آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

معرفی خودرو های برلیانسh330

معرفی برلیانس h330

همان‌طور که می‌دانید این خودرو در دو مدل دستی و اتوماتیک در بازار موجود است. برلیانس h330سال 2016 در بازار چین عرضه شد.

سال 1394  شرکت سایپا آن را روی خط مونتاژ شرکت پارس خودرو آورد. برلیانس h330 تا سال 1396 با پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی در پارس خودرو مونتاژ می‌شد

، تیراژ تولید خودرو برلیانس h330 در پارس خودرو افت قابل توجهی کرد تا این‌که در نهایت، تولیدش از اوایل سال 1400 به صورت کامل متوقف شد.

قابلیت های برلیانس h330

مزیت اول:

 چهره قابل قبول

طبیعی است که خودروی برلیانس چهره‌ای خاص و به‌روز داشته باشد. اما با همه این اوصاف، برلیانس h330 ظاهر هماهنگی دارد که کماکان می‌تواند در رده قیمتی خود قابل قبول باشد.

شاخص‌ترین قسمت طراحی برلیانس h330، حجم پردازی‌های منطقی ناحیه گلگیرها و سپرها است که جلوه‌ای عضلانی و تاحدودی جوان‌پسند به این خودرو بخشیده است.

مزیت دوم:

مصرف سوخت اقتصادی

مدل دستی این خودرو در 100 کیلومتر مصرف سوخت ترکیبی حدود 6.4 لیتر دارد. این عدد برای برلیانس H320 اتوماتیک به‌حدود 6.7 لیتر می‌رسد. با نگاهی به‌خودروهای هاچ بک هم‌رده آن متوجه خواهید شد که مثلا رنو ساندرو چیزی در حدود 8.3 لیتر در 100 کیلومتر بنزین می‌سوزاند.

مزیت سوم:

عملکرد بینظیر گیربکس اتوماتیک

این گیربکس کیفیت بسیار خوبی دارد و علاوه بر نداشتن تقه، در موقع معکوس کشیدن هم هوشمندی قابل قبولی از خود نشان می‌دهد.

مزیت چهارم:

طراحی اروپایی

احتمالا شما هم با مشاهده جلوپنجره برلیانس H320 به‌یاد خودروهای BMW می‌افتید. در مجموع می‌توان ادعا کرد که نمای جلوی این خودرو کپی تمیز و قابل قبولی از محصولات برند آلمانی است.

در نمای جانبی خودرو سعی شده تا با چند خط مورب، قسمت جلو و عقب ماشین به یکدیگر پیوند داده شوند. چراغ‌های عقب نسبت بزرگی نیز برای برلیانس H320 در نظر گرفته شده است که تا حدی روی به‌سمت بدنه جانبی نیز متمایل هستند. شاید خبری از ویژگی‌های فوق‌العاده در نمای ظاهری این خودرو نباشد؛ اما واقعیت این است که ظاهر کاملا مدرن و مینیمال دارد که روی خودرو به‌خوبی نشسته است.

مزیت پنجم:

پیشرانه مجهز به زنجیر تایم

برلیانس h330 در هر دو نسخه 1.5 و 1.65 لیتری به جای تسمه تایم از زنجیر تایم بهره می‌برد. زنجیر تایم طول عمر بسیار بالاتری نسبت به تسمه تایم دارد که می‌تواند در طولانی مدت هزینه‌های نگهداری خودرو را کاهش دهد. بنابراین، بهره‌گیری از زنجیر تایم را می‌توانیم یکی از مزایای برلیانس h330 بدانیم.

معایب برلیانس h330

مورد اول:

پیشرانه ضعیف مدل‌های از سال های 1396

این موضوع نارضایتی زیادی را در بین خریداران بازار به‌همراه داشت. چرا که این پیشرانه برای حرکت خودروی 1240 کیلوگرمی با شتاب مناسب، چندان کارآمد نیست.

تقویت پیشرانه تا حدی وضعیت را در این خودرو بهبود بخشید؛ اما واقعیت این است که خیلی نمی‌توانید انتظار شتاب آن چنانی را از برلیانس H320 داشته باشید.

مورد دوم:

آپشن‌های کم در نسخه دنده‌ای

در بخش مزایای برلیانس h330 از آپشن‌های قابل قبول صحبت کردیم اما این موضوع فقط شامل حال نسخه‌های اتوماتیک این خودرو می‌شود.

به علاوه در برلیانس‌های h330 دنده‌ای مدل قبل از 1396، اوضاع وخیم‌تر است و حتی آپشن‌هایی ابتدایی مثل مه‌شکن جلو و تنظیم برقی آینه‌های جانبی هم وجود ندارد.

موردسوم:

قیمت بالا برخی قطعات یدکی

یکی دیگر از مشکلات برلیانس h330 قیمت بالا قطعات یدکی آن است. البته این موضوع چندان در خصوص قطعات فنی مطرح نیست و بیش‌تر به قطعات بدنه مربوط می‌شود. بنابراین اگر خدایی ناکرده با برلیانس h330 خود تصادف کنید، باید هزینه بیش‌تری را نسبت به اکثر خودروهای هم‌رده متقبل شوید.

مورد چهارم:

بازار خرید و فروش نه‌چندان پررونق

به عنوان آخرین نکته در لیست معایب برلیانس h330 به بحث بازار خرید و فروش این خودرو می‌پردازیم. برلیانس h330 در زمان تولید یکی از چینی‌های پرفروش بازار کشورمان بود اما الان شرایط فرق کرده است و بسیاری از خریداران حاضر نیستند به سراغ خودرویی بروند که چند سال از توقف تولیدش می‌گذرد. بنابراین اگر برلیانس h330 خریدید، در موقع فروش آن بایستی صبور باشید.

شما برای اطلاع کامل از قیمتابزارآلات و انواع قطعات برلیانس میتوانید بهفروشگاه سامان پارت مراجعه کنید.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.