آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

مبدل کرد گوشی به نمایشگر ضربان قلب!

 مبدل کرد موبایل به نمایشگر ضربان قلب!

تولید صفحه نمایش دقیق ضربان قلب بر روی موبایل هوشمند

 
صفحه نمایش تازه کوانتومی ضربان قلب

دانشمندان کشوراسپانیا برای‌ اولین مرتبه با ترکیب فناوری نقاط کوانتومی و نمایشگرهای

 گرافن موفق به تولید نمایشگر دقیق ضربان قلب بر روی موبایل اندرویدی شدند.

محققان موسسه تحقیقات نوری ICFO در اسپانیا با ترکیب فناوری نقاط کوانتومی و صفحات گرافن موفق به ساخت اولین نسل مدارهای دو بعدی با عملکرد تشخیص نوری شدند.

پژوهشگران در اولین گام مفهوم مدارهای فوتونیک یکپارچه را معرفی کردند که هدف نهایی از این مطالعه کاربردی ساختن تجهیزات بزرگ‌ پزشکی و کاهش اندازه آنها است.

 

محققان در مورد عملکرد نمایشگر جدید کوانتومی ضربان قلب عنوان کردند: هنگامی که کاربر انگشت خود را روی صفحه نمایش مجهز به آشکارساز فوتونیک قرار می‌دهد با تغییرات انجام شده در صفحه نمایش نرخ ضربان قلب و میزان خون‌رسانی آن به سیگنال تبدیل شده و بر روی نمایشگر تلفن‌ همراه نمایش داده می‌شود.


به کمک فناوری جدید تشخیص ضربان قلب می‌توان تلفن‌های همراه هوشمند را به یک نمایشگر دقیق و حساس تشخیص سلامت تبدیل کرد. همچنین در صورت تولید نرم‌افزار تشخیص سیگنال‌های عصبی قلب می‌توان از وضعیت سلامت قلب‌ و عروق بیماران به سرعت آگاه شد و تمهیدات لازم را با سرعت بیشتری انجام داد.


علائم تقلیل پروتئین را بشناسید

علائم کمبود پروتئین را بدانید


به نقل از محققین،جسم برای ساخت عضله ها و یاری رساندن به ریکاوری تمام

انرژی استفاده شده بدن نیاز به pr دارد.

 به گفته مهر، متخصصان عنوان می کنند اگر پروتئین لازم از طریق رژیم غذایی به بدن نرسد، بدن

دچار مشکلات جانبی زیادی می شود که میشود به عنوان های زیر اشاره کرد.

 

اشتهای زیاد: اشتهای مداوم به غذا و علاقه شدید به خوردن میان وعده می تواند نتیجه رژیم غذایی کم پروتئین و حاوی میزان زیاد کربوهیدرات باشد.

 

بهبود آهسته زخم ها و جراحات: التیام سلول های پوست و بازسازی بافت جدید نیاز به مقدار زیاد پروتئین دارد. حال اگر التیام و بهبود بریدگی پوست زیاد طول بکشد احتمالا رژیم غذایی حاوی پروتئین کمی است.

 

پوسته پوسته شدن پوست و نازک شدن تار مو: پوسته پوسته شدن پوست و ناخن ها، نازک شدن تار مو و ریزش مو یکی از علائم اولیه عدم وجود پروتئین کافی در رژیم غذایی است.

 

درد مفاصل و عضلات: ضعف عضلات و درد مفاصل می تواند نشانه کمبود پروتئین بدن باشد. از این رو بهتر است به جای خوردن غذاهای فرآوری شده و کربوهیدرات ها، ماهی، مرغ، تخم مرغ و لبنیات بخورید.

 

ورم: پروتئین نقش مهمی در پیشگیری از تجمع مایعات در بافت های بدن، بخصوص در قسمت قوزک پا و پاها ایفاء می کند. از این رو ورم می تواند نشانه کمبود پروتئین باشد.

 

قدرت ایمنی پایین: به طور مداوم بیمار شدن می تواند به این معنا باشد که سیستم ایمنی بدن قدرت کمی دارد. سلول های ایمنی بدن از جنس پروتئین هستند. از این رو قدرت پایین سیستم ایمنی به معنای کمبود پروتئین است.

 

از بین بردن میکروب‌های جهش یافته بدون کمک آنتی‌بیوتیک

از میان بردن میکروب‌های جهش یافته بدون کمک دارو


یک دانشجوی 25 ساله موفق به شناسایی راهی برای از بین بردن میکروب‌های قوی بدون نیاز دارو شده است.

 به گفته ایسنا به نقل از انگجت، شو لام از کالج ملبورن به این رسید که باکتری‌های جهش یافته را با

استفاده از یک پلیمر ستاره‌ای شکل در آزمایشگاه از میان ببرد که عملا یاخته ‌ها را تکه تکه می‌کرد.

این دستاورد می‌تواند نشانگر یک بازبینی کامل در چگونگی رفتار جامعه پزشکی با باکتری‌های مرگبار باشد.

 

در حال حاضر باکتری‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک مانند استافیلوکوک اورئوس مقاوم به متیسیلین سالانه 700 هزار نفر را از بین می‌برد. دانشمندان ابراز نگرانی کرده‌اند که این تعداد ممکن است تا سال 2050 به 10 میلیون نفر برسد، از این رو به دنبال راههایی برای مداخله پیش از بروز آسیب بیشتر هستند.

 

لام در تحقیق خود که در مجله Nature Microbiology منتشر شده، جزئیات مکانیزم "پلیمرهای پپتید ضد میکروبی نانومهندسی‌شده" (SNAPPs) را توضیح داده است. این مکانیزم با هدف‌گیری مستقیم، حمله و بی‌ثبات کردن غشای سلول‌های ابرمیکروب‌ها عمل می‌کند. این پلیمرها به اندازه کافی بزرگ هستند که بر سلول‌های سالم تاثیر نگذارند. در روشهای رایج، سلول‌های سالم نیز تحت تاثیر قرار گرفته و آسیب می‌بینند.

 

رویکرد جدید تاکنون با موفقیت بر روی شش سویه مختلف ابرمیکروب‌ها در آزمایشگاه و یک باکتری در موش زنده آزمایش شده است. در هر آزمایش، باکتری بطور کامل از بین رفته و مقاومتی در برابر پلیمرها در نسل‌های آینده ایجاد نشد.

 

نکاتهای نگفته شده در چیدمان انواع متفاوت میز

 نکاتهای نگفته شده در دکوراسیون مدل های متفاوت میز


می توان گفت هیچگاه ما به گلدانی که روی میز قرار میدهیم توجه نکنیم ولی آگاه باشید فردی

که وارد منزل می شود، به ویژه برای نخستین بار، جزئیات زیادی را می‌بیند و این نکات کوچک

هم در خاطرش مهم جلوه می‌کند. اگر می خواهید نمای خانه تان چشم نواز به نظر آید، بهتر می باشد از توصیه های ریز غافل نشوید.


میز نهارخوری
اکثر خانواده های ایرانی تنها زمانی که مهمان دارند از میز غذا خوری بهره می جویند و

به همین دلیل به چیدمان میز ناهار خوری کمتر اهمیت می دهند. فراموش نکنید حتی اگر از این میز استفاده نمی شود هم می توانید به کمک آن خانه خود را زیباتر کنید. شاید یک رومیزی نه چندان بزرگ که تمام سطح میز را نپوشاند به همراه 2 عدد شمعدان برای میز ناهار خوری گزینه مناسبی باشد که بتواند فضای زیبایی برای هال یا سالن پذیرایی شما ایجاد کند.

چیدمان انواع میز, مدل های میز


میز جلو مبلی
میز جلو مبلی هم انواع و اقسام مختلف دارد اگر میز شما دارای طبقه باشد بهتر است در طبقه پایین آن کارد و چنگال، دستمال کاغذی و اگر خانواده پر رفت و آمدی هستنید تعدادی پیش دستی برای

 پذیرایی بگذارید. اما روی میز باید کاملا تمیز باشد و از قرار دادن تعداد زیادی ظرف و یا گلدان برای تزیین بر روی میز خود داری کنید. برای تزیین میزهای جلو مبل فقط از یک گلدان که چندان هم بزرگ نباشد یا یک ظرف در اندازه متوسط استفاده کنید.

چیدمان انواع میز, مدل های میز


میز تلفن
از وقتی پای تلفن بیسیم به خانه های ما باز شد، میزهای تلفن جای هر وسیله ای شد به جز تلفن. به همین دلیل کم کم کاربرد این میزها از یاد رفت و در خیلی از خانه ها این میزها نه تنها جایی برای

 نظم بیشتر نیستند بلکه به بی نظمی و ریخت و پاش خانه هم نیز کمک میکند. پس خوب است دقت داشته باشید نظم وسایلی مانند میز تلفن هم بسیار مهم است و هم به زیبایی دکوراسیون

خانه کمک میکند. قرار دادن تعدادی کاغذ در اندازه های مختلف به همراه چند خودکار و تعدادی دفترچه تلفن و انواع مجله ظاهر نامناسبی به گوشه اتاق یا سالن پذیرایی شما می دهد.
برای نظم و انضباط میز تلفن بهتر است اگرمیز کشو دار است از کشوی آن برای قرار دادن وسایل مختلف استفاده کنید. در غیر این صورت فقط یک دفتر یا یک دسته کاغذ با یک خودکار روی میز قرار دهید.

مجله ها را هم در کتابخانه یا جای دیگر قرار دهید.

چیدمان انواع میز, مدل های میز


میز آشپزخانه
میزهای آشپزخانه، کوچک یا بزرگ، بیشتر به کابینت هایی شباهت دارد که وسایل اضافی را روی آنها قرار میدهیم و با همین کار به ظاهر ساده نظم و ظاهر آشپزخانه خود را به هم می زنیم. برای جلوگیری

از این وضعیت بهتر است میز آشپزخانه هم مثل سایر میزها تمیز و مرتب باشد و برای تزیین آن فقط از وسایل بسیار کوچکی استفاده شود. برای مثال نمکدان های تزیینی و یا ظروف مخصوص

دستمال سفره می تواند گزینه مناسبی برای تزیین میز آشپزخانه باشد.

افزایش خطر مرگ افراد غیر سیگاری در معرض دود مواد دخانی

افزایش خطر فوت افراد غیر سیگاری در کنار دود سیگار


به گزارش دانشمندان، قرارگیری در معرض دود حاصله ازمصرف سیگار موجب افزایش ریسک

فوت انسان های غیر سیگاری می شود.

به گفته  مهر، دانشمندان آمریکایی نشانگر زیستی تازه ای را پیدا کرده اند که آشکار میکند بودن

 در معرض دود دست دوم دوخانیات منجر به بالارفتن خطر مرگ انسان های غیر سیگاری می شود. .

 

دانشمندان دریافتند زمانیکه کوتینین خون (متابولیت نیکوتین) به عنوان نشانگر بیولوژیکی در معرض دود دست دوم سیگار قرار می گیرد با نرخ کلی مرگ و میر در افراد غیرسیگاری مرتبط است.

 

به گفته محققان، افزایش سطح کوتینین خون ارتباط قابل توجهی با انواع سرطان و بیماری قلبی دارد.

 

راجا فلورز، عضو تیم تحقیق از دانشکده ایکان نیویورک، در این باره می گوید: «این مطالعه نشان می دهد قرارگیری در معرض دود دست دوم سیگار حتی بدون تشخیص وجود آن، با خطر بروز سرطان ریه و سایر بیماری های مرتبط با سیگار ارتباط دارد.»

 

به گفته محققان قرارگیری در معرض دود سیگار و افزایش غلظت کوتینین خون با کاهش ۵.۶ تا ۷.۵ سال از عمر فرد مرتبط است.