آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و زیبا

طراحی دکوراسیون داخلی لوکس و زیبا

انتخاب رنگ مناسب برای دیوارهای منزل نه تنها در زیبایی دکوراسیون منزل نقش مهمی دارند بلکه در روحیه افراد خانواده نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. در این مطلب میتواننید اصول کاربردی در انتخاب بهترین رنگ برای دیوار را بیابید.

از تفاوتهای موجود در منزل از نظر اندازه و نوع دیوارها برای ایجاد یک فضای جالب توجه در منزل استفاده کنید. بهره گرفتن از رنگهای محو و خسته کننده بر روی تمام دیوارهای خانه می تواند باعث شود که محیط خانه ضعیف و ناراحت کننده به نظر برسد در حالی که استفاده از رنگهای متوسط می تواند باعث ایجاد یکنواختی و خستگی در منزل شود. در عین حال استفاده یکدست از رنگهای تیره و طیف های سنگین نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود زیرا باعث ایجاد فضای افسرده و تاریک می شود. این در حالیست که استفاده از ترکیب رنگها، فضایی پویا و دکوراسیونی نشاط آور خلق خواهد کرد.

 زمانی که اتاقهای مختلف را با رنگهای مختلف رنگ می زنید. فضای بین اتاقها، مانند راهروها و پله ها را به رنگهای متمایل به خاکستری روشن رنگ آمیزی کنید تا یک حس انتقال – در یک نقطه به نقطه دیگر- در بیننده ایجاد شود.

برای تمام خانه یک رنگ اصلی انتخاب کنید و سپس طیف های مختلف آن را در بخشهای مختلف منزل مورد استفاده قرار دهید. این رنگ اصلی می تواند در مهمترین قسمت خانه، رنگ غالب باشد در حالی که در بخشهایی که از اهمیت کمتری برخوردارند باید به عنوان طیف زیر مجموعه طیف اصلی مورد استفاده قرار گیرد. در انتخاب طیفهای تابع اصلی برای هر اتاق می توانید به رنگ و طرح اثاثیه آن محل توجه کنید. این تکنیک در عین استفاده از یک طیفهای مختلف یک رنگ باعث ایجاد هماهنگی در بین بخشهای مختلف خواهد شد.

اگر خودتان نمی توانید در انتخاب رنگ تصمیم بگیرید با یک طراح محلی، دکوراتور یا مشاور رنگ تماس بگیرید. آنها به شما کمک می کنند که فضای خود را بهتر و از نگاهی دیگر ببینید. رنگی انتخاب کنید که در برابر اشعه ی فرابنفش مقاوم باشد.

برای اسباب و لوازم رنگ آمیزی از قبیل برس ها و غلتانک های مناسب کمی بیشتر هزینه کنید. ابزار با کیفیت نه تنها باعث می شوند دوام رنگ بیشتر شود بلکه کمک می کنند رنگ بهتر به دیوار بچسبد و احتمال ماندن تارهای غلتانک و مویه های برس بر روی دیوار کمتر خواهد بود.

پایه ی رنگی متناسب با شرایط محیط انتخاب کنید.پایه های رنگی مختلف برای کاربری های مختلف وجود دارد و هرکدام فرمولی دارند که متناسب با آن محیط است. برای مثال برای سرویس بهداشتی یا آشپزخانه پایه ی رنگی ای را انتخاب کنید که اجزای ضدمیکروب دارد که باعث می شود در برابر کپک و قارچ مقاوم باشد. اگر می خواهید نمای خارجی را رنگ بزنید، رنگی انتخاب کنید که در برابر اشعه ی فرابنفش مقاوم باشد، در نتیجه رنگ ها محو نمی شوند.

رنگهای روشن باعث می شوند فضا گسترده تر و بازتر به نظر بیاید. رنگهای روشن اتاقها را بزرگتر و روشن تر نشان می دهند. رنگهای تیره پیچیده تر و گرم تر هستند و باعث می شوند اتاقهای وسیع صمیمانه تر و دنج تر به نظر برسند.}

در این مقاله اشاره ای به طراحی دکوراسیون شده است.

دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون , دکوراسیون , دکوراسیون داخلی , طراحی دکوراسیون