آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آشنایی مدلهای قیمت seo با گارانتی

یادگیری ترکیب های نرخ seo حرفه ای


چرا این مرکز مشاوره به وجود آمد ؟

مدت ها بود در حرفه ی سئو در این 9 سالی که در این زمینه کار میکردیم احساس می کردم یک خدمات خاصی در سئو برای کاربران نیاز هست که متاسفانه به صورت جدی وجود ندارد و جای خالی آن به شدت احساس می شود.

و آن مرکز مشاوره سئو است.

خب اساسا اکثر کاربرانی که با این موضوع به نحوی آشنایی داشته باشند می دانند سئوکارهای واقعی در ایران بسیار اندک هستند و در حال حاضر سفارش جدیدی هم دریافت نمی کنند. چون قراردادهای خوب خود را دارند و نیازی به کار جدید ندارند و مهم تر از آن وقت کار جدید را هم ندارند.

اگر با آنها تماس بگیرید به هر نحوی سفارش شما را بهانه هایی مثل سی ام اس نبودن , داشتن ایرادات کلی و ... رد می کنند.

درهمین حین سئوکاران دروغین پدیدار شدند. کسانی که تازه چندماه است با مفهوم سئو آشنا شدن که متاسفانه با پیشنهاد قیمت های مضحک اقدام به دریافت سفارش سئو می کنند و پس از مدتی پول شما را هدر میدهند و حتی یک ذره هم به سئوی شما کمک نمی کنند چون اصلا نمی دانند سئو چطور انجام می شود.

در اینجا پولی که از شما هدر میرود شاید به اندازه زمانی که از شما هدر می رود مهم نباشد. این سئوکار دروغین چند ماه از وقت شما را در یک کسب و کار می سوزاند.

خب بعد چه اتفاقی می افتد کسب و کارها متوجه می شوند سئو را باید خودشان انجام دهند . پس مدیر کسب و کار یا شخصا شروع می کند یا به واحد آی تی خود این کار را می سپارد .

با پرداخت هزینه های بسیار و آزمون خطاهای زیاد پیشرفت کمی هم میکنند که به هرحال بهتر از سپردن کار به یک سئوکار دروغین است.

حال در این راه با مشکلات فروانی هم روبرو می شود و دقیقا نمی داند چه باید بکند. چون اساسا سئو مفهوم پیچیده ای است و تشخیص راه حل بعضی موقع ها بسیار سخت می شود.

پس باید از یک سئوکارحرفه ای مشورت بگیرد. بنابراین هم اینجاست که یک مرکز مشاوره سئوی خوب می تواند پاسخ بسیاری از سوالات شما را بدهد و شما را راهنمایی کند.

اگر در مورد خدمات مشاوره ای سوالی دارید از این بخش ارسال کنید تا پاسخ دهیم .

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوی ساماندهی از وزارت ارشاد و قرارداد مستقیم با بانک صادرات پرداخت امن و راحتی را برای شما تضمین میکند .

جهت یادگیری می توانید به  انواع سئو سایت وارد شوید .

جهت شناخت اینجا واردشوید