آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

فراگیری بازسازی آیفون توسط جدیدترین مدل های تخصصی توسط موسسه های حرفه ای

یادگیری تعمیر اپل توسط جدیدترین شیوه های تخصصی در موسسه های مدرن

موسسه پارسه در زمینه تعمیرات اپل و آی پد فعالیت میکند.درهمین راستا این موسسه دوره آموزش تعمیرات آی پد برگزار میکند.

آی‌پد (به انگلیسی: iPad) یک لوح‌رایانهٔ ساخت شرکت اپل است. این رایانه که از سیستم عامل iOS بهره می‌برد، تنها دارای یک صفحهٔ نمایشگر چند لمسی ۹٫۷ اینچی با دقت بالا است و استفاده آن با انگشتان دست انجام می شود.

 آی‌پد برای نخستین بار در روز ۷ بهمن ۱۳۸۸ (۲۷ ژانویه ۲۰۱۰) توسط استیو جابز و از طرف شرکت اپل معرفی شد.  این دستگاه از اواخر ماه مارس سال ۲۰۱۰ برای فروش به بازار عرضه شد

این نسل ، ۳۳٪ باریکتر و ۱۵٪ سبکتر از نسخهٔ اول آیپد است. این تبلت از iOS 4.3 استفاده می کند. پردازنده دو هسته‌ای A۵ آن با پردازش گرافیکی نه برابر قوی تر از نسخه ی اول است. این تبلت دارای رزولوشنی مثل نسل اول و برابر با 1024 در 768 است. خروجی HDMI، صفحه نمایش LED با زاویه دید ۱۷۸ درجه، فیلم برداری HD، دوربین جلو برای مکالمه تصویری و اتصالات WiFi + ۳G از مشخصات جدید این نسخه نسبت به اولین آیپد است. آیپد ۲ در دو رنگ سیاه و سفید و در سه حجم ۱۶ ، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی در دو مدل وای-فای و 3G ارائه می‌شد.
نسل سوم


تقریبا یک سال پس از انتشار تبلت iPad 2 توسط کمپانی Apple، این بار، اپل نسل سوم این تبلت را روانه بازار کرده است. برخلاف تصور همگان این تبلت، iPad 3 نام نداشته و اپل تصمیم گرفته است این محصول را تنها آی پد بنامد که البته به نام آی پد جدید یا The New iPad شناخته شده است. این تبلت در 6 مدل در بازار موجود است که ارزان‌ترین آن‌ها مدل 16 گیگابایتی Wi-Fi بوده و گران‌ترین آن‌ها مدل 64 گیگابایتی 4G است. آی پد جدید تغییرات بزرگی نسبت به آی پد 2 داشته است که از آنها می‌توان به صفحه نمایش Retina آن که رزلوشنی 4 برابر آی پد 2 دارد (2048 در 1536)، پردازنده قوی‌تر و دوربین پیشرفته تر (۵ مگاپیکسل)، پشتیبانی از شبکه LTE، بلوتوث نسخه ۴ (به جای نسخه ۲.۱)، رم ۱ گیگابایتی، باتری قوی تر و البته کمی سنگین شدن تبلت اشاره کرد.
مشخصات کلی: وزن: 662 گرم
پردازنده: Apple Dual-Core Cortex-A9, Apple A5X Chipset 1GHz
دیسک درایو: دیسک درایو حافظه ای SSD 64 GB صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی LED Capacitive - اندازه 9.7 اینچ
امکانات: قابلیت نصب سیم کارت - WiFi - GPRS - GPS - Edge - بلوتوث - دوربین - وب کم - قطب نما - حسگر شتاب سنج - حسگر ژیروسکوپ - microUSB سایر مشخصات: Apple iOS 5 - کارکرد باتری تا 10 ساعت برای گشت و گذار در وب، تماشای فیلم و یا گوش دادن به موسیقی ساعت
نام ها دیگر : Apple iPad3 Wi-Fi+4G, iPad 3, iPad New, iPad 3rd Generation
نسل چهارم






پس از گذشت ۶ ماه از سومین نسل آیپد ، آیپد نسل چهارم معرفی شد.بسیاری از مشخصات این تبلت همانند نسل قبلی آن است. برخی معتقدند که این نسل فقط یک بروز رسانی برای نسخه ی قبل آن بوده است.از تغییرات این نسل می توان به موارد زیر اشاره کرد.
کابل اتصال به USB : در آیپد ۴ به جای کانکتورهای ۳۰ پین همیشگی همانند آیفون ۵ از یک مدل کوچک تر به نام لایتنینگ (به انگلیسی: Lightning) بهره می برد.
تغییر پردازنده  : آیپد ۴ اولین آیپدی است که از پردازنده A6 X اپل بهره می برد. این پردازنده با توان بالای خود توانسته سرعت بسیار بهتری در سیستم عامل iOS پیدا کند و تجربه کاربری روان تر و سریع تری را برای کاربران به ارمغان بیاورد.
تغییر دوربین جلو : دوربین جلو ارتقا یافته و میتوان با آن فیلمبرداری 720p HD را با کیفیت ۱.۲ مگاپیکسل (به جای ۰.۳ مگاپیکسل در نسل قبل) تجربه کرد.


فراگیری تعمیر اپل بوسیله تازه ترین شیوه های تکنولوزیکی در آموزشگاه های پیشرفته

موسسه پارسه در زمینه تعمیرات اپل و آی پد فعالیت میکند.درهمین راستا این موسسه دوره آموزش تعمیرات آی پد برگزار میکند.

ترفندهای وصل کردن و بازسازی پکیج در اداره

روش های راه اندازی و ترمیم اسپیلت در خانه

کارگذاشتن واحد  خارجی

جای جای گذاری یونیت خارجی باید به طوری انتخاب گردد که هوای بیرونی  و صدایحاصل از دستگاه مزاحمتی برای همسایگان بوجودنیاورد.
  دستگاه باید در محلی  نصب شود که براحتی هوای مورد نیاز توسط آن دمیده شود. در صورت عدم رعایت این نکته هوای رفت کندانسور، برگشت می شود و باعث می گردد|سبب میشود}  متراکم کننده اورلد کند.    خروجی و ورودی دستگاه نباید پوشانیده شوند.

موسسه پارسه موسسه پارسه در زمینه نصب وتعمیر کولر گازی پکیج و تعمیرات اسپیلت فعالیت دارد.درهمین راستا موسسه پارسه دوره های آموزش تعمیر اسپیلت به بهترین شکل برگزارمیکند

    محل نصب باید استحکام لازم را جهت تحمل وزن دستگاه را داشته باشد.
    در محل نصب نباید خطر نشت گاز های قابل اشتعال وجود داشته باشد.
    در صورت نصب یونیت روی بالکن یا لبه پنجره به علت وجود ارتعاشات کمپرسور از لرزه گیر مناسب یا در صورت نیاز از منجیت استفاده کنید و در صورت استفاده از اتصال پیچ و مهره در اسکلت نگهدارنده یونیت داخلی حتما از واشر فنری استفاده کنید .
    حتما توجه فرمایید که یونیت خارجی حتی المقدور نباید در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار گیرد.
    تابش مستقیم آفتاب باعث کاهش راندمان کاری کندانسور شده و در عملکرد سرمایی کولر تاثیر منفی خواهد گذاشت.
    در شرایطی که محل نصب جایگزین دیگری نداشت، از آفتابگیر استفاده نمایید.
    یونیت خارجی را در نزدیکی خروجی فن های اگزاست، دودکش، هود آشپزخانه و محل های آلوده به ذرات معلق در هوا نصب نکنید. این ذرات و چربی ها باعث کثیف شدن سطح کویل کندانسور شده و ضریب انتقال حرارت آن را کاهش می دهند.
    فضای لازم جهت انجام عملیات سرویس و تعمیرات را در اطراف یونیت خارجی در نظر داشته باشید.
    در صورت نصب چند دستگاه یونیت خارجی کنار هم فاصله جانبی حداقل 80 سانتیمتر را رعایت فرمایید.یونیت های خارجی در صورت مجاورت بصورت موازی تحت تاثیر هوای خروجی یکدیگر قرار می گیرند.








نصب یونیت خارجی در ارتفاعی بالاتر از یونیت داخلی

    در چنین شرایطی حتما از تله روغن استفاده کنید.
    در صورت نصب یونیت خارجی روی بام و شیروانی و سطوح افقی و شیب دار از تراز بودن یونیت اطمینان حاصل کنید.
    در صورت نصب یونیت خارجی روی بام و شیروانی نیاز به سوراخ کردن سقف جهت عبور لوله به سمت پایین، بعد از نصب لوله ها حتما محل سوراخ را با ماستیک آب بندی کنید.
    فضای لازم جهت انجام عملیات سرویس و تعمیرات را در اطراف یونیت خارجی در نظر داشته باشید.
    یونیت خارجی را در نزدیکی آنت های ماهواره بیسیم نصب نکنید.
    در صورتی که دستگاه دارای حالت گرمایشی باشد درپوش تخلیه آب یونیت داخلی را نصب و مسیر مناسبی برای تخلیه آب در نظر بگیرید.





نصب یونیت داخلی

یونیت داخلی را در مجاور یا بالای وسائل گرمازا از قبیل بخاری، شوفاژ و سیستم های رطوبت زن اجاق گاز خوراک پزی نصب نکنید.

    یونیت را در جهتی نصب کنید که جهت پرتاب هوا به سمت وسط اتاق و با حداکثر پوشش محیطی عمل کند.
    یونیت را با توجه به فواصل تعیین شده نصب کنید.
    بسته به وضعیت خاص دیوارها و سقف، فواصل لازم را جهت انجام تعمیرات و سرویس آنی در نظر گرفته و به فواصل توصیه شده اضافه کنید.



اقامت دائم به استرالیا جهت ادامه تحصیل

 

عنوان : ویزای تحصیلی  برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا

تکنیکهای آرایشی برای داشتن آرایش ماندگار از نکات بسیار مهمی است که تاثیر مستقیمی در آرایش چهره و زیبایی صورت دارد مخصوصا در شب عروسی پس هنکام مراجعه به آرایشگاه عروس به این نکات دقت کنید. شاید ماندگاری به نظرتان نکته بی اهمیتی بیاید، ولی اگر جزو دسته ای هستید که مدام نگران ظاهر خود هستند، این نکات کوچک و جمع آوری آنها ارزش خود را خواهد داشت. آرایش اگر روی پوست تمیز باشد ماندگاری طولانی تری خواهد شد. پوست را لایه برداری کرده و آن را به صورت طبیعی با نوشیدن آب مرطوب نگاه دارید. روغن های روی سطح پوست موجب از بین بردن سریع آرایش می شود، بنابراین پیش از آرایش پوست را تمیز کرده و قبل از آن از مرطوب کننده استفاده کنید. اگر آرایش را روی پوست خشک انجام دهید زود پوسته پوسته می شود.

استفاده از خط لب به برجستگی و شاخص کردن لب شما می افزاید و همچنین به ماندگاری رژ کمک می کند، اما چگونه؟

خط لب از ماده ای خشک تر از رژ ساخته می شود و از لکه لکه شدن آن جلوگیری می کند. باید دقت کنید که رژ وخط لب با هم هماهنگی داشته باشند و بهتر است از همان مارک رژ استفاده کنید. خط لبهای رنگ پوست و بی رنگ نیز وجود دارد که با هر رژی قابل استفاده است.

برای پاک کردن رژ اضافی، یک دستمال درشت بافت را بین لبهای خود بگیرید. حالا لایه دوم رژ را بمالید. این لایه ایجاد کردن به ماندگاری رژکمک می کند.
نکته فنی : اگر پوستتان  خشک است، به شما توصیه می شود از کرم پودر استفاده کنید و استفاده از پنکک را فراموش کنید، غیر از این یکی که پیشنهاد شماره یک بهترین آرایشگران دنیا برای پوست خشک است:

اگر قبلاً تمرین کرده باشید، برای یک آرایش زیبا استفاده از سایه روشن را به شما توصیه می کنیم، می توانید از پنکک یا کرم پودرهای تخصصی این کار و یا به سادگی از دو کرم پودر یا پنکک چند درجه تیره تر و چند درجه روشن تر استفاده کرده و با توجه به فرم صورت خود سایه روشن انجام دهید.

برای سایه چشم، با توجه به رنگ آرایش و یا رنگ لباستان از پالت سایه چشم با رنگ بندی مناسب استفاده نمایید. بعد از سایه زدن، با توجه به فرم صورت و فرم چشم، خط چشم بکشید.

با استفاده از مدادابرو یا سایه ابرو (بستگی به مهارت شما دارد) ابروی خود را طراحی کنید و بعد با استفاده از ریمل ابرو با رنگ مناسب، جلوه ابروی خود را بیشتر کنید. برای دیدن شیوه طراحی ابرو میتوانید از این ویدئو کمک بگیرید.

استفاده از مارک خوب تاثیر خیلی زیادی بر زیبایی شما خواهد داشت. مارکی که هم کیفیت خوبی از نظر درخشندگی داشته باشد و هم از نظر ماندگاری و آسیب نزدن به لبها، ممکن است قیمت بیشتری داشته باشد اما در طول زمان، شما در واقع هزینه کمتری می دهید زیرا مدت بیشتری برایتان می ماند و مدام مجبور نیستید رژ لب خود را تکرار کنید، کاری که در اجناس ارزان تر مجبور به آن خواهید بود.

جای نگهداری در عمر و سالم ماندن رژ اهمیت زیادی دارد. باید مطمئن شوید که محل نگهداری آن دمای معتدلی دارد، یعنی زیاد گرم یا سرد نباشد. آن را از تابش مستقیم خورشید، دمای زیاد یا رطوبت زیاد دور نگه دارید.

استفاده پی در پی از رژ آزاردهنده است بخصوص اگر سر شما در هنگام کار شلوغ است. شاید ماندگاری به نظرتان نکته بی اهمیتی بیاید، ولی اگر جزو دسته ای هستید که مدام نگران ظاهر خود هستند، این نکات کوچک و جمع آوری آنها ارزش خود را خواهد داشت!

حالا وقت استفاده از پودر تثبیت کننده آرایش است، اگر از پودر تثبیت کننده درخشان استفاده می کنید، با دقت آن را بر روی پوست گونه ها و پیشانی پخش کنید. اما اگر پودر تثبیت کننده مات استفاده می کنید، با یک برس بزرگ، پود ر را بر روی تمامی صورت پخش کنید. مراسم عروسی نترسید پودرهای تثبیت کننده آرایش بسیار سبک هستند و وقتی استفاده می کنید، فقط آرایش را ثابت و ماندگار می کند و اصلاً به نظر نمی رسد که از پودر دیگری بر روی آرایش استفاده کرده اید.