آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

تعمیرات تلفن همراه در استانهای ایران با عالی ترین تعرفه

همانطور که اطلاع دارید میتوان گفت از آپشن های این اینستیتو آموزش تعمیرات تلفن همراه است که در نوع خود و در کلیه ی ایران بی نظیر است و کیفیت بسیار حرفه ای این تداریسها دارا می باشند.

آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در تهران

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در تهران و شهرهای اسلامشهر, ورامین, رباط کریم, ملارد, شهریار, قدس و شهرهای دیگر استان تهران برگزار می شود  .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
 معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به  تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.
چشم انداز (vision)
این  موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی  خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.
ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار می رود.




توضیحاتی در مورد تهران

استان تهران

استان تهران به مرکزیت شهر تهران، با وسعتی حدود ۱۲٬۹۸۱ کیلومتر مربّع، بین ۳۴ تا ۳۶٫۵ درجهٔ عرض شمالی و ۵۰ تا ۵۳ درجهٔ طول شرقی واقع شده‌است. این استان از شمال به استان مازندران، از جنوب به استان قم، از جنوب‌غربی به استان مرکزی، از غرب به استان البرز و از شرق به استان سمنان محدود است. جمعیت این استان در سال ۱۳۹۲، ۱۲٬۴۲۵٬۰۰۰ نفر بوده‌است.[۲] مرکز این استان شهر تهران است.

شهر تهران پایتخت کشور ایران نیز به‌شمار می‌رود،در نواحی مختلف استان تهران به علت موقعیت ویژه جغرافیایی، آب و هوای متفاوتی شکل گرفته‌است. سه عامل جغرافیایی در ساخت کلی اقلیم استان تهران نقش مؤثری دارند:

کویر یا دشت کویر: مناطق خشک مانند دشت قزوین، کویر قم و مناطق خشک استان سمنان که مجاور استان تهران قرار دارند، از عوامل منفی تأثیرگذار بر هوای استان تهران هستند و موجب گرما و خشکی هوا، همراه با گرد و غبار می‌شوند.طبیعت استان تهران: رشته کوه‌های البرز: این رشته کوهها موجب تعدیل آب و هوا می‌شود.

بادهای مرطوب و باران‌زای غربی: این بادها نقش مؤثری در تعدیل گرمای سوزان بخش کویری دارند، ولی تأثیر آن را خنثی نمی‌کنند، استان تهران را می‌توان به سه بخش اقلیمی زیر تقسیم کرد: ارتفاعات شمالی: بر دامنه‌های جنوبی، بلندیهای البرز مرکزی، در ارتفاعی بالای ۳۰۰۰ متر قرار گرفته و آب و هوایی مرطوب و نیمه مرطوب و سردسیر با زمستانهای بسیار سرد و طولانی دارد. بارزترین نقاط این اقلیم، دماوند، فیروزکوه، کلون بستک (در لواسانات) و توچال است.


    کوهپایه: این اقلیم در ارتفاع دو تا سه هزار متری از سطح دریا قرار گرفته و دارای آب و هوایی نیمه مرطوب و سردسیر و زمستانهایی به نسبت طولانی است. آبعلی، شهرستان فیروزکوه، شهرستان دماوند، لواسانات (شامل شهر لواسان ،دهستان لواسان بزرگ ،دهستان لواسان کوچک، منطقه حفاظت شده ورجین، دشت لار و سد لتیان)، همچنین سد امیرکبیر و دره طالقان در این اقلیم قرار دارند.
    نیمه خشک و خشک: با زمستانهای کوتاه و تابستانهای گرم، در ارتفاعات کمتر از ۲۰۰۰ متر واقع شده‌است. هر چه ارتفاع کاهش می‌یابد، خشکی محیط بیشتر می‌شود. ورامین، شهریار و جنوب شهرستان کرج در این اقلیم قرار گرفته‌اند.

هوای تهران در مناطق کوهستانی دارای آب و هوای معتدل و در دشت، نیمه بیابانی است. تهران در مرز شرایط جوی بری و اقیانوسی قرار گرفته و تمایل آن به موقعیت بری بیشتر از وضعیت اقیانوسی است.
مقالات پارسه

 سری محصولات بیتس برای استفاده در آیفون‌های خود است یکی از اصلی‌ترین چالش‌های تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند باریک‌تر کردن هر چه بیشتر این دستگاه‌ها است.

از جمله‌ی این تولیدکنندگان می‌توان به اپل اشاره کرد که هر ساله با عرضه‌ی نسخه‌ی جدید‌تر سعی می‌کند تا محصول خود را بیش از پیش باریک‌ کند، در هفته‌های اخیر بارها اخباری در مورد حذف جک هدفون ۳.۵ میلی متری استاندارد مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند و بالاخص آیفون شنیده‌ایم. حال خبری منتشر شده که نشان از احتمال بکارگیری ایرفون جدید بی‌سیم از سری محصولات بیتس برای نسل‌های بعدی آیفون دارد.

اپل در سال ۲۰۱۴ میلادی کمپانی بیتس را از آن خود کرد. اپل ابتدا سرویس استریم موسیقی بیتس را با تغییراتی که داد در قالب سرویس اپل موزیک در اختیار کاربرانش قرار داد. حال شنیده‌ها حکایت از این دارد که این کمپانی درصدد توسعه‌ی ایرفونی جدید برای آیفون است که بصورت بی‌سیم به این گوشی هوشمند متصل خواهد شد.

اخبار به گوش رسیده از این موضوع حکایت دارند که ایرفون مورد نظر محصولی نظیر Hint موتورولا خواهد بود که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید،انتظار می‌رود اپل در محصول جدید خود از سیستم برطرف کننده‌ی نویز استفاده کند. با استفاده از این سیستم کاربران قادر خواهند بود تا تماس‌های صوتی و همچنین دستورات صوتی خود را از طریق این ایرفون‌ها انجام داده و به راحتی کارهای خود را پیش ببرند.

برای اینکه این ایرفون‌ها به راحتی در گوش کاربران قرار گیرد، اپل گوش گیر‌هایی با سایز‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. موتورولا و براگی نیز در محصولات خود از چنین استراتژی استفاده کرده‌اند تا کاربران بتوانند به راحتی سایز مورد نظر خود را انتخاب کرده و از هدفون به راحتی استفاده کنند.

این ایرفون از وجود کلیدی فیزیکی نیز برخوردار خواهد بود که با استفاده از آن می‌توان دستورات صوتی سیری را صادر کرده یا تماس‌های صوتی دریافتی را پاسخ داد. اپل پیش از این نام تجاری AirPods را نیز به ثبت رسانده که احتمالا مربوط به محصولی است که این کمپانی در حال توسعه آن است.

کلمات کلیدی این مقاله آموزش تعمیرات لپ تاپ در تهران می باشد.

در ضمن موسسه پارسه تنها نماینده انحصاری mrt lab می باشد.

برترین لپ تاپ های سبک وزن در معرض فروش

عالی ترین لپ تاپ های سبک وزن در بازار

ابعاد کوچک و ویژگی حمل آسان ویژگی هایی هستند که در حال حاضر در محل های فروش

لپ تاپ توجه خاصی به آنها می گردد و بر اساس همین اساس که رایانه های همراه هر چه

بیشتر با ساخت جمع و جور و وزن پایین تر ساخته می شوند. با ادامه روند هوشمندسازی ابزار

مختلف، امروزه هرچیزی در روند تبدیل شدن به یک رایانه است.

 

تلفن همراه، ساعت، تلویزیون و حتی یخچال و فریزرها و قهوه سازها به پردازنده و حافظه مجهز می شوند تا وظایف خود را انجام دهند. سیستم های محاسباتی به اندازه ای کوچک شده اند که می توانند در دستگاه هایی با اندازه های مختلف جای بگیرند.

اندازه کوچک و قابلیت حمل راحت ویژگی هایی هستند که در حال حاضر در بازار لپ تاپ توجه ویژه ای به آنها می شود و بر همین اساس که لپ تاپ ها هرچه بیشتر با طراحی جمع و جور و وزن کمتر تولید می شوند. در ادامه با برخی از بهترین لپ تاپ های سبک وزن حال حاضر بیشتر آشنا می شویم.

 

دل XPS 13

 

لپ تاپ, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

لپ تاپ XPS 13  دل

 

اگرچه با لپ تاپی ۱۳ اینچی طرف هستیم اما به لطف نمایشگری بدون حاشیه اندازه بدنه دل XPS 13 نزدیک به یک لپ تاپ ۱۱ اینچی است. این محصول سبک وزن دل در چند مدل عرضه می شود که امکان انتخاب گزینه هایی با نمایشگر لمسی نیز وجود دارد. در حالت پایه دل XPS 13 به پردازنده نسل ششم اینتل Core i3، ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی حالت جامد مجهز است. این مدل ۸۰۰ دلار قیمت دارد.


اپل مک بوک ایر

 

لپ تاپ اپل مک بوک ایر, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

مک بوک ایر به حافظه ذخیره سازی فلش ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است

 

خانواده ایر به منظور ارائه لپ تاپی سبک وزن با قابلیت حمل راحت توسط شرکت اپل شکل گرفت اما با ارتقا فناوری و به کارگیری سخت افزارهای قدرتمند امروزه به یک دستگاه توانمند نیز تبدیل شده است. در نسل جدید مک بوک ایر پردازنده اینتل Core i5 با فرکانس پردازشی ۱٫۶ گیگاهرتز به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR3 بکار گرفته شده اند. مک بوک ایر در دو مدل ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی در دسترس است که هر دو وضوح ۱۴۴۰×۹۰۰ پیکسل را در کنار تراشه گرافیک مجتمع اینتل ۵۰۰۰ ارائه می کنند. این محصول به حافظه ذخیره سازی فلش ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است.


لنوو یوگا ۹۰۰

 

لپ تاپ لنوو یوگا ۹۰۰, لپ تاپ های سبک وزن,اخبار تکنولوژی

لپ تاپ لنوو یوگا ۹۰۰ به پردازنده اینتل Core i7 با فرکانس پردازشی ۲٫۵ گیگاهرتز مجهز شده است

 

لنوو یوگا ۹۰۰ برچسب قیمت ۱۲۰۰ دلاری را یدک می کشد و یکی از گزینه های گران قیمت این فهرست است اما سخت افزار قدرتمند این دستگاه قیمت بالای آن را توجیه می کند. این دستگاه هیبریدی به پردازنده اینتل Core i7 با فرکانس پردازشی ۲٫۵ گیگاهرتز و ۸ گیگابایت حافظه رم مجهز شده و از این رو هیچ گونه کندی در انجام کارهای روزانه، وبگردی و بازی های سبک احساس نخواهید کرد. بلندگوهای لنوو یوگا ۹۰۰ به فناوری دالبی DAX2 مجهز شده و در کنار نمایشگر ۱۳ اینچی با وضوح ۳۲۰۰×۱۸۰۰ پیکسل تجربه مولتی مدیا خوبی با این دستگاه خواهید داشت.

 



5 نکته درمورد به مسافرتهای هوایی


5 توصیه راجع به سفرهای هوایی

دانستن اینموضوع که چه چیزی بپوشید یا بااهمیت تر از این چه چیزی در هواپیما به تن نکنید

خیلی مهم است.مدل لباسی که به تن می کنید یا کتونی ها اگر مناسب نباشند باعث

ایرادهای جدی مانند انسداد عروق متورم شدن پاها و ... می گردد.

3.از عطر و ادکلن استفاده نکنید/ از لباس های تازه شسته شده استفاده کنید
هوایی که در کابین هواپیما وجود دارد دارای تهویه نیست و محیط هم بسیار تنگ و کوچک است؛پس لباس تمیز به تن کنید و از عطر و ادکلن استفاده نکنید تا اطرافیانتان را آزار ندهید.ممکن است در کسی که در کنار شما می نشیند آلرژی یا آسم داشته باشد.

4.لباس  مناسب و بی طرف بپوشید
روی برخی از لباس ها عکس هایی وجود دارد که ممکن است به کشوری که وارد می شوید قابل قبول نباشد مثلا عکس های سیاسی. این ممکن است برای شما مشکل ساز شود.همچنین از لباس های تنگ و کوتاه و نامناسب استفاده نکنید.زیرا ممکن است خانواده ای آزرده خاطر شوند.

5.لباس زیاد گرم نپوشید
هنگام لباس زیاد پوشیدن شجاع باشید.می توانید از چندین لباس نازک روی هم استفاده کنید که اگر در هواپیما هوای گرم شما را آزار داد یکی یکی بتوانید لباس ها را در بیاورید.