آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

چگونه لینک سازی داخلی مناسبی انجام دهیم

چطور لینک سازی داخلی عالی داشته باشیم

لینک سازی داخلی  در این نوشته می خوام به طریق نحوه های گذاشتن لینک های داخلی بپردازم .
شما دو راه برای لینک سازی درونی در داخل سایت خود دارامی باشند . ازجمله از طریق منوها یا گذاشتن لینکهایی که در تمامی صفحات تکرار می شوند .

و راه دیگر : لینک سازی از راه گذاشتنلینک در مقالات وب سایتتان می باشد.

روش اول که مشخصه . اما میریم سراغ روش دوم .

در این روش شما باید شناخت خوبی نسبت به مطالبتون و صفحات سایتتون داشته باشید .مثلا وقتی دارید یک مقاله در مورد دکوراسیون آشپزخونه می نویسید مطمئنا درون این مقاله به کابینت اشاره میشه .پس اگر مقاله ای در مورد مدل های کابینت دارید باید کلمه کابینت یا عبارت مورد نظر را به اون لینک بدید .

بهترین نوع لینک معمولا لینک های درون متن هستند .

خب حالا فرض می کنیم شما تعداد خیلی زیادی مقاله دارید . خب اینکه همه ی این مقاله ها و صفحات توی ذهنتون باشه تا موقع نوشتن مطالب جدید به عناوین مرتبطشون لینک بدید کار خیلی سختیه .

پس باید چه کار کنیم . شما می تونید با استفاده از نقشه سایت یا صفحه ای که تمام لینک های سایتتون را با عنوان نمایش میده داشته باشید . موقعی که مطلبتون را نوشتید . صفحه نقشه سایت را باز کنید و کلمات مهم توی مقاله تون را با استفاده از کلیدهای ctrl , f5 از توی نقشه سایت جستجو کنید و لینک مرتبط را پیدا کنید و توی سایت لینک کنید .

به همین راحتی لینک سازی داخلی نیاز به فکر کردن زیاد و گشتن توی مقالاتتون نداره . من خودم از این روش استفاده میکنم . من صفحه ای با نام لینک ها ساختم که تمام لینک های سایتم توش قرارداده و میتونم مقاله های مرتبط را برای سرچ کردن جستجو کنم.البته ابزارهای پیشرفته ای برای لینک سازی داخلی اومده ولی فکر کنم دستی کار کنید بهتره . چون محتوا اهمیت ویژه ای داره . امیدوارم به کارتون بیاد .

خطرات لوازم زیباسازی از سرطان وچرودگی پوست تا ایدز و جنون گاوی!؟

 ریسک های ابزار آرایش از سرطان وچرودگی پوست تا ایدز و جنون گاوی!؟

تحقیقات به عمل  آمده نشان داده است حدود هشت صد ترکیب شیمیایی در لوازم زیباسازی

و عطرهای صنعتی هست و بهرمندی دایمی از این ترکیبات باعث می گردد به تدریج

 ترکیب‌های مضرشان جذب بدن می گردد و این امر قادراست در دراز مدت ایراد‌های متعددی

درست ‌کند. بااهمیت‌ترین عارضه استفاده طولانی‌ مدت از این ترکیب‌های سمی ابتلا به

برخی از نوع های سرطان می باشد. مافوق بر سرطان، احتمال ابتلا به پیری زودرس پوست و آکنه و حتی برخی از مرض‌های چرکی مثل ایدز وجود دارد.

از میان ترکیب‌های مضر موجود در لوازم آرایش، پارابین‌ها یکی از رایج‌ترین‌ها هستند که در 23 درصد محصولات استفاده می‌شوند. بعد از این ترکیب‌ها، سیکلوپنتاسیلوکسان

در 15 درصد و در نهایت تریکلوسان در 1.3 درصد محصولات موجود است. گاهی این ترکیب‌ها همگی در یک محصول جمع هستند و این موضوع احتمال تاثیر

منفی این مواد روی سلامت را بالا می‌برد. غیر از این 4 مورد، ترکیب‌های دیگری هم وجود دارد که عوارض مربوط به خود را دارند. مثلا بنزوفنول‌ها

 که در لاک ناخن، دئودورانت‌ها، ژل‌های شستشو و صابون‌ها موجود است، بوتیل پارابن که در شامپوها، کرم ضدآفتاب، شامپو مخصوص شوره‌سر، رژ لب و در نهایت متیل پارابن

و اتیل پارابن که در کرم‌های بدن و صورت به وفور یافت می‌شوند، سرطان‌زا هستند.

از آکنه و پیری پوست تا ایدز و جنون گاوی
غیر از ابتلا به برخی انواع سرطان‌ها، استفاده از برخی مواد آرایشی، به‌خصوص در کسانی که از سن پایین مصرف این مواد را شروع می‌کنند، می‌تواند باعث پیری زودرس پوست شود.

این مواد تغییراتی در پوست ایجاد می‌کنند که عامل چروکیدگی پوست (به ‌خصوص در ناحیه پیشانی، خط خنده و اطراف چشم) است. در ضمن این مواد، منافذ پوست را می‌پوشاند

و مانع از اکسیژن‌رسانی کافی می‌شود. حساسیت، تورم، تاول، سوزش، خارش، سوزن‌سوزن شدن، کهیر، لک و آکنه نیز از عوارض عمومی مواد آرایشی به‌خصوص مواد تقلبی و غیراستاندارد است.



خطرات ابزار زیباسازی از سرطان وپیری پوست تا اچ آی وی و جنون گاوی!؟

 ریسک های لوازم آرایش از سرطان وچرودگی پوست تا ایدز و جنون گاوی!؟

تحقیقات انجام‌شده معلوم کرده است حدود هشت صد ماده شیمیایی در ابزار آرایش

و ادکلنهای صنعتی وجود دارد و بهرمندی مدام از این ترکیبات باعث می‌شود به مرور

 ماده های زیان آورشان جذب بدن می گردد و این امر قادراست در طولانی مدت ایراد‌های متعددی

درست ‌کند. بااهمیت‌ترین علت استفاده زیاد‌ مدت از این ماده‌های سمی مبتلاشدن به

بعضی از انواع سرطان است. علاوه بر سرطان، امکان ابتلا به پیری زودرس پوست و آکنه و حتی برخی از بیماری‌های عفونتی مثل ایدز هست.

خمیردندان‌ها، شامپوها و ژل‌ها نیز حاوی اترسولفات هستند که ترکیبی حساسیت‌زاست و بهبود زخم را به تاخیر می‌اندازد و باعث بروز آب مروارید می‌شود. لاک ناخن نیز فتالات دارد که سمی است

 و روی کبد، کلیه و ریه اثر منفی می‌گذارد و استفاده از آن برای کودکان اصلا توصیه نمی‌شود.

تاثیر منفی آرایش بر غدد بدن
40 درصد محصولات آرایشی موجود در بازار حاوی ترکیب‌هایی هستند که در کارکرد غدد درون‌ریز اختلال ایجاد می‌کنند. این ترکیب‌ها نظم تولید و ترشح هورمون‌ها را در بدن به هم می‌ریزند

و میزان کمی از آنها تاثیرات قابل‌توجهی در رشد موجودات زنده، به‌خصوص در دوران جنینی دارند. این ترکیب‌ها همچنین روی قدرت باروری اثر می‌گذارند و عامل ابتلا به سرطان‌هایی است

که اصطلاحا به آنها وابسته به هورمون می‌گویند؛ مثل سرطان پستان و پروستات. بر اساس آزمایش‌های انجام شده روی بیش از 1500 محصول آرایشی‌بهداشتی، لاک ناخن با داشتن بیش

 از 74 درصد ترکیب مختل‌کننده کارکرد غدد درون‌ریز در صدر جدول قرار دارد. بعد از آن کرم‌پودر با 71 درصد و محصولات آرایشی چشم با 51 درصد، پاک‌کننده‌های آرایشی با 43 درصد

، رژ لب با 40 درصد، کرم‌های صورت با 38 درصد، دئودورانت‌ها با 36 درصد، خمیردندان با 30 درصد و شامپوها با 24 درصد هستند.

توصیه‌های هفتگانه
1. بهترین توصیه این است که از محصولات آرایشی در حد بسیار کم استفاده کنید. شاید در طول روز مصرف ضدآفتاب کفایت کند. بهتر است روزانه آ‌رایش نکنید و فقط در مهمانی‌ها آرایش کنید.

2. هنگام خرید به تبلیغات توجه نکنید. محصولات استاندارد بخرید و تا جای ممکن از محصولات آرایشی معطر و رنگی استفاده نکنید.

3. به تاریخ انقضا و کشور سازنده محصول توجه کنید. قبل از استفاده، ظاهر کرم یا محصول آرایشی را بررسی کنید. نباید آب و روغن از هم جدا شده باشد یا بوی نامطبوعی بدهد. لوازم آرایشی را تمیز نگه‌دارید و در محصولات آرایشی را محکم ببندند تا از آلودگی‌ باکتریایی پیشگیری شود.

4. در اسرع‌وقت صورتتان را به طور کامل بشویید تا مواد آرایشی روی صورت باقی نماند. به جای عادت دادن پوست به مواد آرایشی پوستتان را با تغذیه سالم، خواب کافی، مدیریت استرس و دوری از آلودگی سالم نگه‌دارید.

5. گرچه محصولات آرایشی گیاهی بهترند اما نگهدارنده دارند و نباید خیلی به آنها تکیه کرد.

6. در دوران بارداری از مواد آرایشی استفاده نکنید. برای کودکان تنها از مواد بهداشتی مخصوص آنها استفاده کنید.

7. هرگز از چند محصول آرایشی همزمان استفاده نکنید. مثلا کرم بدن و صورت را یک روز نزنید. افزایش ناگهانی میزان ترکیب‌های سمی واقعا خطرناک است.

فرش پهن کردن نیز روش هایی دارا می باشد


فرش پهن کردن نیز قوانینی دارد

فرش در دکوراسیون منزل، به ویژه در منزل ما ایرانی ها سخن نخست را می زند.

اما برگزیدن قالی مناسب فقط محدود به پینک و مدل آن نمی باشد. باید بفهمید

قالی که می خرید را کجا و چگونه باندازید.

از جمله از قوانین بهره بردن از قالی در خانه این می باشد که به قدری بزرگ باشد تا زیر پایه های مبل، صندلی یا کاناپه قرار بگیرد. یعنی اینکه مبل را روی فرش بگذاریم.

اما این قانون همیشه هم جواب نمی دهد و باید روش های مختلف را امتحان کرد.  

1. قانون اول: پایه های جلوی مبل روی فرش و پایه های عقب روی زمین باشند

همان طور که در عکس می بینید در این اتاق زیبا، مبل به گونه ای روی فرش قرار گرفته است که پایه های جلوی مبل روی فرش و پایه های عقب روی زمین هستند. این ترفند در بیشتر مکان ها کاربرد دارد. به این ترتیب، می توانید قاعده قرارگیری مبل روی فرش را رعایت و فاصله مبل ها را نیز از هم زیاد کنید.

قوانین پهن کردن فرش, نحوه پهن کردن فرش


این عکس که از بالا گرفته شده است نظم و زیبایی این فاکتور را نشان می دهد. ترکیب این اتاق نیز به دلیل همرنگی قالی و کفپوش بسیار زیباتر دیده می شود. 

قوانین پهن کردن فرش, نحوه پهن کردن فرش


2. قانون دوم: تعدادی از پایه های جلو روی قالی باشند

بعضی مواقع بهتر است چهارپایه های صندلی ها و پایه های جلوی مبل روی فرش و پایه های عقب مبل یا کاناپه روی زمین باشند. با این کار می توانید فضای اتاق را به اندازه دلخواه باز یا بسته کنید. در ضمن، باعث ایجاد کنتراست با کفپوش نیز می شود.

قوانین پهن کردن فرش, نحوه پهن کردن فرش

3. قانون سوم: هر چهار پایه روی قالی

این فاکتور به اندزه فرش یا قالی بستگی دارد. وقتی قالی بزرگ است و می توان همه مبل و صندلی ها را روی آن قرار داد، نیازی نیست دوپایه روی زمین و دو پایه روی فرش باشد؛ هر چهارپایه مبلمان را روی فرش قرار دهید.

 

قوانین پهن کردن فرش, نحوه پهن کردن فرش


در این عکس نمونه زیبایی از قالیچه با طرح گرافیکی می بینید که مبلمان کاملا روی آن قرر داده شده اند.

قوانین پهن کردن فرش, نحوه پهن کردن فرش

4. قانون چهارم: هیچ پایه ای روی قالی نباشد

اگر به استفاده از قالیچه های کوچک با طرح های بولد تمایل دارید، بهتر است صندلی یا مبلمان را در اطراف قالی بچینید و هیچ کدام از پایه های آنها روی قالی نباشد. این کار باعث می شود تا قالیچه بیشتر خودش را نشان بدهد. 

قوانین پهن کردن فرش, نحوه پهن کردن فرش


5. قانون پنجم: فاصله 45 سانتی متر از لبه های دیوار

این قانون سال ها است که در بیشتر خانه ها رعایت می شود. فرش یا قالی را طوری در اتاق پهن کنید که از اطراف دست کم 45 تا 50 سانتی متر با دیوار فاصله داشته باشد.

 

دکوراسیون منزل دانشجوها

دکوراسیون منزل دانشجوها

آنهایی که تنها به سرمی برند و در زمینه دکور اتاق تجربه ای ندارند، مبتلا چه اشتباهاتی می شوند؟

افراد شاغلی که باید جای افراد دیگر کار کنند، دانشجویان یا حتی افرادی که پدرومادرشان را به هر علتی از دست داده اند از جمله افرادی هستند که برای نخستین بار زندگی تنهایی را تجربه می کنند. در این وضعیت امکان دارد اندوه دوری از خانه و پدرومادر هم به دنبالشان بیاید و کلیه این موردها دست به دست هم می دهد تا شلوغی هایی در محیط زندگی بوجود اید. این احتمال هست که همچون کسانی در برگزیدن وسایل مورد نیاز و دکور اثاثیه به اندازه کافی حوصله و سلیقه به خرج ندهند و اصلا هم برایشان مهم نباشد که چه گونه خانه را بچینید ولی این بی اهمیتی ها در درازمدت راحتی شان را به هم می زند و حتی می تواند با بروز برخی از اختلالات روانی مانند افسردگی در ارتباط باشد. پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که به هر دلیلی ناچار به زندگی مجردی هستید با چند اشتباه رایج در زمینه چیدمان خانه تازه تان آشنا شوید و سعی کنید از این خطاها دور بمانید.

دکوراسیون خانه مجردی , تصاویر چیدمان خانه مجردی

صندلی به جای چوب لباسی
اگر در اتاق خواب کمد دیواری با چوب لباسی به اندازه کافی وجود نداشته باشد، یک صندلی یا گوشه ای از تخت به جا لباسی تبدیل می شود. راه حل مقابله با این مشکل ساده است. برای اینکه کوهی از لباس ها روی میز و صندلی یا کاناپه روی هم انباشته نشوند از جالباسی هایی استفاده کنید که پشت در اتاق آویزان می شوند.

این جالباسی ها ارزان هستند و به سادگی همه جا پیدا می شوند. استفاده از کمدهای پارچه ای هم به ایجاد نظم و ترتیب لباس ها کمک می کنند. در این صورت ساماندهی لباس ها ساده تر انجام می شود و با اتاقی شلوغ و به همه ریخته روبرو نمی شوید.

اتاق های متروکه
فردی که برای اولین بار زندگی یک نفره را تجربه می کند، در بیشتر مواقع اسباب و وسایل زیادی برای پر کردن خانه در اختیار ندارد. دراین صورت ممکن است تمام اسباب و اثاثیه ها در یک گوشه از خانه متمرکز شوند و قسمت هایی از خانه خالی و بدون هیچ مبلمان یا وسایل دیگری خالی بمانند. این هم اشتباه دکوراسیونی دیگری است که باید برای آن فکری کنید.

پس اگر می بینید بخش هایی از خانه شما خالی است برای پر کردن آنها از چند گیاه آپارتمانی استفاده کنید، اشیای هنری را به کار ببرید و کمی خلاقیت به خرج دهید تا خانه شما روح و سرزندگی بیشتری داشته باشد و خالی از سکنه به نظر نرسد.

دکوراسیون خانه مجردی , تصاویر چیدمان خانه مجردی
مبلمان اشتباهی
گاهی اوقات کمبود وسایل کافی برای پر کردن خانه باعث می شود که از هر دوست و فامیلی بخواهید لوازم اضاف6ی اش را در اختیار شما قرار دهد تا حداقل امکانات را برای زندگی در خانه جدیدتان فراهم کنید. در این صورت خانه شما ترکیبی از وسایل اضافی خانه های مردم را در خودش جای می دهد که شاید کمتری هماهنگی را با هم دارند و ترکیبی از صندلی های فرفورژه، میزهای چوبی قدیمی و یک کاناپه سبک فرانسوی را به نمایش می گذارد.

یادتان باشد که خانه تازه شما موزه ای برای اشیای قدیمی یا بدون استفاده دیگران نیست که با بی سلیقگی همه را کنار هم بچینید. برای ایجاد هماهنگی بیشتر اشیا و مبلمان شبیه به هم را در بخش های مختلف قرار دهید و اگر می بینید خانه تان نهایت ناهماهنگی را یدک می کشد، بعضی از آنها را حذف کنید و به دنبال جایگزین کردن وسایل تازه ای باشید.

خریدهای گرانقیمت
همیشه خرید مبلمان و اشیای گرانقیمت نشان دهنده با سلیقگی نیست بلکه در درجه اول باید ببینید کدام گروه از وسایل چوبی و مبلمان با خانه شما هماهنگ تر هستند و با سبک زندگی تان جور در می آیند. پس اگر برای جست و جو و انتخاب وقت کافی ندارید یا برای همراهی در خرید نمی توانید با یک فرد خبره مشورت کنید، به سراغ وسایل گرانقیمت نروید چون ممکن است پس از مدتی به اشتباه تان پی ببرید و بخواهید دکوراسیون را تغییر دهید در این صورت به خاطر بی تجربگی و اشتباه، کمتر ضرر می کنید.