آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

دزدگیر اسمارت چیست و چه قابلیت هایی دارد؟

دزدگیر هوشمند S970 دارای ویژگی های نظارت از مسیر دور می باشد همچنین قابلیت معین کردن دسترسی مدیرها از راه دور در حافظه یک تا 5 و تشخیص اتمام شارژ سیمکارت و اعلام آن به مدیر سیستم از روش تماس تلفنی با خط ثابت وجود دارد. دزدگیر اسمارت مناسب مکان های متوسط و بزرگ مثل ادارات، فروشگاه های بزرگ با چند خروجی – ورودی و همچنین ویلاها می باشد.
مشخصات دزدگیر اسمارت S970

دارای 9 زون با سیم و 2 زون بی سیم
داراى تایمر قابل تنظیم براى فعال و غیرفعال شدن در یک زمان مشخص
قابلیت ذخیره 100 گزارش اخیر همراه با تاریخ و ساعت
تنظیم زمان آژیر از 1 تا 400 ثانیه
ارسال نام زون هنگام آلارم
تقویم هجرى شمسى
کاربرى ساده و تنظیمات آسان دستگاه
دارای 5 حافظه مدیر ، 15 حافظه پیامک و 15 حافظه تماس
دارای 5 خروجی قابل کنترل به صورت لحظه ای و دائم برای درب باز کن و کنترل وسایل برقی از راه دور
قابلیت برنامه ریزی و کنترل دستگاه توسط اپلیکیشن موبایل نسخه اندروید و IOS
امکان بی صدا کردن آلارم و تک آژیر (Chirp Disable & Alarm Stop)
تماس از طریق سیم کارت و خط ثابت
گزارش دوره ای شارژ سیم کارت
تشخیص اتمام شارژ سیم کارت دستگاه و اعلام هشدار
آن از طریق خط تلفن ثابت
امکان متوقف کردن شماره گیری با وارد کردن رمز هنگام پخش پیام صوتی
تشخیص قطع شدن خط تلفن ثابت در صورت فعال بودن سیستم















شما می توانید برای دانلود نرم افزار دزدگیر اسمارت و دریافت کاتالوگ این محصول به صفحه آموزش نصب دزدگیر اسمارت و نرم افزار دزدگیر اسمارت مراجعه کنید.

2 زون بیسیم و 9 زون باسیم دزدگیر اسمارت

دزدگیر اماکنی که برای محافظت از مکانتان تهیه می کنید باید از چند زون پشتیبانی کند. هر زون به یک ناحیه گفته می شود. دزدگیر اسمارت با پشتیبانی از 2 زون بیسیم و 9 زون سیمی، به بهترین شکل می تواند از منازل و ساختمان شما محافظت کند. در صورتی که بعضی از مدل های دزدگیر اماکن با 4 زون سیمی که دارند، فقط از یک منزل کوچک می توانند محافظت کنند و مناطق بزرگتر و گسترده تر را نمی توانند حفاظت کنند.

برای هر زون و ریموت دزدگیر یک نام بگذارید!

دزدگیر اسمارت S970 این قابلیت را دارد که بتوانید به وسیله آن برای هر زون، نامی دلخواه انتخاب کنید. همچنین به هر ریموت یک نام اختصاص دهید و به هر خروجی یک نام مرتبط با نوع عملکرد دیوایس وصل شده به آن خروجی را بدهید. شما می توانید با ذخیره هر زون با نام مرتبط و مشخص، به آسانی سیستم دزدگیر اماکن خود را کنترل کنید.

امکانات هوشمند دزدگیر اسمارت

از بهترین قابلیت های دزدگیر اسمارت می توان به امکان تعیین دسترسی مدیران از راه دور در حافظه 1 تا 5، هشدار قطع برق اصلی به وسیله ارسال SMS، تشخیص اتمام شارژ سیمکارت و اعلام آن به مدیر سیستم از طریق تماس با خط ثابت شهری اشاره کرد. همچنین امکان تنظیم مدت زمان صدای آژیر از 1 تا 400 ثانیه و دینگ دانگ قابل کنترل به وسیله ریموت و نرم افزار موبایل وجود دارد.

کنترل دزدگیر اسمات از راه دور به وسیله موبایل

این قابلیت دائما موجود است که از محل نصب یا منزل خود دور شده باشید اما سیستم دزدگیر اماکن را اکتیو نکرده باشید. شما به جای این مورد فاصله دور را جهت روشن کردن و اعمال قابلیت های در دزدگیر بررسی کنید، می توانید به راحتی با موبایل و فرستادن sms و یا حتی زنگ زدن، دزدگیر منزلتان را فعال یا غیر فعال کنید.

اندازه لازم جهت فروشگاه ابزارفروشی آنلاین و زیباترین چیدمان فروشگاه ابزارفروشی

در راستای شروع کار هر کسب و کاری نیاز به یک نقشه راه یا همان Business Plan  و عمل کردن به آن، به شکل قدم به قدم امری تاثیرگذار میباشد.راه اندازی کسب و کار بر پایه  بیزینس پلن باعث میشود تا شما به شکل قدم به قدم پیشروی کنید و درکنار  آن بر تمرکز بر مرحله در حال انجام، برای قدم بعدی کار خود برنامه داشته باشید.
شاید اطراف خود مشاغل زیادی دیده باشید که فاصله بین افتتاحیه و پایان کارشان حتی به یکسال هم نمیرسد.این موضوع به دلیل نداشتن برنامه ریزی و پیش بینی چالش ها و مشکلات پیش روی هر کسب و کاری است.
شما به عنوان صاحب یک بیزینس باید بتوانید برای شغلی که برای خود راه

اندازی میکنید یکسری اهداف کوتاه مدت و بلند مدت در نظر داشته باشید تا در مواجهه با مشکلات و چالش های پیش رو دچار غافلگیری نشوید.
 
مقدمه بالا میتواند سرنخی را برای شروع هر کسب و کاری در اختیار شما بگذارد، اما در این مقاله ما قرار است تا نکات مورد نیاز برای راه اندازی یک فروشگاه ابزار فروشی را مورد بررسی قرار دهیم و در انتها نیز لیست کامل اجناس و ابزارآلات برای فروشگاه ابزارفروشی را در اختیار شما قرار دهیم.پس در ادامه مقاله با ما همراه باشید.
اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه ابزار فروشی یا لوازم ساختمانی را دارید، باید موارد زیادی را در نظر داشته باشید تا بتوانید در این بازار به درستی وارد شوید و ماندگاری داشته باشید.
از جمله مواردی که باید در نظر داشته باشید میتوان به میزان سرمایه شما، موقعیت مکانی فروشگاه، متراژ فروشگاه،تنوع برندها و محصولات تا حتی دکوراسیون و چیدمان مغازه اشاره کرد.در ادامه مقاله برخی از مهمترین مواردی که برای راه اندازی یک مغازه ابزار فروشی نیاز دارید را به صورت موردی بررسی خواهیم کرد.گودفورپی صفحه ای در سایت خود دارد با عنوان  مشاوره در راه اندازی فروشگاه ابزار و یراق که میتوانید از تجربه های  12 ساله این مجموعه برای راه اندازی فروشگاه خود استفاده نمایید.





line2.png 
1.
jpgبودجه مالی
 
این که برای شروع هر کسب و کاری شما نیاز به یک سرمایه اولیه دارید، یک امر بدیهی است.از سوی دیگر میزان سرمایه و بودجه ای که برای شروع کار در نظر میگیرید میتواند در مدل راه اندازی و کوچک یا بزرگ

بودن کسب و کار، مثلا از مجموعه فروشگاه های زنجیرهای تا یک فروشگاه کوچک محلی تغییر کند.
از سوی دیگر تعیین بودجه مالی و برنامه ریزی براساس آن مورد مهمی است که میتواند بر تهیه و تنوع اجناس فروشگاه ابزار فروشی، که یکی از موضوعات مورد بحث ما در این مقاله میباشد تاثیر
گذار باشد.از جمله مواردی که بودجه مالی یا همان سرمایه اولیه بر آنها برای راهاندازی فروشگاه ابزارفروشی تاثیر مستقیم دارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :


- موقعیت مکانی فروشگاه
 
- اجاره ماهیانه یا اقساط بانکی
 
- متراژ فروشگاه
 
- دکوراسیون فروشگاه ابزار فروشی
 
- بودجه خرید اجناس
 
- هزینه تبلیغات و معرفی فروشگاه
 
- هزینه های راه اندازی خدمات آنلاین (وبسایت یا شبکه های اجتماعی)












در مقالهی درصد سود ابزارفروشی و سرمایه ی اولیه ی راه اندازی چقدر است میتوانید جزئیات بیشتری در مورد هزینه ها و سود فروشگاه ابزار فروشی را مطالعه کنید.

2.موقعیت مکانی، متراژ فروشگاه و دکوراسیون
 
این مورد میتواند موضوعی تعیین کننده در هر کسب و کاری باشد.روشن است که قرار گرفتن فروشگاه ابزار فروشی شما در منطقه ای که به عنوان بورس ابزار

فروشی یا لوازم ساختمانی است، میتواند شرایط بهتری را از نظر فروش و جذب مشتری هدف برایتان فراهم کند.
نکته دیگری که باید برای موقعیت فروشگاه در نظر داشته باشید این است که صرف قرار داشتن در مرکز شهر یا مسیرهای شلوغ نمیتواند زمینه ساز رشد و موفقیت کسب وکارتان باشد.
در صورتی که انتخاب این موقعیت

ها تاثیر مثبتی هم داشته باشد، باعث ایجاد هزینه های سنگینی مثل اجاره بها و یا از دست دادن مبلغ زیادی از سرمایه اولیه برای خرید مغازه است. انتخاب موقعیت مکانی فروشگاه را با تحقیقات کامل و بررسی مسیرهای متفاوت انجام دهید تا بتوانید بیشترین بازدهی را از این مورد به دست آورید.
 
3.متراژ فروشگاه
 
مورد دیگری که در روند افتتاح فروشگاه تاثیر زیادی دارد، متراژ فروشگاه ابزارفروشی است.متراژ فروشگاه هم تحت تاثیر بودجه مالی و موقعیت مکانی فروشگاه میباشد.دقت کنید که اگر بودجه محدودی برای شروع دارید میتوانید با یک مغازه کوچک و فروش ابزارآلات سبک کار خود را آغاز کنید.
اگر هم امکان تهیه فروشگاهی با متراژ بزرگ و متناسب را دارید میتوانید ابزارآلات سنگین را هم اضافه نمایید.دقت داشته باشید که شما علاوه بر خود فروشگاه باید قسمتی از فروشگاه را برای انبار در نظر داشته باشید.این انبار میتواند یک زیرزمین،بالکن یا حتی یک نیم طبقه در بالای مغازه شما باشد.برای خرید آنلاین لوازم نقاشی میتوانید به فروشگاه آنلاین ابزارفروشی گودفورپی مراجعه نمایید.




چیدمان مغازه فروشگاه ابزارفروشی امکان دارد چیز پیچیده ای به چشم نیاید.اما نکته های ظریفی وجود دارد که میتواند در توانایی جوابگویی کارفرما به مشتری و پیشگیری از گیجی و اتلاف انرژی صاحب فروشگاه اثرگذار باشد.به عنوان مثال شما باید هدف مشخصی جهت دکوراسیون قفسه ای فراهم شده برای کالاهای ریز (مثل واشرها، پیچ ها، میخ ها و...) داشته باشید تا در سریع ترین بازه زمانی ممکن به آنها دسترسی داشته باشید.