آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

کسب و کار آنلاین و نکات مثبت آن بخش یک

فعالیت آنلاین و نکات مثبت آن پارت 1


تعداد زیادی از کشورهای پیشرفته جهان تجارت آنلاین را به تجارت سنتی ترجیح میدهند و به سمت آن در حرکت میباشند. با وجود سایت هایی مثل آمازون که درآمد بسیار بالایی دارند ، تعداد زیادی از مردم نیز از تجارت سنتی به سوی تجارت آنلاین در حرکت هستند . احتمال دارد برخی از افراد بخواهند که درباره مزایای تجارت الکترونیک اطلاعات مختصر و مفیدی داشته باشند.

یکی از فضاهایی که اینترنت در اختیار تجارت و بازرگانی قرار میدهد اطلاعات کامل و مفیدی است که در مورد هر کالا چه از نظر فنی و چه تجاری میتوان پیدا کرد . مسئله ای که در دنیای فیزیکی ارزش تجاری بسیار زیادی دارد اما بدون صرف هزینه و تایم زیاد بدست نخواهد آمد . از طرفی تجارت الکترونیک امکان ایجاد ارتباط با همه کسانی که برای تکمیل یک پروسه بازرگانی لازم است با آنها تماس حاصل کنیم در کوتاه ترین تایم از طریق email و روش های دیگر فراهم میکند.

از طرفی در دنیای تجارت آنلاین میتوان از طریق  طراحی ارزان سایت  ، و با سئو سایت  به بسیاری از نقاط جهان کالا و خدمات فروخت.

منبع : تجارت الکترونیک و مزای آن

طراحی سایت ارزان - آموزش تعمیرات - طراحی سایت ارزان - طراحی سایت - طراحی سایت




روش های افزایش بارگذاری صفحات سایت های joomla پارت 3

یادگیری بالا بردن بارگذاری صفحات وب سایت های جوملایی قسمت سه

گام 6 : از بین بردن کدهای زاید : در بیشتر موارد سی ام اس ها و برنامه های آماده خطوطی دارند که شما به آنها احتیاجی ندارید و حتی ممکن است این خطوط به بهینه سازی ساختار  آسیب بزند. اگر کد نویس ماهری هستید و میتوانید خطوط اضافی در cms مورد نظرتان را تشخیص بدید آنها را پاک نمائید.

قدم هفتم : فشرده سازی کدها .در joomla می توانید با استفاده از تکنولوژی gzip  (جی زیپ )  به فشرده کردن خطوط کدنویسی و کم کردن حجم وب سایت بپردازید .

گام آخر :  چک کردن : بعد از انجام همه کارها وقت چک کردن سرعت سایت است . شما می توانید از وب سایت های تست سرعت سایت برای بررسی استفاده کنید . 

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

بازاریابی اینترنتی - طراحی سایت - آموزش شبکه - طراحی سایت - سئو




فراگیری بالا بردن سرعت لود سایت های جوملایی بخش دو

روش های افزایش سرعت لود پایگاه اینترنتی های joomla قسمت دوم

قدم 3 : حذف ماژول ها و ابزارهایی که از سایتهای دیگر خونده میشن و باعث کم شدن سرعت وب سایت میشن مثل آمار گیر وبگذر و ... یا ماژول های بلاگ . این بخش ها به شدت سرعت بارگذاری را کاهش می دهند . و چون بعضا سرورهای خیلی خوبی ندارند زمان زیادی نیاز است تا بتوانند خدمات دهند . و این سرعت بارگذاری شما را خیلی خیلی کند می کند .

قدم 4 : استفاده از سرورهای ایران  و هاستهای خیلی خوب . استفاده از host سریع و قوی که در افزایش سرعت سایت موثر است ، تعرفه طراحی سایت را نیز افزایش میدهد . همچنین اگر سرور شما در ایران باشد سرعت جا به جایی فایلها به علت کم شدن مسافت تا حدودی کمتر می شود و سرعت لود وب سایت را افزایش می دهد البته به یاد داشته باشید این مسئله به سئو شما کمک خاصی نمیکند.

گام پنجم :
از بین بردن ماژول هایی که در صفحه اصلی نیاز نیستند .

منبع: آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

طراحی سایت -
طراحی سایت - طراحی سایت ارزان - ساخت سایت - طراحی سایت




فراگیری افزایش سرعت لود سایت های جوملایی قسمت یک

یادگیری بالا بردن بارگذاری صفحات پایگاه اینترنتی های جوملایی پارت اول

برای بالا بردن سرعت بارگذاری سایتهایی که با جوملا مشکل شده است من قدم هایی را ایجاد کردم که در پایین آموزش میدم .

گام اول :  اگر سایت شما از جی کوئری بهره نمیبرد برای مثال عناصر حرکتی و افکتی مثل اسلاید شو ها و ... نداره نظر من غیرفعال کردن موتولز جوملاست .
برای اینکار میتونید از پلاگین اختصاصی اینکار بهره مند شوید . پلاگینی که به سایت شما اجازه می دید در هر قسمتی که خواستید موتولز را غیر فعال کنید.

گام 2 : کاهش حجم عکس ها  و حذف تصاویری که به آنها نیاز ندارید و تنها در هنگام طراحی سایت ارزان خود با به کار بردن این تصاویر باعث افزایش قیمت طراحی سایت شما شده اند و نه تنها به شما کمک نکرده اند بلکه به بهینه سازی سایت شما هم ضربه زده است .

منبع : آموزش افزایش سرعت لود سایت های جوملایی

تعرفه طراحی سایت - طراحی سایت - سئو - ساخت سایت - طراحی وب سایت




موقع کدنویسی سایت به کار بردن زبان پی اچی پی مناسب تر است یا asp قسمت سوم

برای طراحی وب سایت به کارگیری از قطعه های کد php بهینه تر است یا ای اس پی پارت سوم

در شرایط کلی میشود گفت که سایت هایی که با این دو زبان کد نویسی شده اند ، هم میتوانند دارای معضلات حفاظتی باشند به همین علت میتوان گفت که هر دو از نظر حفاظتی در یک لول قرار دارند اما برخی معتقدند که به علت استفاده وب سایت هایی مانند گوگل از پی اچ پی ، ممکن است امنیت پی اچ پی قوی تر باشد.

بهینه سازی   در گوگل

برخی از افرادی که کار تدریس سئو سایت انجام میدهند معتقدند به دلیل اینکه زبان کد نویسی گوگل php میباشد ، وب سایت هایی که با این زبان برنامه نویسی شده اند از سئوی بهتری برخودار هستند اما این ادعا را هیچ موقع مدیران گوگل تایید نکرده اند.

نتیجه گیری
میشود گفت که پی اچ پی از مزایای بهتری برخوردار است ولی این امر دلیل بر ضعیف بودن asp نیست . از طرفی تعرفه طراحی سایت با پی اچ پی کمتر میباشد .

منبع : برای طراحی سایت استفاده از زبان برنامه نویسی php بهتر است یا asp ؟

طراحی سایت - بهینه سازی سایت - طراحی سایت - طراحی سایت - بازاریابی اینترنتی