آینده تغییر دهید.

• چه بخاطر اینکه به آدمهای زیادی «بله» گفته‌اید یا بخاطر تعهدات زندگی شلوغتان، همه کار نمی‌توانید انجام دهید، به خودتان بگویید وقتی حس خوبی ندارید «باشه» گفتنتان غیرممکن است.

۲- به خودتان بگویید که این خودخواهی نیست. یکی از بزرگترین دلایلی که نمی‌توانید بدون احساس عذاب وجدان «نه» بگویید این است که با این کارتان کسانی که به کمک نیاز دارند را ناراحت می‌کنید. اما اگر خودخواه بودید، همیشه فقط به دنبال کارهای خودتان بودید و اصلاً برای «نه» گفتن به دیگران احساس گناه و عذاب‌وجدان نمی‌کردید.

• به خودتان بگویید که خودخواه نیستید و اگر آن فرد فکر می‌کند که بخاطر انجام ندادن کاری غیرمنطقی خودخواه هستید، دلیل برای رفت‌وآمد با آن فرد وجود ندارد.

• به همه زمان‌هایی که به آدم‌ها «بله» گفتید فکر کنید — کجای آن خودخواهانه است؟

۳- بدانید که نمی‌توانید همه را راضی نگه دارید. بفهمید که راضی نگه داشتن تک‌تک افرادیکه در زندگیتان هستند غیرممکن است و جایی باید خط‌کشی‌هایتان را شروع کنید. ممکن است احساس کنید که با نه گفتن کسی را ناامید کنید و احترام او را به خودتان از دست بدهید، اما خواهید فهمید که برعکس آن درست است. اگر کسی فکر می‌کند که شما باید به همه چیز «بله» بگویید، احتمال اینکه از شما سوءاستفاده کند بیشتر می‌شود.

• می‌توانید هر از گاهی به کسانی که دوست دارید کمک کنید اما راضی کردن همه آدمها همشه غیرممکن است.

۴- وقتی «نه» می‌گویید، به همه چیزهایی که به آن «بله» گفته‌اید فکر کنید. نباید به «نه» گفتن مثل چیزی منفی نگاه کنید. اگر به انجام دادن کار بیشتر «نه» می‌گویید، به چیزهای مختلفی که برای زندگی‌تان فایده‌بخش خواهد بود «بله» گفته‌اید. اگر به آن چیزها فکر کنید احساس گناهتان کمتر خواهد شد. در زیر به نمونه‌هایی از آن اشاره می‌کنیم:

• به صرف وقت بیشتر با دوستان، عزیزان و خانواده‌تان به جای انجام کاری که دوست ندارید، «بله» می‌گویید.

• به حفظ اعصابتان و وقت داشتن برای خودتان و سرگرمی‌هایی که دوست دارید «بله» می‌گویید.

• به داشتن زندگی راحت‌تر که حول چیزهایی که برای خودتان معنی دارد نه دیگران می‌چرخد، «بله» می‌گویید.

• به داشتن حجم کاری معقول به جای دفن کردن خودتان زیر بار کار اضافی «بله» می‌گویید.

۵- درک کنید که چرا «نه» گفتن سختتان است. آیا به این دلیل است که نمی‌خواهید آن فرد رابطه‌اش را با شما قطع کند؟ آیا به این خاطر است که می‌خواهید آن فرد تصور نکند که به فکرش نیستید؟ اینکه بفهمد چه چیز باعث می‌شود نه گفتن برایتان سخت باشد باعث می‌شود بتوانید درمورد موقعیت منطقی‌تر رفتار کنید.

• اگر به این دلیل که می‌ترسید فردمقابل دیگر به شما اهمیت ندهد نمی‌توانید به او نه بگویید، پس احتمالاَ در رابطه‌ مشکل‌داری هستید و باید سریعاً از آن رابطه بیرون بیایید.

۶- روش‌های مختلف افراد برای «بله» گرفتن از خودتان را بفهمید. اگر بتوانید روش‌های مختلفی را که دیگران برای تاثیر گذاشتن روی شما و مجبور کردنتان به گفتن «بله» را بدانید، «نه» گفتن برایتان راحت‌تر می‌شود زیرا دیگر می‌دانید که آن فرد فقط قصد کنترل کردن شما را دارد. در زیر به بعضی از این روش‌ها اشاره می‌کنیم:

• قلدری کردن: افراد قلدر شما را مجبور می‌کنند که کارهایی که می‌خواهند را برایشان انجام دهید و گاهی این کار را به روش‌هایی واقعاً خشن و بی‌رحمانه انجام می‌دهند. می‌توانید با حفظ خونسردی خودتان و واکنش ندادن، آنها را سر جایشان بنشانید.

• آه و ناله کردن: این افراد شروع به غر زدن درمورد سختی یک کار می‌کنند تا شما را راضی کنند که بدون اینکه از شما مستقیم خواسته باشند، کمکشان کنید. در چنین شرایطی یا بحث را عوض کنید یا از برخورد کردن با آن فرد خودداری کنید و یا بدون اینکه برای کمک به آنها موافقت کنید، بگویید که چقدر برای شرایط سختشان ناراحتید.

• ایجاد عذاب‌وجدان: بعضی‌ها با گفتن اینکه شما هیچوقت کمکشان نمی‌کنید و یا هیچوقت دستشان را نگرفته‌اید، سعی می‌کنند به شما عذاب‌وجدان بدهند. در این مواقع با آرامش زمان‌هایی را به آن فرد یادآور شوید که کمکشان کرده‌اید و بگویید که این بار متفاوت است و درخواستشان را رد کنید.

• تحسین کردن: این افراد با تحسین عملکرد شما در چیزی حرفشان را شروع می‌کنند و بعد برای کاری از شما درخواست کمک می‌کنند. اسیر این تحسین و تمجیدها نشوید.
معقول باشید

۱- با صدایی آرام و قاطع حرف بزنید. با همان صدایی حرف بزنید که از شما خواسته می‌شود پشت تلفن با کسی حرف بزنید. قاطع، آرام و مشخص صحبت کنید. اگر احساسی، سردرگم یا ناراحت به نظر برسید، فردمقابل ضعف شما را دریافته و سعی می‌کند قانعتان کند. اگر آرام و قاطع به نظر برسد، فرد می‌فهمد که منطقی رفتار می‌کنید و «نه» شما را می‌پذیرد.

• اگر صدایتان را بالا نبرید یا ناراحت به نظر نرسید، فرد توضیح و توجیه شما را راحت‌تر می‌پذیرد.

۲- زبان بدنی قاطع داشته باشید. صاف بایستید و دست‌هایتان را در کنار بدنتان نگه دارید و از حالاتی استفاده کنید که بر حرف‌هایتان تاکید کند. موقع «نه» گفتن با فرد مقابل ارتباط چشمی ایجاد کنید تا بفهمد که قاطع هستید. با دست‌ها یا زیورآلاتتان بازی نکنید زیرا نشاندهنده این است که در تصمیمتان مطمئن نیستید. دست به سینه یا خمیده نایستید زیرا نشان می‌دهد که از تصمیمتان خوشحال نیستید و این باعث می‌شود فرد تلاش کند تا بالاخره راضی‌تان کند.

۳- بیش از اندازه عذرخواهی نکنید. اگر از اینکه نمی‌توانید آن را انجام دهید، خیلی ساده یک «ببخشید» بگویید اما هرچقدر سعی کنید این عذرخواهی‌تان را تکرار کنید، قاطعیت لحنتان کمتر خواهد شد. فرد مقابل تصور خواهد کرد که هنوز می‌تواند متقاعدتان کند که آن کار را انجام دهید و باعث خواهید شد که ضعیف به نظر برسید و حس بدتری نسبت به خودتان پیدا کنید. اگر زیاد عذرخواهی کنید یعنی کار اشتباهی انجام داده‌اید و این درست نیست.

• نگویید، «خیلی خیلی معذرت می‌خوام که نمی‌تونم هفته دیگه سگتو نگه دارم. خیلی خیلی از این بابت ناراحتم.»

• درعوض بگویید، «ببخشید برای اینکه هفته دیگه سگتو نگه دارم وقت ندارم.»

۴- توضیح دهید که چرا نمی‌توانید آن کار را انجام دهید. ارائه یک توضیح کوتاه و مختصر باعث می‌شود طرف مقابل درک کند که چرا درخواست او را نپذیرفته‌اید. لازم نیست بیش از اندازه توضیح دهید، در حد یک تا دو جمله کافی است. نیازی به دروغ گفتن یا بهانه آوردن هم نیست. صادق باشید. در زیر به چند نمونه توضیحی که می‌توانید در این شرایط ارائه کنید اشاره می‌کنیم:

• «نمی‌تونم امشب این پروژه رو تموم کنم چون تا آخر شب باید این گزارش را بنویسم.»

• نمی‌تونم فردا به دندون‌پزشکی ببرمت چون ساگرد ازدواجمونه و می‌خواهیم با شوهرم جشن بگیریم.»

• «نمی‌تونم به مهمونیت بیام چون فردا صبحش یک امتحان مهم دارم.»

۵.- چند جایگزین به فرد موردنظر معرفی کنید. اگر هنوز بخاطر نه گفتن به آن فرد احساس گناه می‌کنید و واقعاً دوست داشتید که می‌توانستید کمکش کنید، می‌توانید راهکارهای دیگری به او معرفی کنید. اگر واقعاً می‌توانید به طریقی دیگر به او کمک کنید، از بیان آن تردید نکنید و ببینید راهکارتان به دردش می‌خورد یا نه. در زیر به چند جایگزین اشاره می‌کنیم:

• «می‌تونم سعی کنم پروژه رو فردا تموم کنم، فقط اگه بتونی کمک کنی و فردا صبح به چند نفر از مشتری‌هام زنگ بزنی.»

• «می‌خوای ماشنمو بدم خودت بری دندون‌پزشکی؟ به هر حال من فردا ماشینو لازم ندارم،»

• «فردا نمی‌تونم بیام مهمونیت اما بعد از اینکه امتحانمو دادم حتماً برای آخر هفته با هم قرار می‌گذاریم و یه قهوه می‌خوریم، باشه؟»
نکات

    اگر به خودتان احترام نگذارید، راه بی‌احترامی کردن دوستان، همکاران، هم‌کلاسی‌ها، و اعضای خانواده‌تان هم به شما باز می‌شود.
    اگر «نه» گفته‌اید، به هیچ‌کس اجازه ندهید بخواهد شما را تحت‌تاثیر قرار دهد تا کاری که می‌خواهد را برایش انجام دهید.
    بفهمید که رفتن با حفظ احترام خود بسیار بهتر از ماندن در آن موقعیت است، هرچقدر هم که طرف‌مقابل سعی کند حس عذاب‌وجدان به شما بدهد.
    هر تعداد راهی هم که برای متقاعد کردن شما استفاده کنند، اگر «نه» گفته‌ و دلایلتان را هم بیان کرده‌اید، دیگر نیازی به ایستادن و توضیح بیشتر نیست.
    یادتان باشد، اگر کسی به مذهب، اخلاقیات یا ارزش‌های شما احترام نمی‌گذارد، به آنها اجازه ندهید برایتان دلیل مخالفتشان را توضیح دهند.
    وقتی قاطعیت شما در خطر است، بحث کردن سخت‌تر می‌شود ولی در هر حال این کار را بکنید.
    گاهی وقت‌ها اگر کار درست را انجام دهید احساس تنهایی خواهید کرد اما بدانید که تنها نیستید.
    آدمها سعی می‌کنند نظر شما را عوض کنند اما روی حرفتان بایستید زیرا در آخر احترام آنها به شما بیشتر خواهد شد.






 در این مقاله اشاره ای به اخبار بازیگران شده است.

تدارکات برای برگزاری مراسم عروسی رویایی

عنوان: لباس عروس برازنده و شیک

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

 انتخاب لباس عروس برای هر عروس خانمی از مهمترین نکات در مراسم عروسی است زیرا هر عروسی آرزو دارد در شب عروسی مانند ستاره ای بدرخشد و بهترین باشد. برای هر عروسی خرید کردن برای روز عروسی رویایی است. این کار هم لذت‌بخش است و هم تجربه‌ای پر از تنش و استرس. پیداکردن لباس شب عروسی برای یک عروس در طول عمر خود یک اتفاقی است که همواره در انتظار آن است. شما برای چنین لحظه‌ای بسیار صبر می‌کنید. برای انتخاب مناسب و اصولی این لباس، به نکات زیر توجه کنید.
اگر لباس عروس شما فراتر از مخارج عروسی است و بودجه سنگینی دارد بهتر است که از آن صرف نظر کنید. می‌توانید از یک لباس عروس ارزان قیمت‌تر استفاده کنید. با یک لباس با قیمت مناسب‌تر هم عروس می‌تواند در شب عروسی خود بدرخشد. با این حال این مهم است که  به یاد داشته باشید که لباس عروسی که شما در روز عروسی می‌پوشید بسته به بودجه ای که دارید انتخاب کنید.

به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
چند روز مانده به عروسی، دوباره لباس انتخابی خود را بپوشید. بعضی از لباس های کرایه ای کهنه شده اند، حتما لباس هایی را انتخاب کنید که خیلی زیاد پوشیده نشده باشند. لباس موردنظرتان را به خوبی بررسی کنید تا اگر شکافتگی یا سابیدگی دارد به نام شما تمام نشود. اگر لباستان را چند ماهی قبل از عروسی انتخاب کرده اید به صاحب لباس تأکید کنید که از چند روز پیش از عروسی شما به کسی کرایه ندهد.

تحت تاثیر نظرات دیگران قرار نگیرید
هنگامی که به مزون لباس عروسی برای انتخاب لباس عروس خود می‌روید استفاده از نظرات و پیشنهادات دوستان و اقوام درجه یک در انتخاب لباس عروس یک کار متداول است. دانستن اینکه عروس چه مدل لباس را می‌پسندد در اولویت انتخاب قرار دارد. اغلب اوقات دوستان و آشنایان از دیدن لباس عروس هیجان زده می‌شوند و سلایق خود را تحمیل می‌کنند. سعی کنید ضمن استفاده از نظرات آنها از سلیقه و انتخاب خود غافل نشوید.

دوخت لباس عروس بر اساس سلیقه خودتان و سپس فروش آن :
این روش یکی از محبوب ترین روش های تهیه لباس عروس است. تا حدودی نیز اقتصادی تر از خرید لباس عروس است. شما می توانید لباس عروس خود را مطابق طرح دلخواه خود به یک خیاط یا مزون سفارش دهید. مزون ها لباس را با سایز شما و طرح دلخواه شما خواهند دوخت. اما قبل از اقدام به معامله ، با مزون مربوطه به توافق می رسید که بعد از عروسی ، لباس عروس را با قیمتی مناسب از شما خریداری کند. مزون ها معمولا این لباس ها را برای اجاره به دیگر عروس خانم ها ، از شما خریداری میکنند. به این ترتیب شما با یک تیر دو نشان زده اید: هم یک لباس عروس دسته اول متناسب با طرح و سایز دلخواه خود تهیه کرده اید و هم بخشی از هزینه را صرفه جویی کرده اید.  این کار هم به نفع شما هست هم به نفع مزون عروس.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.