آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

ایده های تهیه بهترین انواع مدل آباژور شیک و خاص

عنوان: راه های انتخاب  بروزترین انواع مدل آباژور منحصربه فرد

انواع آباژور,خرید آباژور,مدل های جدید آباژوریک آباژور شیک و زیبا اتاق خواب شما را دگرگون خواهد کرد. تاثیر آباژور به لحاظ زیبایی ظاهری خود آباژور و نورپردازی آن بسیار زیاد است. از این رو باید در خرید آباژور نهایت دقت را داشت. انواع آباژور از آباژور چوبی با طرح های سنتی و زیبا گرفته تا آباژور فلزی و ظریف در بازار موجود است. شما می توانید بر اساس دیزاین و طراحی اتاق خواب از میان انواع مختلف آباژور یک انتخاب مناسب داشته باشید و در نهایت اقدام به خرید نمایید. همچنین امروزه با گسترش فروشگاه های اینترنتی می توانید مدل های مختلف آباژور را در این فروشگاه ها مشاهده نمایید و خرید اینترنتی آباژور را تجربه کنید.

 گاهی اوقات به خصوص در حوزه های کاری هنری نیاز به برش دقیق و پیچیده چوب است که چنین کاری با ابزارهای سنتی و متعارف مقدور نیست. در این گونه موارد می توان از دستگاه برش لیزری استفاده نمود.مدل آباژور که در زیر می بینید توسط تیم Pranaya Design طراحی شده است.آباژورهای فوق العاده ای که در شب سایه هایی زیبا و فریبنده از پیچش گیاهان ودرختان و اشکال هندسی بازیگوش را روی دیوار ایجاد می کنند.

مدل آباژور زیبا

تیم طراحی و ساخت این آباژورهای زیبا ساخت کشور چک ،متشکل از دو گروه است که در آن Josipa سرپرست تیم ایده پردازی وطراحی و Jirka سرپرست تیم ساخت آنها به کمک دانش وبرش لیزری است.

مدل آباژور زیبا

بعد از شکل گیری طرح ها بصورت دیجیتالی ، برش لیزری آنها روی چوب توسط دستگاهای پیشرفته انجام می شود ودر پایان کار قطعات لیزر شده رنگ آمیزی و توسط چسب به یکدیگر متصل شده و لاک الکل زده می شوندو نتیجه کارآباژورهای زیبایی است که تصاویر آن را می بینید. این آباژورهای زیبا و فریبنده در دوسری ، درخت زندگی و اشکال هندسی تولید شده اند.

آباژور متفاوت

با خرید آباژور زیبا و متفاوت می توانید به راحتی فضای بسیار زیبایی در محیط خانه و به طور خاص اتاق خواب خود بدهید. طرح ها و مدل های مختلف این آباژور می تواند به عنوان آباژور اتاق خواب شما به کار آید.

مدل آباژور مدل آباژور مدل آباژور مدل آباژور مدل آباژور مدل آباژور

 

منبع: انواع مدل آباژور جدید و زیبا

چشم ها را جوان کنید

عنوان: برای تقویت بینایی هویج و فلفل دلمه ای بخورید


چطور بهترین کرم را انتخاب کنیم؟    پیشنهاد می‌کنیم خیلی به دنبال کرم‌های دور چشم گران‌قیمت نباشید، به همین دلیل اول از همه انتخاب‌هایتان را محدود کنید و بعد بین آنها ارزان‌ترین را بخرید و اگر دیدید بعد از چند هفته فایده چندانی نداشت، یکی دیگر بخرید. با این روش شما پول زیادی را صرف خرید محصول اول نکرده‌اید و می‌توانید به راحتی کرمی دیگر انتخاب کنید. توجه داشته باشید که هیچ گاه قیمت بالا نشانه کیفیت خوب یک محصول نیست. گاهی مارک‌های تجاری تنها به دلیل نامی که دارند از شما پول زیادی می‌گیرند. انجمن متخصصان پوست آمریکا در گزارشی گفته‌است که حتی محصولات ارزان‌‌قیمت هم می‌توانند کیفیت خوبی داشته باشند.
راه استفاده از کرم چیست؟
اما استفاده از کرم دور چشم نیز تکنیک‌های خاصی دارد شما باید اول از گوشه داخلی چشم‌هایتان شروع کنید و سپس به سمت بیرون حرکت کنید یا اینکه از گوشه بیرونی چشم‌ها شروع کنید و به سمت داخل بیایید تا به بینی برسید.  اما آیا باید روی پلک‌هایتان نیز کرم بزنید؟نه لازم نیست،البته اگر اصرار دارید ضرری ندارد اما بهتر است فقط شب‌ها بزنید چون وقتی روی پلک‌ها کرم می‌زنید در طول روز کرم با مواد آرایشی مخلوط می‌شود و ممکن است وارد چشم شود و مشکلاتی را به وجود بیاورد. البته بستگی به کرم مصرفی شما هم دارد. بعضی از کرم‌ها را نباید اصلا روی پلک‌ها زد البته روی بعضی از کرم‌ها نوشته شده که روی پلک‌ها نیز استفاده شود.
پف چشم‌ها را بخوابانید
پف چشم‌ها می‌تواند به دلیل واکنش‌های حساسیتی یا جمع شدن مواد مایع در زیر آن باشد. گاهی هم پف چشم‌ها به دلیل سینوس‌ها یا سندرم‌های پیش از قاعدگی است. قبل از آنکه برای پف‌چشم‌هایتان از کرمی استفاده کنید باید بدانید مواد مرطوب‌کننده داخل این کرم‌ها می‌تواند باعث پف بیشتر زیر چشم‌ها شود.
کدام کرم ضدچروک را اول استفاده کنیم؟
وقتی می‌خواهید استفاده از کرم‌های ضدچروک را آغاز کنید بهتر است هم از کرم دورچشم، هم کرم ضدچروک صورت استفاده کنید.  گاهی شنیده می‌شود که می‌گویند کرم زیرچشم از همه مهم‌تر است ولی این اصلا صحیح نیست.  کرم دور چشم هم از نظر ترکیبات مثل کرم ضدچروک صورت است فقط به دلیل نازکی و حساسی پوست دور چشم غلظت آن کمتر است.  البته باید یاداوری کنیم که معمولا نمود چروک‌ها زیر چشم زودتر اتفاق می‌افتد.
سراغ کرم بوتاکس نروید
کرم‌های شبه بوتاکس که وارد بازار شده‌اند و سازندگان آن ادعا دارند که به جای تزریق بوتاکس به خصوص در دور چشم از این کرم‌ها استفاده کنید.
 استدلال آنها این است که این کرم‌ها در عضله نفوذ و آن را فلج می‌کند اما باید بگویم که تمام مستندات علمی این کرم‌ها را رد می‌کنند و هیچ مدرکی مبنی براینکه بتوان کرم موثری از بوتاکس داشت، وجود ندارد و اصلا نمی‌توان چنین کرمی ساخت اما چون به مدت خیلی کمی در زمان مصرف عضله را منقبض و بی‌حس می‌کند فرد گمان می‌برد که تاثیر دارد و کمی چروک‌هایش کم شده در صورتی که بعد از 2 ساعت همه چیز مثل اول می‌شود و چروک‌ها برمی‌گردند.  کرم‌های شبه بوتاکس به هیچ وجه علمی نیستند و صرفا تبلیغاتی‌اند.
به خاطر بی‌خوابی، چشمانم پیر شده است؟
بسیاری از مردم فکر می‌کنند علت سیاهی زیر چشم‌ می‌تواند تماشای زیاد تلویزیون تا دیر وقت یا چند شب نخوابیدن یا زیاد با کامپیوتر کار کردن یا... باشد،در واقع خیلی از مردم فکر می‌کنند اگر زیر چشم‌هایش سیاه است به دلیل طرز زندگی آنهاست،اما باید بدانید این باور اصلا درست نیست. شما هیچ تقصیری در سیاهی زیر چشم‌هایتان ندارید،آنها به دلیل کم‌خوابی یا استرس یا کار زیاد یا... به وجود نیامده‌اند. دلیل سیاهی زیر چشم‌ها چیزی شبیه کبود شدن دست یا پاست و در واقع به دلیل رگ‌های خونی بسیار ریزی است که زیر پوست ظریف این قسمت قرار دارد.
سیاهی‌  دور چشم ارثی است!
برخی پزشکان هم اعتقاد دارند سیاهی دور چشم مشکلی است که بیماری محسوب نمی‌شود و یک صفت ارثی غالب است و اگر یکی از والدین به این مشکل دچار باشند معمولا نصف فرزندان آن خانواده نیز به این مشکل دچار می‌شوند. البته در بعضی از مواقع نیز والدین دچار سیاهی دور چشم نیستند اما فرزندان آنها دچار این مشکل هستند و به دلیل ارثی بودن این مشکل درمانی دائم برای آن وجود ندارد البته مصرف بعضی کرم‌ها برای تیرگی دور چشم تا حدی مفید است اما به طور کامل این مشکل را برطرف نمی کند. توصیه می‌شود افراد از عینک آفتابی جهت محافظت از چشم و پوست اطراف چشم و پلک‌ها استفاده کنند و استفاده از مرطوب‌کننده را هم فراموش نکنند.
درمان سیاهی دور چشم
دور چشم درجاتی دارد و باید گفت افرادی که دارای پوستی تیره هستند معمولا تیرگی دور چشم آنها بیشتر است اما سیاهی دور چشم افرادی که پوست روشنی دارند کمتر است ولی به هر صورت از آن مشکلاتی است که می‌تواند حسابی آزاردهنده باشد و همه کسانی که این مشکل را دارند همیشه به دنبال راه‌حل‌هایی برای از بین بردن این مشکل هستند.  برای از بین بردن این مشکل راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد. یکی راه‌حل اساسی جراحی زیبایی این قسمت است، البته با لیزر هم می‌توان این سیاهی‌ها را کمتر کرد. لیزر با تحریک تولید کلاژن پوست را جوان می‌کند و سیاهی‌ها را از بین می‌برد، البته این روش هزینه نسبتا بالایی دارد و می‌تواند خطرهایی هم داشته باشد.
















در مورد زندگی جالب ثروتمندان کره شمالی بیشتر بدانیم!

عنوان: چای سبز و فواید باورنکردنی آن!

دانستنی‌ها و اسرار زیادی در مورد مارها وجود دارد که در این مقاله می‌خواهیم در مورد برخی از آنها صحبت کنیم:
زمانی که مار حمله می‌کند، سرعتش آنقدر زیاد است که شاید حتی در تصور نگنجد. مارها می‌توانند در لحظه‌ای که پلک می‌زنید، چهار بار حمله کنند و جالب اینجاست که اگر انسان‌ با چنین سرعتی حرکت کند، هوشیاری خود را از دست می‌دهد. تقریبا همه مارها چنین نیروهای خارق‌العاده و شگفت‌انگیزی دارند. این در حالی است که متاسفانه اغلب انسان‌ها نه‌تنها کوچک‌ترین آشنایی با این دنیای اعجاب‌انگیز ندارند، بلکه به اشتباه مارها را دشمن می‌پندارند.مارهای زنگی (Rattle-snakes) گروه بزرگ و خاصی از مارهای سمی هستند که در انتهای دم خود، زائده‌ای جغجغه مانند از جنس پولک دارند و از آن برای اخطار به دشمنان‌شان استفاده می‌کنند. آنها را می‌توان از صبورترین شکارچیان دنیا قلمداد کرد. مارهای زنگی در شمال و جنوب آمریکا زندگی می‌کنند و بیشترین میزان تراکم آنها نیز مربوط به نواحی جنوب غربی ایالات متحده آمریکا و شمال مکزیک است. در ایالت آریزونای آمریکا 13 گونه مختلف از مارهای زنگی یافت می‌شود.

افعی قفقازی تنها عضو از زیرخانواده‌ مارهای زنگی (Crotalinae) در ایران است، اما این گونه با خویشاوندان آمریکایی خود که با نام (Rattle Snakes) شناخته می‌شوند، تفاوت دارد؛ زیرا دم افعی قفقازی زائده‌ مذکور را ندارد؛ هر چند ممکن است گاهی انتهای دم خود را بلرزاند. افعی قفقازی یا افعی حفره‌دار قفقازی، زیرگونه‌ای منحصربه‌فرد از خانواده افعی‌ها (Viperidae) است که محققی به نام نیکولسکی در سال 1916 میلادی (1295 هجری شمسی) آن را شناسایی کرد.تکامل مهم‌ترین عاملی است که سبب شده اعضای خانواده افعی‌ها، ازجمله افعی قفقازی بتوانند با استفاده از روش‌های فوق‌العاده موثر و سریع، سم خودشان را به طعمه تزریق کنند و آن را از پا درآورند. ساختار استخوانی پیچیده و نامتعارف سر افعی‌ها و دندان‌های نیش‌ بلند، توخالی و برگشته‌شان، مهم‌ترین تاثیر را در زمان شکار دارد. دامنه پراکنش گونه اصلی افعی قفقازی از سواحل شمال شرقی دریای خزر آغاز و به سمت نواحی استپی قزاقستان، شمال ترکمنستان، شمال ازبکستان، قرقیزستان، شمال تاجیکستان، شمال غربی چین، بخش اعظم مغولستان، شمال غربی منچوری و جنوب سیبری امتداد می‌یابد. البته زیرمحدوده‌هایی ایزوله در جنوب دریای خزر، شمال شرقی ایران، جنوب ترکمنستان، شمال غربی و شمال شرقی افغانستان، گانسو (از استان‌های چین)، جنوب شرقی مغولستان، شمال ایالت‌های شانکسی و هبِی چین نیز گزارش شده است.

در حالی که زیرگونه مورد نظر G.h.caucasicus فقط در جنوب شرقی آذربایجان، شمال ایران، جنوب ترکمنستان و شمال‌غربی افغانستان پراکنش دارد. افعی قفقازی در ایران به صورت گسترده مشاهده می‌شود. سمنان، تهران، البرز، قزوین، گیلان، مازندران، گلستان، شمال خراسان و خراسان رضوی ازجمله نواحی‌ای هستند که می‌توان این زیرگونه منحصربه‌فرد را در آنها سراغ گرفت. لار، دماوند، افجه، کوهستان فیروز، خوان احمد، کندوان، طالقان، برغان، رودبار، چهل‌دختر، گنبد کاووس، گرگان و کلاردشت از مناطقی هستند که امکان مشاهده این زیرگونه در آنها زیاد است.

 سرعت فراتر از تصور

 بر اساس تازه‌ترین تحقیقی که مارس 2016 (اسفند 1394) انجام شد، این نتیجه به دست آمد که حمله مار به طور متوسط حدود 44 تا 70 میلی‌ثانیه طول می‌کشد؛ در حالی که مدت زمان یک بار پلک زدن عادی چشم انسان حدود 200 میلی‌ثانیه است. یک مار جسور در کمتر از پلک زدن عادی چشم انسان، می‌تواند چهار بار حمله کند. در نتیجه، مارها خیلی بیشتر از آنچه ما تصور می‌کنیم، بی‌نظیر و خارق‌العاده هستند؛ زیرا قادرند بدن خودشان را سریع‌تر از هر عضو بدن ما حرکت دهند.
دیوید پنینگ، از محققان دانشگاه لوئیزیانا که ماه‌ها به مطالعه مارهای زنگی پرداخته، در مصاحبه با بخش علمی بی‌بی‌سی می‌گوید: اساسا طعمه در مواجهه با مارها بویژه مارهای زنگی شانس زیادی ندارد، زیرا از شکارچیانی صحبت می‌کنیم که خیلی پیش از آن که طعمه حتی حضورشان را حس کند، به آن حمله کرده‌اند. این فقط مارهای زنگی نیستند که تا این اندازه سریع عمل می‌کنند. از مجموع 3500 گونه ماری که روی کره زمین شناسایی شده و در بین آنها افعی‌های خیلی کوچک و پیتون‌های خیلی بزرگ را هم می‌توان سراغ گرفت، تعداد خیلی معدودی مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. تحقیقاتی نیز که تاکنون انجام شده، حاکی است که اکثر مارها از چنین قدرت‌های استثنایی برخوردار هستند.


رازهای موفقیت در شکار

ریشه این قابلیت‌ها را باید در فیزیولوژی منحصربه‌فرد مارها که در میلیون‌ها سال تکامل یافته، جستجو کرد. مهم‌ترین نکته قابل‌تعمق این است که مارها عضلات خیلی زیادی دارند. برای مثال، بدن انسان چیزی بین 700 تا 800 ماهیچه دارد، در حالی که این رقم در مارها به 10 هزار تا 15 هزار می‌رسد. هنوز مشخص نیست مارها دقیقا چطور این ماهیچه‌ها را به کار می‌گیرند. برخی محققان باور دارند که همه این ماهیچه‌ها با یکدیگر ارتباط دارند و انرژی‌ای که پیش از حمله تولید می‌شود، شبیه یک طناب پلاستیکی توزیع می‌شود، اما این فرضیه هنوز به طور قطع تائید نشده است. نکته گیج‌کننده‌ای هم در مورد مارها وجود دارد و آن این است که نیرویی که مارها در زمان حمله دارند، فشار غیرقابل‌تصوری را به بدن آنها وارد می‌کند، ‌به طوری که سایر موجودات زنده و ازجمله انسان‌ها نیز در عمل،‌ قادر به تحمل چنین فشاری نیستند.
نتایج تحقیقات آقای پنینگ و همکارانش ثابت کرده،‌ مارها زمانی که به سوی طعمه حمله می‌کنند، فشاری بیشتر از 30 برابر نیروی جاذبه را متحمل می‌شوند در حالی که خلبانان جنگنده‌ها آموزش می‌بینند، چطور اعضای بدنشان را در فشار حدود هشت برابر جاذبه ـ آن هم فقط در زمان مانورهای خیلی خاص و در مدت خیلی محدود ـ کنترل کنند. لازم به ذکر است که فشار بالای ده برابر نیروی جاذبه،‌ منجر به عدم هوشیاری خلبانان آموزش دیده می‌شود.


معجزه خلقت مارها

بعضی آفتاب‌پرست‌ها و برخی سمندرها این قابلیت را دارند که زمان حمله، زبان خود را با سرعت به سمت طعمه پرتاب و آن را شکار کنند. دیوید پنینگ می‌گوید: سرعت پرتاب زبان آفتاب‌پرست‌ها و سمندرها از مارها خیلی بیشتر است، اما تفاوت کلیدی این است که زبان سمندر و آفتاب‌پرست حرکت می‌کند؛ در حالی که در مارها مغز هم حرکت می‌کند. همه ما می‌دانیم که مغز نمی‌تواند در سرعت‌های بالا عملکرد خودش را حفظ کند و دوام بیاورد؛ زیرا مغز ‌حساس‌ترین اندام هر موجود زنده، بویژه نسبت به سرعت است. این‌ها باعث می‌شود معجزه خلقت مارها بیشتر نمایان شود.

در خلبانان حرفه‌ای این اتفاق در سرعت‌های بالا می‌افتد که خون با فشار به سمت پاها می‌رود و در عمل، مغز از مهم‌ترین فاکتور حیات‌بخش، یعنی اکسیژن محروم می‌ماند. اگر این اتفاق خیلی سریع رخ دهد، خون نمی‌تواند سریع و به اندازه کافی به مغز برگردد و به همین علت،‌ سطح هوشیاری بشدت افت می‌کند. جالب اینجاست که مارها این شرایط را حتی در سرعت‌های خیلی بیشتر نه‌تنها به طور کامل مدیریت می‌کنند، بلکه چه در زمان حمله و چه حتی بعد از آن کنترل کامل بر اعمالشان دارند. توجیه این عملکرد خارق‌العاده و راز آن نیز احتمالا در ساختار بی‌نظیر جمجمه آنهاست. دیوید پنینگ می‌گوید: جمجمه مارها به شکل غیرقابل باوری متحرک است. مفاصل خیلی زیاد و در عین حال، مختلفی در جمجمه مارها قرار دارد که به آنها اجازه می‌دهد، تحرک و پویایی‌شان را در زمان لازم حفظ کنند. احتمالا به همین دلیل، وقتی قسمتی از سر مارها به چیزی برخورد می‌کند، فشار ناچیزی را جذب می‌کند و مار می‌تواند تاثیر ضربه را راحت‌تر قبول کند.

در حال حاضر، دانشمندان در تلاش هستند، چگونگی عملکرد اسکلت و سیستم عصبی مارها را در موقعیت‌های سخت مورد مطالعه قرار دهند. هدف از این مطالعات، بهره‌گیری از اطلاعاتی است که می‌تواند در زمان‌های بحرانی ما انسان‌ها را نیز یاری کند. بدیهی است، مغز ما قادر به تحمل شرایطی مشابه شرایط مارها نیست، اما اگر بتوانیم راز خارق‌العاده مارها را کشف کنیم، این مساله در آینده به ما خیلی کمک خواهد کرد.

دو سال بقا بدون غذا

از مهم‌ترین ویژگی‌های مارهای زنگی، علاقه آنها به زندگی انفرادی است. آنها اغلب عادت دارند، مدت‌ مدید در گوشه‌ای چنبره بزنند و منتظر وعده غذایی بعدی ‌شوند. تحقیقات نشان داده اگر لازم باشد، مارهای زنگی حتی می‌توانند تا دو سال هم بدون غذا سر کنند؛ اما زمانی که فرصت مقتضی دست دهد، قطعا آن را از دست نمی‌دهند. مارهای زنگی از کارآمدترین و کشنده‌ترین گوشتخواران روی زمین هستند که درست مانند همه مارها، اولین و موثرترین سلاحشان بزرگی یا قدرت نیست؛ بلکه از سرعت خارق‌العاده به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنند.

رنگ عشق برای مردان چیست؟

عنوان: چگونه یک سفره افطار سالم داشته باشیم؟

چه کسی اولین حلقه ازدواج را به دست کرد؟!به دست کردن حلقه ازدواج یکی از قدیمی ترین و جهانی ترین رسوم است. این رسم مربوط به زمان های خیلی قدیم است. در واقع کسی نمی‌تواند زمان درست آن را بگوید؛ اما استفاده از انگشتری در مراسم ازدواج به شکل "حلقه"، علامت کمال و ارتباط آن با وصلت دو فرد، مؤید کمال زندگی انسانی به شمار می‌رفت.

اولین مردمی که در تاریخ ، حلقه ازدواج را به کار بردند مصریان بوده‌اند. گویا در نوشته‌های هیروگلیف که نوشته‌های تصویری مصریان است حلقه، علامت ابدیت بود. یعنی حلقه ازدواج به انگشت زوجین کردن، به نوعی رمز زناشویی پایدار و ابدی بوده است

و پس از مصریان، مسیحیان نیز در حدود سال ۹۰۰ میلادی شروع به دست کردن و استفاده انگشتر و حلقه در مراسم ازدواج خود نمودند.شاید برای بسیاری این سؤال پیش بیاید که چرا حلقه ازدواج در انگشت دوم دست چپ می‌اندازند؟ تحقیقات نشان داده است که یونانیان قدیم عقیده داشتند که رگ مخصوصی از این انگشت می‌گذرد و مستقیماً به قلب وارد می‌گردد و برخی ها نیز بر این معتقدند که چون این انگشت را کمتر از سایر انگشتان دست خود مورد استفاده قرار می‌دهیم حلقه درآن قرار می‌گیرد و به طور کلی برای به دست کردن یک وسیله زینتی مناسب تر از سایر انگشتان دست است.

بیوگرافی جومونگ بازیگر کره ای

عنوان:عوارضی که کاشت ناخن ایجاد می کند! | اشتباهات رایجی که در تربیت فرزندان رخ می دهد | صدا چه تاثیری در خاص بودن مردان خواهد داشت | ده منحصر به فرد هابیت ها}

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

بازیگر دوست داشتنی کره ایجومونگ بازیگر مشهور کره ای که سریال محبوبش در تلویزیون ایران حسابی گل کرد، این روزها کجاست و چه کار می کند؟ سونگ ایل گوک فارغ‌التحصیل رشته فیلم و تئاتر از دانشگاه چئونگ جو در شهر سئول می‌باشد.
او نوه «کیم دوهان» پسر «کیم جو جین» فرمانده جنبش استقلال کره در ابتدای سده 19 میلادی و پسر کیم ایول دونگ (بانوی بازیگر کره‌ای) است. او در 15 مارس 2008با یک قاضی دادگستری اهل بوسان ازدواج کرد.
جشن عروسی آنها در هتل شرایتون واکرهیل سئول برگزار شد و آن‌طور که گفته می‌شود صاحب سه قلو هستند. دائه‌ها (به معنای کره)، سین کوک (به معنای صبوری) و مان سی (به معنی زندگی) نام فرزندان اوست و البته نام همسرش جونگ سونگ یو می‌باشد.

او پس از بازی در سریال جومونگ که در سال 2006 ساخته شد در سریال‌های زیر به ایفای نقش پرداخت.

*خانواده کیمچی – سال 2012
*دایره جنایی- سال 2011
*مردی به نام خدا- سال 2010
*امپراتور بادها- سال 2008
*تبلیغ کننده پارلمان – سال 2007
همچین او در چند فیلم سینمایی پس از جومونگ نیز ایفای نقش کرد.
*اجنه 2012- خالکوب 2014- مرکب 2014.





این بازیگر که توسط شرکت مطرح LG در تابستان 88 به ایران آمده بود، می‌گوید:

*در کره تا به حال سریال‌های ایرانی پخش نشده ولی چند فیلم سینمایی مانند «بچه‌های آسمان» روی آنتن رفته است.

* تمام بازیگران، کارگردان و هنرمندان معلم من هستند؛ و من باید از آنها بیاموزم، بنابراین نمی‌توانم از بین آنها یک فرد را انتخاب کنم.

* ایران تاریخ و تمدن عظیمی دارد، من به این مورد اهمیت زیادی می‌دهم. البته ایرانیها به داستان‌های قهرمانی خیلی معروف هستند. «جومونگ» هم داستان یک قهرمان است، بنابراین بین او و داستان‌های ایرانی شباهت‌‌هایی وجود دارد.

*ترافیک تهران سنگین است. البته در کره هم چنین وضعیتی وجود دارد که در زمان پخش سریال «جومونگ» این ترافیک کاهش می‌یابد.

*رزمی کار نیستم، ولی سه ماه پیش از بازی در این سریال، تمرینات زیادی کردم. به ویژه در زمینه اسب‌سواری؛ به طوری ک تمام صحنه‌های اسب‌سواری را خودم بازی کردم.

*زمانی که سال‌ها پیش ارتباط صمیمانه ایران و کره آغاز شد، قرار شد در کره جنوبی خیابان «تهران» و در ایران خیابان «سئول» نامگذاری شود و این اتفاق افتاد و در حال حاضر، خیابان تهران معروف‌ترین و گران‌ترین خیابان کره‌جنوبی است.

*عاشق ورزش کردن هستم و در موقع بیکاری، حدود شش ساعت به این کار می‌پردازم. از میان رنگ‌ها هم به آبی علاقمندم و هم قرمز و موقع ورزش یا کاملا آبی می‌پوشم یا کاملا قرمز. البته رنگ مشکی را هم دوست دارم.

 دراین مقاله درمورد ژست عکس بازیگران  اشاره ای شده است.