آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آشنایی با کشور اتریش و کسب اقامت این کشور ازراه کار

مهاجرت به اتریش و دریافت تابعیت این کشور ازراه کار



برای مهاجرت به اتریش میتوان از طریق  اخذ تابعیت از طریق ازدواج در این کشور اقدام کرد.


اقامت از طریق کار در اتریش

 اخذ ویزای کار در کشور اتریش از چند طریق صورت می گیرد یکی از راه های اخذ ویزای کار این است که شخص در کشور اتریش یک دعوت نامه کاری از یک شخص واجد  شرایط که دارای شرکت  معتبردر اتریش است دریافت نماید که شخص نیز باید شرایط لازم را داشته باشد. یکی دیگر از شرایط لازم پذیرفته شدن برای ویزای کار این است که  در آگهی پذیرفته شوید،  که  طی  مراحلی که ابتدا ۳ ماه در داخل کشور سپس ۳ماه  در اتحادیه اروپا  آگاهی شود اگر شخص مورد نظر پیدا نشود از ایران یا کشور دیگر نیرو می گیرند، وقتی شخص در این آگهی پذیرش شد می تواند برای اخذ ویزا اقدام نماید.پیدا کردن کار فرما در اروپا شرایط  خاصی دارد که در ادامه مطالب به طور کامل بررسی خواهیم کرد و کارفرما پس از آگهی  شغل خود باید برای استخدام شخص متقاضی،  حقوقی را در نظر  بگیرد که کل هزینه های شخص و خانواده او را در بر داشته باشد .این حقوق باید پس از کسر هزینه مالیات محاسبه شود که آیا برای مخارج شخص مهاجرت کننده کافی است یا خیر.

بنابر این چنانچه گفته شد در کشور اتریش اخذ ویزای کار امری حقوقی است که باید مراحل قانونی و حقوقی آن سپری گردد و اساسا باید کارفرما این مجوز را داشته باشد که برای کارگر متقاضی تقاضای ویزای کار کند.در اصطلاح شخص کارفرما در کشور اتریش باید بتواند اسپانسر شود.( sponsor )   در کل اقدام برای ویزای کار بدون داشتن اسپانسر امری سخت است . مراقب باشید افراد کلاهبردار ادعا میکنند که می توانند در مدت کم ویزای کار برای شما اخذ کنند ،اینها از میل زیاد اشخاص در باب کار در اتریش استفاده می کنند و این حرفها را می گویند،.بنابراین همواره توجه داشته باشید تا به هر شخصی اعتماد نکنید.

شما اگر مایل هستید این روش را انتخاب کنید کل پروسه اخذ ویزای کار بین ۲ تا ۹ ماه به طول میانجامد که شخص متقاضی می تواند بعد از چند سال ( معمولا ۲ تا ۵ سال) تقاضای اقامت دایم کند و با قوانین کنونی این امر به راحتی مقدور می باشد. اخذ ویزای کار روش دیگری هم دارد  ، اخذ ویزا از طریق مهارت یا تخصص می باشد که در برخی از کشور ها مانند استرالیا، کانادا و دانمارک امکان پذیر می باشد. ویزای این راه معمولا به نام ویزای مهارت خوانده میشود.(skilled worker ) .این ویزا در کشور های  مختلف فرق دارد و در مورد کشور دانمارک این امر در حل حاضر ممکن می باشد .

پروسه این ویزا در اکثر کشورها خیلی طولانی میباشد وکشور دانمارک بهترین کشوری است  که الان می توان برای آن اقدام نمود که یک پروسه ۷ تا ۹ ماهه دارد. ویزای GR1 نام ویزای کار دانمارک است که مشهور به ویزای گرین  کارت می باشد.

یکی از راه هایی که وجود دارد که  شخص در کشور اتریش کار فرما را پیدا کرده و به طور قانونی بتواند در آن کشور مشغول به کار شود این است که به عنوان دانشجو وارد  کشور اتریش شود و چون درحین تحصیل اجازه کار نیمه وقت دارد می تواند به محض این که شغلی آگهی شد آن را  درخواست کرده یا صبر کند تا دوران تحصیل به پایان برسد سپس از کارفرما در کشور اتریش درخواست کار کند. این راه از جمله راههای  بسیار مناسب می باشد زیرا پس از ورود به کشور اتریش شخص چون به عنوان دانشجو وارد کشور شده است فرصت دارد تا شغل مورد نظر خود را پیدا کند و آن را  تا پس از اتمام تحصیلات خود ادامه دهد تا زمانی که بتواند از طریق این شغل اقامت کاری اخذ نموده و پس از پرداخت مالیات به مدت ۳تا۴ سال برای  اخذ اقامت دائم اقدام نماید .

ثبت شرکت و سرمایه گذاری یکی از راه های خوب برای گرفتن  اقامت اتریش وگرفتن پاسپورت این کشور است.

 مهاجرت به استرالیا -مهاجرت به استرالیا - مهاجرت 

اشخاص حقوقى در کشور سوئد و گرفتن اقامت کشور سوئد از راه پیوند زناشویی

اشخاص قانونی در کشور سوئد ودریافت اقامت در این کشور از راه ازدواج

کسانی ک قصدمهاجرت به سوئد را دارند ،در ادامه راههای امکان  اقامت سوئد توضیح داده شده است.


قوانین جدید مهاجرت نیروی کار به سوئد
بنا بر تصمیم پارلمان سوئد قوانین مهاجرت نیروی کار برای افراد خارج از اتحادیه اروپا (ئی یو), منطقه همکاری اقتصادی اروپا (ئی ئی اس) و سوئیس دچار تغییرات شده است. از روز 15 دسامبر سال 2008 اداره مهاجرت سوئد مسئولیت کامل رسیدگی به تقاضای افرادی که مایل به کار در سوئد هستند را بر عهده گرفته است.


اتباع اتحادیه اروپا (ئی یو), اتباع منطقه همکاری اقتصادی اروپا (ئی ئی اس), اتباع سوئیس و اعضای خانواده آنان و همچنین افراد دارای مدرک اقامت دائم در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا نیازی به تقاضای مجوز کار ندارند. این افراد مشمول قوانین ویژه اتباع اتحادیه اروپا (ئی یو) و منطقه همکاری اقتصادی اروپا (ئی ئی اس) هستند.

 اتباع خارجی غیر از موارد بالا از 15 دسامبر سال 2008 مشمول قوانین زیر هستند:

اتباع خارجی که مشمول موارد گفته شده در بالا نشوند جهت کار در سوئد نیاز به اجازه کار دارند. برای کار بمدت بیش از 3 ماه دارا بودن اجازه اقامت نیز ضروری است. برای کار به مدت کوتاهتر از 3 ماه، اتباع برخی از کشورها نیاز به روادید دارند. اینکه این کشورها کدامند را می توانید از طریق تماس با وزارت امور خارجه سوئد و یا وب سایت زیر مطلع شوید.

www.ud.se

اطلاعات ویژه متقاضیان کار، کارفرمایان و متقاضیان پناهندگی
اطلاعات ویژه متقاضیان کار:

فردی که مایل است در سوئد کار کند باید از سوی یک کارفرما در سوئد پیشنهاد استخدامی داشته باشد. بعلاوه برای گرفتن مجوز باید:

– متقاضی دارای گذرنامه دارای اعتبار باشد

– قادر به تامین هزینه زندگی خود از طریق درآمد حاصل از کار باشد

– شرایط استخدامی در سطح قراردادهای گروهی صنفی در سوئد و یا در سطح معمول آن شغل یا رشته باشد

– سندیکای و اتحادیه صنفی مربوطه نظر خود را درباره شرایط استخدامی اعلام کرده باشد

– شغل مربوطه در اتحادیه اروپا و منطقه همکاریهای اقتصادی اروپا آگهی شده باشد

متقاضی کار و کارفرما بطور همزمان وظیفه دارند به اداره مهاجرت نشان بدهند که شرایط فوق برآورد شده است. این کار از طریق تکمیل فرم 232011 که از سوی هم کارفرما و هم متقاضی کار تکمیل می شود انجام می پذیرد.

بطور کلی متقاضی می بایست تقاضای کار و اقامت را قبل از ورود به سوئد و از کشور موطن و یا کشوری خارج از سوئد که در آن زندگی می کند تسلیم نماید. اجازه می بایست قبل از ورود به سوئد آماده شده و برچسب آن در گذرنامه متقاضی نصب شده باشد. متقاضی می تواند در برخی موارد تقاضای اجازه کار خود را از داخل سوئد تسلیم نماید.

این موارد عبارتند از:

– دانشجویان دارای اقامت دانشجویی که حداقل 30 واحد دانشگاهی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و یا حداقل یک ترم در دوره های تحقیقی مشغول به تحصیل بوده اند.

– متقاضیان کار که جهت ملاقات با کارفرما وارد کشور سوئد شده اند و از سوی کارفرما پیشنهاد کاری دریافت نموده اند و به دلایل خاص باید بدون وقفه کار خود را شروع کنند. نوع این مشاغل در لیستی که بعدا بر روی وب سایت اداره مهاجرت منتشر می شود معین خواهد شد.

– متقاضیان پناهندگی که به درخواست خود تصمیم منفی دریافت کرده و این تصمیم قوت اجرایی یافته است.

چنانچه برای اولین بار تقاضا ارائه می کنید و یا تقاضای خود را تمدید می کنید مشمول مقررات زیر خواهید بود:

اگر در خارج از مرزهای سوئد بسر می برید تقاضای خود را:

– بصورت الکترونیک از طریق وب سایت اداره مهاجرت ارسال می کنید.

و یا

– به یکی از نمایندگیهای سوئد در محل زندگی خود ارائه می کنید.

اگر در داخل مرزهای سوئد بسر می برید تقاضای خود را:

– بصورت الکترونیک از طریق وب سایت اداره مهاجرت ارسال می کنید.

و یا

– از طریق پست به اداره مهاجرت ارسال می کنید.

و یا

– به یکی از شعبه های صدور مجوز اداره مهاجرت تحویل می دهید.

مدارک زیر می بایست در همه موارد ضمیمه تقاضا باشد:

– کپی پاسپورت

– پیشنهاد استخدامی از سوی کارفرما

– کپی از فیش پرداخت هزینه درخواست

اعضای خانواده دارنده اجازه کار می توانند برای همان مدتی که وی اجازه کار و اقامت دریافت کرده است اجازه اقامت بگیرند. اگر حداقل مدت اجازه کار شش ماه باشد اعضای خانواده دارنده مجوز نیز می توانند اجازه کار دریافت نمایند.

منظور از اعضای خانواده افراد زیر می باشند:

– همسر, همزی (سامبو) و یا شریک زندگی ثبت شده

– فرزندان زیر 21 سال دارنده کار و نیز فرزندان زیر 21 سال همسر, همزی و یا شریک زندگی ثبت شده وی

برای اینکه فرزندان بالای 21 سال بتوانند بر این اساس اجازه اقامت دریافت می کنند باید ثابت شود که آنان به منظور امرار معاش خود وابسته به والدین می باشند. توجه کنید که مرز سنی جهت اعضای خانواده متقاضیان پناهندگی که اجاز کار دریافت می کنند 18 سال است.

اکثر متقاضیان موظف به پرداخت هزینه ای به هنگام تسلیم تقاضای خود هستند. این هزینه زمان ارائه اولین تقاضای کار 2000 کرون و در برخی موارد همین مبلغ برای تمدید آن است. اما اگر تقاضای تمدید در حوزه یک کارفرما و یک شغل باشد هزینه آن 1000 کرون خواهد بود.

هزینه ارائه تقاضای برای اعضای بالای 18 سال خانواده 1000 کرون و برای اعضای زیر 18 سال خانواده 500 کرون است.

اگر مدت استخدام محدود باشد دارنده کار اجازه کار و اقامت برای همان مدت دریافت می کند، این مدت برای هر بار می تواند حداکثر 2 سال باشد. دارنده اجازه کار می تواند پس از 48 ماه اجازه اقامت دائم دریافت نماید.

در مدت 2 سال اول اجازه کار و اقامت وابسته به یک کارفرمای مشخص و بک شغل مشخص است. به همین خاطر اگر فرد در طی دو سال اول شغل و یا کارفرمای خود را عوض کند مجبور به ارائه یک تقاضای جدید اجازه کار و اقامت خواهد بود. اگر اجازه کار و اقامت پس از دو سال تمدید شود این مجوز وابسته به یک شغل معین خواهد بود. در این صورت فرد در صورت تعویض شغل مجبور به ارائه یک اجازه کار و اقامت جدید خواهد بود.

یک اجازه کار و اقامت در سوئد همیشه دارای مدت زمان محدود است. اگر دارنده کار شغل خود را از دست دهد اداره مهاجرت می تواند اجازه اقامت وی را باطل نماید. اما فرد می تواند بمدت حداکثر سه ماه پس از از دست دادن کار خود در سوئد باقی مانده و بدنبال کار دیگری بگردد. اگر فرد در طی این مدت موفق به یافتن کار جدیدی نشود اداره مهاجرت می تواند مجوز اقامت وی را باطل نماید و فرد در اینصورت مجبور به ترک سوئد می باشد.

اگر فرد موفق به یافتن کار جدیدی شود و مدت اجازه کار فعلی برای کار جدید کافی نباشد وی موظف به ارائه یک تقاضای اجازه کار جدید است. در این موارد اداره مهاجرت وضعیت استخدامی در نزد کارفرمای جدید را معیار بررسی و تصمیم گیری خود قرار می دهد.

چنانچه جهت ملاقات با یک کارفرما به سوئد سفر کرده اید، برای مثال به منظور حضور در یک مصاحبه کاری، وی می تواند تقاضای اجازه کار و اقامت خود را پس از ورود به سوئد ارائه کند. برای اینکه چنین تقاضایی مورد موافقت قرار بگیرد می بایست:

– تقاضا در زمان اعتبار ویزای فرد ارائه گردد.

– کارفرما دارای دلایل ویژه ای جهت شروع بی درنگ کار داشته باشد.

– شغل ارائه شده می بایست در لیست مشاغل مورد نیازی که در نزد اداره مهاجرت موجود است قرار داشته باشد. این لیست بر روی وب سایت اداره مهاجرت سوئد قرار خواهد گرفت.

– می بایست نشان داده شود که چنانچه فرد مجبور به ترک سوئد شود کارفرما جهت اداره امور تشکیلات خود دچار مشکل خواهد شد.

اگر این شرایط احراز شده باشد اداره مهاجرت تقاضا را بر اساس قوانین درج شده در بالا مورد بررسی قرار خواهد داد.

حق شکایت

تصمیم مخالفت با درخواست اجازه کار قابل شکایت به مرجع بالاتری نیست مگر اینکه متقاضی همزمان حکم ممنوعیت ورود و یا اخراج از کشور دریافت کرده باشد.

 

 گرفتن اقامت استرالیا - اقامت استرالیا - اقامت استرالیا 

«بی‌ام‌و» مدعی ساخت هوشمندترین خودرو جهان در آینده نزدیک شد

عنوان:اثر دعا بر کاهش اضطراب

 


خستگی,علل خستگی دائمی,راههای کاهش خستگی

۱۴ چیزی که ممکن است علت خستگی دائمی شما باشند!
آیا برای انجام کارهای روزانه خود احساس کم توانی دارید؟ آیا همیشه احساس می‌کنید انرژی شما به پایان رسیده‌ است؟ آیا احساس خستگی دائمی دارید؟ قطعاً می‌توان به این خستگی چیره شد، اما چگونه؟
کم خوابی یکی از دلایل اصلی احساس خستگی دائمی است. اما باید گفت که چیزهای دیگری هم هستند که به دلیل انجام دادن یا انجام ندادن آنها دچار خستگی دائمی ، اعم از خستگی روحی و جسمی می‌شوید. در این مقاله به بیان ۱۴ دلیلی از این دلایل می‌پردازیم. با رعایت این ۱۴ نکته قطعاً به خستگی دائمی خود چیره خواهید شد.

۱ – کنار گذاشتن ورزش
 
 خستگی,علل خستگی دائمی,راههای کاهش خستگی


دلیلی که اغلب ما برای کنار گذاشتن ورزش می‌آوریم، خستگی و نداشتن انرژی کافی برای انجام آن است. اما حقیقت آن است که کنار گذاشتن ورزش به خستگی ما می‌افزاید. پژوهشگران دانشگاه جورجیا برای اثبات این فرضیه بر روی ۲۰ انسان بالغ، که به مشاغل اداری با تحرک کم اشتغال داشتند، آزمایشی را انجام دادند. این افراد که دچار خستگی مزمن بودند، در طی دوره آزمایش ۲۰ دقیقه ورزش به برنامه روزانه خود اضافه کردند.
 
پس از ۶ هفته ، پیشرفت بسیار چشمگیری در سلامتی این افراد مشاهده شده و از میزان خستگی آنها کاسته شده بود. ورزش منظم باعث افزایش توان بدنی شده، باعث بهبود عملکرد سیستم قلبی و عروقی شده و میزان اکسیژن و املاح رسیده به بافت‌های بدن را افزایش می‌دهد. پس دفعه بعد که احساس خستگی کردید، به جای چرت زدن به یک پیاده‌روی آرام بپردازید.


۲ – عدم نوشیدن آب به میزان لازم
 
 خستگی,علل خستگی دائمی,راههای کاهش خستگی


به اعتقاد متخصصان تغذیه، کاهش تنها ۲ درصدی مایعات بدن، عوارض بسیار جدی‌ای بر روی توانایی بدن خواهد داشت. کاهش مایعات بدن، باعث کاهش حجم خون شده و در نتیجه باعث بالا رفتن غلظت خون می‌شود. افزایش غلظت خون، باعث کاهش چشمگیر سرعت گردش آن می‌شود و در نتیجه این مساله پمپاژ قلب را با مشکل مواجه می‌کند. همه این‌ها دست به دست هم می‌دهند تا سرعت رسیدن اکسیژن و املاح به بافت‌ها و عضلات بدن کاهش یابد.

۳ – عدم تغذیه کافی از آهن
 
 خستگی,علل خستگی دائمی,راههای کاهش خستگی


آیا به میزان کافی از خوراکی‌های آهن دار استفاده می‌کنید؟ کمبود میزان آهن در بدن باعث بی‌حالی، ضعف و بدخلقی می‌شود. به این‌ها کاهش تمرکز را هم اضافه کنید. برای کاهش خطر ابتلا به کم خونی، باید مصرف آهن را افزایش دهید. گوشت قرمز، حبوبات، تخم مرغ، بادام زمینی، سبزیجات و تنقلات از جمله منابع اصلی آهن خوراکی هستند. برای جذب بهتر آهن، بهتر است در کنار این‌ها، از خوراکی‌هایی که دارای ویتامین سی هستند استفاده کنید. همه ما عوارض ناشی از فقر آهن را می‌دانیم. بهتر است با مشاهده هریک از علائم کمبود آهن، پیش از هرکاری به پزشک مراجعه کنید.

۴ – وسواس داشتن
 
 خستگی,علل خستگی دائمی,راههای کاهش خستگی


در روانپزشکی و در اینجا منظور از «وسواسی»، فردی است که بر روی کارها بیش‌تر از نیاز آن کار انرژی صرف کرده و دقت به خرج می‌دهد. این افراد برای کارهای خود اهداف غیرواقعی و غیرقابل دستیابی منظور می‌کنند. در نتیجه هیچ‌گاه به رضایتمندی نمی‌رسند. در چنین شرایطی، باید برای کارهای خود محدوده زمانی تعیین کنید و بیش‌تر از این زمان بر روی آن وقت نگذارید. بعد از مدتی متوجه خواهید شد که با وجود صرف زمان کم‌تر، نتیجه کارتان با قبل تفاوت چندانی نکرده‌است.

۵ – بدبین بودن
 
 خستگی,علل خستگی دائمی,راههای کاهش خستگی


وقتی ترس از شکست دارید، دائماً با آن درگیر خواهید بود. وقتی نگران اخراج شدن خود هستید، هربار که رئیس ‌تان شما را صدا می‌زند، احساس می‌کنید که وقتش رسیده‌است. یا از موتوسیکلت سواری می‌ترسید و هربار که مجبور به موتوسواری می‌شوید، منتظرید که زمین بخورید. در واقع در هر شرایطی شما منتظر بدترین پیش‌آمد ممکن هستید.

این نگرانی همیشگی شما را فلج کرده و به سوی یک خستگی دائمی هدایت می‌کند. وقتی احساس می‌کنید در موقعیت خطرناکی هستید، نفس عمیقی بکشید، سپس از خودتان بپرسید که اگر بدترین اتفاق ممکن بیافتد، چه می‌شود! هوای تازه، مدیتیشن، ورزش و یا تنها درمیان گذاشتن نگرانی‌های خود با یک دوست، به شما کمک می‌کند که به این نگرانی‌ها فائق آیید و به مسائل پیرامون خود واقع بینانه نگاه کنید.

۶ – حذف کردن وعده صبحانه
 
 خستگی,علل خستگی دائمی,راههای کاهش خستگی


غذایی که می‌خورید، حکم سوختی است که بدن شما مصرف می‌کند. وقتی خواب هستید، بدن شما از وعده شام تغذیه می‌کند. بعد از برخواستن از خواب، نیازمند سوخت‌گیری مجدد هستید، پس نیازمند صبحانه هستید. اما احتمالاً از روی تنبلی، صبحانه را حذف می‌کنید. نتیجه این کار، نداشتن توان کافی برای کار است.
یک وعده صبحانه کامل باید شامل حبوبات گوشت و چربی سالم باشد. شیر کم چرب، روغن بادام، کره بادام زمینی و پودر پروتئین با نان نمونه یک صبحانه کامل است. تخم مرغ به همراه نان و گوشت نیز صبحانه بسیار مقوی‌ای است.

۷ – خوردن «هله هوله»
 
 خستگی,علل خستگی دائمی,راههای کاهش خستگی


خوراکی‌های مختلفی که مملو از شیرینی‌جات و کربوهیدرات‌های اضافی هستند، شاخص قند بالایی دارند و به راحتی میزان قند خون را به طور چشمگیری افزایش می‌دهند. افزایش ناگهانی قندخون، باعث ایجاد رخوت در اندام و در نتیجه احساس خستگی می‌شود. بهتر است تغذیه خود را از میان خوراکی‌های کم چرب با قند پایین انتخاب کنید.

۸ – نا توانی در «نه» گفتن
 
 خستگی,علل خستگی دائمی,راههای کاهش خستگی


افرادی که به دنبال جلب رضایت همه اطرافیان خود هستند، اغلب در زندگی شخصی خود کم‌تر شاد بوده و انرژی کم‌تری دارند. غم‌انگیزتر اینجاست که این افراد به طور ناگهانی دچار بی‌انگیزگی شده و از دست همه اطرافیان خود خشمگین می‌شوند. بنابریان اگر فرزندتان از شما درخواست کرد که برای کل اعضای تیم فوتبالشان چیپس سرخ کنید، برای گفتن «بله» عجله نکنید.
اگر از اینگونه افراد هستید، باید با پاسخ «نه» اخت بگیرید. برای این کار نیز باید تمرین کنید. مثلاً هنگامی که رانندگی می‌کنید و تنها هستید، با خود نه گفتن را تمرین کنید تا در شرایط واقعی، راحت‌تر این کلمه را بگویید.

۹ – شلختگی در محیط کار
 
 خستگی,علل خستگی دائمی,راههای کاهش خستگی


میزکار شلوغ و بهم ریخته به لحاظ روانی باعث خستگی، کاهش تمرکز و کاهش توانایی پردازش اطلاعات در مغز می‌شود.در پایان ساعت کار از منظم بودن محیط کار و همچنین زدودن اشیای اضافی مطمئن شوید. این انتظام به شما کمک می‌کند تا صبح روز بعد انرژی بیشتری برای شروع کار داشته باشید.

۱۰ – کار، بدون تعطیلات
 
 خستگی,علل خستگی دائمی,راههای کاهش خستگی


اگر زمانی که نیاز به استراحت و آرامش دارید، به کار بپردازید، به طور کامل خستگی بر شما چیره خواهد شد. فاصله گرفتن از کار و در پی آن استراحت کردن، باعث بازیابی توانایی ذهن و بدن شما شده و بعد از این استراحت با توان کامل می‌توانید به کار بازگردید. اگر تعطیلات و استراحت منظم در برنامه کاری خود داشته باشید، قطعاً فردی خلاق‌تر، سازنده‌تر و موفق‌تر در محیط کار خواهید بود.

۱۱ – نوشیدن مشروبات الکلی قبل از خواب
 
 خستگی,علل خستگی دائمی,راههای کاهش خستگی


برخی قبل از خواب به نوشیدن مشروبات الکلی می‌پردازند، با این باور که این کار باعث رفع خستگی و بازیابی انرژی در آن‌ها می‌شود. شاید بسیاری هم به این باور اعتقاد داشته‌باشند، اما باید گفت که اینگونه نبوده و این عادت عواقب ناخوشایندی در پی دارد. الکل به دلیل خاصیت تسکین دهنده‌ای که دارد،در ابتدا سیستم عصبی مرکزی را آرام می‌کند. اما ناگهان بر روی متابولیسم بدن تاثیر گذاشته و میزان آدرنالین خون را افزایش می‌دهد. افزایش آدرنالین خون باعث اختلال در خواب شده و همین مساله باعث می‌شود فرد در نیمه‌های شب خواب زده‌ شود.

۱۲ – چک کرد ایمیل قبل از خواب
 
 خستگی,علل خستگی دائمی,راههای کاهش خستگی


صفحه روشن تلفن همراه و یا مانیتور و نور ساطع شده از آن به چشم، باعث اختلال در فرآیند و ریتم شب و روز بدن شده، و باعث توقف تولید ملاتونین در بدن می‌شود. ملاتونین هورمونی است که به تنظیم چرخه خواب و بیداری بدن کمک می‌کند. نور ساطع شده از گوشی‌های همراه و مانیتور رایانه درجات مختلفی دارد، اما توصیه می‌شود تا ۲ ساعت قبل از رفتن به خواب، از این وسایل استفاده نکنید. چک کردن گوشی، لحظاتی قبل از به خواب رفتن، باعث اختلال در ساعت خواب شما می‌شود.

۱۳ – مصرف زیاد قهوه در طول روز
 
 خستگی,علل خستگی دائمی,راههای کاهش خستگی


شرروع روز با یک فنجان قهوه و یا چای پیشنهاد خوبی است. اما به یاد داشته باشید که میانگین مصرف قهوه در طول روز نباید از ۳ فنجان تجاوز کند. اگر مصرف قهوه از این مقدار افزایش یابد، ممکن است باعث تحریک و ایجاد نقص در چرخه خواب و بیداری شود. کافئین باعث توقف تولید آدنوزین می‌شود. آدنوزین یک محصول فرعی فعالیت سلولی است که باعث ایجاد احساس نیاز به خواب و خواب آلودگی می‌شود. طبق مطالعات اخیر، مصرف قهوه کمتر از ۶ ساعت قبل از خواب، باعث ایجاد مشکل در فرآیند خواب می‌شود.

۱۴ – شب زنده داری آخر هفته
 
 خستگی,علل خستگی دائمی,راههای کاهش خستگی


اگر پنجشنبه‌ها تا دیروقت بیدار بمانید، جمعه شب چگونه می‌توانید سر وقت به خواب بروید؟ قطعاً صبح شنبه نیز با کمبود خواب از خواب برخواهید خواست. بنابراین سعی کنید پنج‌شنبه‌ها خیلی هم خواب خود را به تاخیر نیاندازید. اگر صبح شنبه احساس خستگی کردید، کافی است با یک چرت ۲۰ دقیقه‌ای، اندکی این مشکل را برطرف کنید.
منبع : farnet.ir

آغاز دوره های فراگیری ریکاوری اطلاعات هارد با بهترین حد یادگیری در حرفه ای ترین آموزشگاهها به صورت علمی

آغاز دوره های یادگیری تعمیر هارد با بالاترین کیفیت در حرفهای ترین آموزشگاه ها به روش تجربی


موسسه پارسه دوره های تعمیرات هارد را با بهترین کیفیت در پیشرفته ترین آموزشگاه های خود برگزار می کند این دوره ها توسط حرفه ای ترین و مجرب ترین اساتید این حوضه آموزش داده می شود ، آموزش در این دوره ها به صورت فنی و تجربی بوده و علاوه بر این که پس از اتمام دوره به شما مدرکی معتبر ارائه می شود از لحاظ فنی و تجربی نیز کاملا قادر به بازیابی اطلاعات هارد ، ریکاوری اطلاعات هارد و تعمیرات هارد خواهید

بازیابی اطلاعات نرم افزاری هارد

برای این روش ریکاوری, نرم افزار های زیادی طراحی شده است. اینترنت پر از انواع برنامه های نرم افزاری برای برگرداندن اطلاعات می باشد. هر نرم افزار نقاط قوت و ضعف خودش را دارد که باید آنها را بدانید و برای بکار بردن نرم افزار های ریکاوری اطلاعات حتما باید نکات مهمی را رعایت کنید.

    آگاهی کامل به طرز کار نرم افزار بازیابی اطلاعات داشته باشید.
    اطلاعات ریکاوری شده را بهیچ عنوان داخل خود هارد نریزید.
    بهترین برنامه ریکاوری اطلاعات PC3000 روسیه می باشد.
    اگر هارد یا فلش پیغام فرمت می دهد به هیچ عنوان قبل از ریکاوری اطلاعات آنرا فرمت نکنید.
    در ریکاوری اطلاعات, درایو هارد حتما باید سالم باشد و هاردی که کند یا خراب یا بد سکتور دارد را زیر اسکن نرم افزار قرار ندهید.
    اگر پروسه ریکاوری اطلاعات زمان زیادی به طول انجامید و بسیار کند پیش رفت آن را از سیستم جدا کرده و به هارد فشار نیاورید.
    برای بازیابی اطلاعات بهیچ عنوان از نرم افزار های بد سکتور گیری و فرمت استفاده نکنید.





بازیابی اطلاعات سخت افزاری هاردریکاوری بازیابی اطلاعات هارد

وقتی هارد مشکل فیزیکی پیدا می کند دسترسی به سکتور های اطلاعات را از دست می دهد. برای دسترسی به اطلاعات باید قطعات مکانیکی الکترونیکی آن درست کار کند. اگر بورد یا هد یا موتور هارد سوخته باشند باید تعویض گردند.

اگر هر یک از قطعات مکانیکی هارد درست کار نکنند و خراب شده باشند باید تعویض گردند که به اصطلاح جراحی یا بازیابی اطلاعات سخت افزاری هارد می گویند.

برای این روش ریکاوری حتما باید به یکی از مراکز بازیابی اطلاعات مراجعه کنید و خود اقدام به باز کردن هارد نکنید ورود هوا به داخل سیلندر هارد باعث خرابی سطح دیسک و اطلاعات شما می شود.


وقتی فریمور هاردی خراب می شود هارد با تمام قطعات سالم خود نمی تواند راه اندازی شود و احتیاج است فریم ور آن به حالت قبل برگردد. تعمیرات فریمور هارد یکی از تخصص های حرفه ای در تعمیر و ریکاوری اطلاعات می باشد که در هر مدل هارد با یکدیگر فرق دارند.

ریکاوری اطلاعات میان افزاری همان فریم ور زدن هارد می باشد. برای ریکاوری اطلاعات به این روش احتیاج به دستگاه و برنامه های خاصی مانند Pc3000 و MRT می باشد.
اشتباهات رایج در ریکاوری و بازیابی اطلاعات

    فرمت کردن هارد قبل از ریکاوری که خیلی رایج است
    بد سکتور گیری قبل از ریکاوری اطلاعات
    ریختن اطلاعات ریکاوری شده داخل خود هارد (اوررایت شدن اطلاعات) از این گونه اشتباهات بسیار می شود
    زدن کد دیتکت به مدل هارد های سیگیت بدون بک آپ گیری مازول
    جابجا و تعویض و گم کردن بورد اصلی هارد
    باز کردن درپوش سیلندر هارد
    دوباره پارتیشن بندی و فرمت کردن هاردی که درایو های آن پریده است
    تعویض برد هارد با بورد یک مدل هارد دیگر






    عیب یابی اشتباه در مدل هارد سامسونگ که روشن نمی شوند

بازیابی اطلاعات هارد، ریکاوری هارد و تعمیرات هارد
خیلی از افراد فکر میکنند پیش از بازیابی اطلاعات باید هارد را فرمت کرد که روش بسیار اشتباهی می باشد مخصوصا اگر هارد سالم نباشد و در بعضی مواقع باعث از بین رفتن اطلاعات پوشه بندی می شوند

 

بد سکتور گیری قبل از ریکاوری اطلاعات هارد باعث می شود هارد کند تر و در نهایت غیر قابل شناسایی گردد و در بعضی مواقع اطلاعات از بین برود و یا بر اثر فشار روی هارد هد آن آسیب ببیند و در مواردی روی سطح دیسک خط بیفتد.

بدترین نوع اشتباه بازیابی اطلاعات اور رایت یا گم شدن بورد اصلی هارد می باشد که بیشتر مواقع هارد را غیر قابل تعمیر و ریکاوری میکند و باعث می شود اطلاعاتتان را برای همیشه از دست بدهید.

زدن کد با ترمینال در مدل هارد سیگیت توسط همکارانی که ابزار تخصصی ندارند در بیشتر مواقع باعث خرابی ماژول ترنسلیت هارد می گردد و دسترسی به سکتورها قطع و کل هارد مانند بدسکتور بنظر می رسد بازیابی اطلاعات این مورد هارد در بعضی مواقع بسیار سخت و غیر ممکن می باشد.

ورود هوا به داخل هارد باعث می شود اطلاعات هارد آسیب ببیند و نیاز به تعمیرات هارد داشته باشد.

بعد از پارتیشن بندی مجدد امکان ریکاوری بصورت پوشه بندی هست بشرط آنکه اطلاعات جدید داخل هارد ریخته نشود.

با وصل کردن بورد های مختلف روی سیلندر هارد امکان دارد آی سی پری آمپلی هد هارد بسوزد.

اگر فریم ور بورد هارد سامسونگ مشکل پیدا کند که بسیار مشهود است هارد روشن نمی شود و با تعویض بورد راه نمی افتد. مشکل در فریمور هارد است که با درست کردن آن, هارد با اطلاعات درست می شود. پس همکاران توجه کنند با مواجه با این مشکل, هارد را جراحی نکنند.
ریکاوری درایو هارد اکسترنال

نکات مهم در جراحی هارد

ذخیره و بازیابی دیتا دارای تکنیک های خاصی است که بدون ابزار آلات پیشرفته غیر ممکن می باشد. توصیه ما به همکاران عزیز در این امر این است که اگر می خواهید واقعا رتبه اول در ایران باشید باید مجهز به قوی ترین دستگاه های بازیابی و همچنین تخصص و تجربه استفاده کردن از آنها را داشته باشید و فقط الکی ادعای رتبه اول بودن نداشته باشید

شرکت های بازیابی توجه داشته باشند بهترین بودن در این شغل به حرف و تبلیغات نیست بلکه کار و تلاش و تجربه و زحمت و پشتکار می خواهد

آموزش بازیابی هارد بدون وسایل مخصوص آن امکان ندارد. شرط پیشرفت در این حوزه در مرحله اول داشتن دستگاه است و مشخصا بدون ابزار تخصصی, تجربه و مهارت معنی ندارد.



زندگی در کشوراسترلیا و مشاغل مورد احتیاج استرالیا

 
عنوان : روش های مهاجرت نیوزلند و انواع ویزا این کشور


شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیاکشور استرالیا کشوری توسعه یافته و مدرن است که در جهان به عنوان یکی از پذیرا ترین و متنوع ترین کشورها شناخته می شود.این کشور که در نیم کره جنوبی واقع شده است ششمین کشور پهناور دنیاست و دارای جمعیتی بالغ بر 23 میلیون است.این کشور که تا سال 1901 مستعمره بریتانیا به حساب می آمد دارای مساحت تقریبی ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ می باشد.طبق آخرین آمارهای ارائه شده توسط نهاد های دولتی استرالیا تقریبان نیمی از جمعیت 23 میلیونی این کشور را مهاجران و یا همان افرادی که حارج از خاک استرالیا متولد شده اند تشکیل میدهند.این موضوع باعث تنوع نژادی استرالیا شده است.استرالیا عضو اتحادیه کشورهای همسود و یا مشترک منافع نیز می باشد.در این کشور بیش از 250 زبان مختلف وجود دارد.زبانهایی مانند : ایتالیایی,عربی,فارسی,چینی و ...

 

استرالیا علاوه بر شرایط خوب آب و هوایی و طبیعت بکر و زیبا, از شرایط اجتماعی و اقتصادی خوبی نیز بهره می برد.این موضوع یکی از دلایل اصلی وجود متقاضیان زیاد برای مهاجرت به استرالیا میباشد.این نکات مثبت ذکر شده در باره این کشور,دلیلی خوبی است برای حضور استرالیا در رتبه چهارم شادترین کشورهای جهان بعد از نروژ, دانمارک و سوئد.همین موضوع باعث بالا رفتن کیفیت زندگی در استرالیا شده است.استرالیا به عنوان بزرگترین جزیره دنیا نیز شناخته میشود و تنها قاره ای است که به دست یک ملت اداره می شود.در ادامهبرای آشنایی بیشتر شما با استرالیا به معرفی شهر های مختلف آن می پردازیم.

قبل از مهاجرت به استرالیا یا گرفتن اقامت بهتر است کمی با شهرهای استرالیا آشنا شویم.

کانبرا :

شهر کانبرا پایتخت کشور استرالیا میباشد.از نظر آب و هوایی دارای چهار فصل مشخص با تابستان های گرم وخشک و زمستان های سرد و مه آلود است .این شهر با جمعیت 351868 نفر در سال 2009 هشتمین شهر

پر جمعیت استرالیا بوده است.بیشتر مردمان کانبرا تحصیل کرده اند و دانشگاه ملی استرالیا و دانشگاه کانبرا از دانشگاه های

معتبر این شهر و همینطور استرالیا هستند.بازارها ومراکز مهم در کانبرا شامل (کانبرا سنتر،بلکونن مال،ودن وست فیلد،هایبپردام

تاگرانونگ،فیش ویک،بازار جیمیسون،مرکز عتیقه جات کانبرا،بازار ایستگاه قدیم اتوبوس و بازار گرمن هاوس ) میباشد.

شرایط مهاجرت به استرالای و زندگی در استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا

سیدنی:

شهر سیدنی مرکز ایالت نیو ساوت ولزبا مساحت 12144 کیلومتر مربع در ساحل جنوب شرقی استرالیا واقع شده و بزرگترین وپر جمعیت ترین شهر در استرالیا و اقیانوسیه است.اطراف سیدنی هفتاد بندرگاه وساحل

اقیانوسی وجود دارد.در این شهر شش دانشگاه مهم وجود دارد:دانشگاه تکنولوژی سیدنی،دانشگاه نیو ساوت ولز،دانشگاه مککوآری،دانشگاه غرب سیدنی و دانشگاه کاتولیک استرالیا.کتابخانه ایالتی نیو ساوت ولز

قدیمی ترین و بزرگترین کتابخانه عمومی دولتی است.


ورزش:

 ورزش بخش مهمی از فرهنگ مردم سیدنی به شمار می آید مهم ترین ورزش در شهر راگبی است.هم چنین کریکت از ورزش های تابستانی معروف شهر است.استادیوم استرالیا در سال 1999برای میزبانی مسابقات


المپیک تابستانی 2000با گنجایش 110 هزار نفر ساخته شد.

شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا

اقتصاد:

سیدنی از نظر اقتصادی اهمیت زیادی دارد.سه چهارم فعالیت اقتصادی ایالت نیو ساوت ولز در این شهر صورت میگیرد و بزرگترین مراکز امور مالی کشور در این شهر واقع هستند.صنعت گردشگری نقش مهمی در اقتصاد

شهر سیدنی و زندگی در استرالیا دارد.شهر سیدنی یکی از بندرگاههای مهم مبادله کالاهای وارداتی و صادراتی است.محصولاتی از قبیلگندم-پشم و گوشت از طریق بنادر سیدنی صادر میشوند.


اماکن دیدنی:

بندرگاه سیدنی یکی از اماکن طبیعی مهم این شهر است که دو بنای معروف هاربر بریج وسالن اپرا را در خود جای داه است. از دیگر بنبهای مهم میتوان به(برج سیدنی-بنای یادبود آنزاک-کلیسای جامع سنت ماری و


مسجد لیکمبا ) اشاره کرد.

ملبورن:

ملبورن در جنوب شرقی استرالیا قرار دارد.مرکز ایالت ویکتوریا و دومین شهر پر جمعیت استرالیا است.آب و هوای شهر ملبورن اقیانوسی است.ملبورن را شهری چند فرهنگی میدانند.در این شهر حدود 180گویش وزبان

وجود دارد ولی زبان اصلی آن انگلیسی است وپس از آن زبان های چینی،ایتالیایی،یونانی و ویتنامی بیشترین استفاده در این شهر را دارند.این تنوع نژادی باعث شده تا زندگی در استرالیا هر سال متقاضی بیشتری

داشته باشد

تحصیلات:

ملبورن دانشگاه های زیادی دارد که در میان آنها دانشگاه ملبورن و دانشگاه موناش معتبرترند.وجود دنشگاه هایی معتبر در شهر ملبورن باعث شد تا این شهر در ردیف چهارم برترین شهرهای دانشگاهی جهان پس از لندن

بوستون و توکیو قرار بگیرد.

شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا

حمل ونقل:

سیستم حمل ونقل عمومی شهر ترکیبی از قطار،تراموا،اتوبوس،دوچرخه و تاکسی است.شبکه تراموای ملبورن از وسیع ترین شبکه های تراموا در سطح جهان است.حمل ونقل دریایی یکی از رایج ترین روش های حمل

و نقل در شهر است.بندر شهر ملبورن که بزرگترین بندر استرالیا است یکی از پنج بندر مهم نیمکره ی جنوبی است .در حال حاضر فرودگاه بین المللی ملبورن فرودگاه اصلی شهر است که دومین فرودگاه پر ازدحام

استرالیا بعد از فرودگاه سیدنی است.سیستم حمل و نقل مدرن استرالیا باعث شده تا زندگی در استرالیا سریعتر و با کیفیت تر باشد.

بریزبین:

بریزبین با وسعت 5904 کیلومتر مربع درشرق استرالیا در جنوبی ترین بخش ایالت کوییزلند واقع شده و مرکز این ایالت است.رودخانه بریزبین از مرکز این شهر عبور میکند.اب و هوای این شهر نیمه گرمسیری و مرطوب

است.بریزبین با جمعیت حدود 2004262 سومین شهر بزرگ استرالیاست.

تحصیلات:

در این شهر دانشگاه ها و کالج های زیادی وجود دارد.که از مهمترین آن ها (دانشگاه کوییزلند و دانشگاه گریفیث) است.

اقتصاد:

این شهر یکی از قطب های تجاری استرالیاست وشرکت های الکترونیکی زیادی مثل ال جی-سامسونگ و پاناسونیک برای اینکه توزیع و پخش آن ها در این شهر بهتر باشد با یکدیگر رقابت دارند.بندر بریزبین سومین بندر







مهم استرالیاست.این شهر یکی از مراکز صنعتی مهم استرالیا محسوب میشودو پالایشگاه نفت،کارخانه های فلزکاری،ریل

سازی،دباغی،نساجی،و تولید کاغذ،نوشابه،الوار،تنباکو،کفش و ماشین آلات از مهمتریت صنایع آن هستند.

مراکز خرید:

در این شهر تعداد زیادی مراکز خرید ،سوپرمارکت و فروشگاه وجود دارد که آن را به بهترین شهر خرید در کل کوییزلند تبدیل کرده اند.از جمله مراکز مهم خرید این شهر: (کویین استریت،مرکز خرید مایر،مرکز خرید وینتر



گارن،کوییز پلازا، میدان پست خانه و مرکز خرید ایندوروپیلی میباشذ.

شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا شرایط مهاجرت به استرالیا و زندگی در استرالیا

پرث :

بندر پرث در غرب استرالیا با مساحت 5386کیلومتر مربع مرکز استرالیای غربی است و میان اقیانوس هند ونواحی پست ساحلی دارلینگ در ساحل رودخانه سوان واقع شده است.پرث با جمعیت 1658992نفر چهارمین

شهر پر جمعیت استرالیاست.

تحصیلات:

دانشگاه های مهم شهر پرث:

(دانشگاه استرالیای غربی،دانشگاه مورداک،دانشگاه فنی کرتین،دانشگاه ادیت کوان)

اماکن مذهبی:

(مسجد پرث،کلیسای جامع سنت ماری،کلیسای بزرگ سنت جرج،کلیسای قدیسین و کلیسای وسلی)

جشنواره ها:

شهر پرث هر سال میزبان مسابقات مختلف ورزشی . جشنواره های مختلفی است.از جشنواره های پرث میتوان به موارد زیر اشاره کرد:













(جشنواره بین المللی هنر،جشنواره فلفل،جشنواره مد پرث،جشنواره بین المللی فیلم پرث،جایزه بزرگ موسیقی استزالیای غربی).

آدلاید:

شهر ساحلی آدلاید در جنوب استرالیا با مساحت 1827 کیلومتر مربع و ارتفاع متوسط پنجاه متر بالاتر از سطح دریا پر جمعیت ترین شهر و مرکز ایالت استرالیای جنوبی است.طبق آمار سال 2010 جمعیت آدلاید



1203873نفر است و پنجمین شهر پر جمعیت استرالیا به شمار می آید.

اقتصاد:

اقتصاد آدلاید در درجه اول به صنایع تولیدی ،تکنولوژی علوم دفاعی،تحقیق و پژوهش،صادرات کالا و خدمات وابسته است.تقریبا نیمی از اتومبیل های تولید شده در استرالیا در کارخانه جنرال موتور هولدن آدلاید ساخته



میشوند.

بزرگترین شرکت نفتی استرالیا سانتوس کار خود را از سال 1954 شروع کرده و درآمد آن در سال 2008در حدود 2762 میلیارد دلار بوده است و دومین شرکت سرمایه گذاری بزرگ استرالیا با نام شرکت سرمایه گذاری

محدود آرگو در این شهر قرار دارد.

مراکز خرید:

وجود فروشگاه ها و مراکز خرید در این شهر آدلاید را به یکی از بهترین شهرهای استرالیا برای خرید تبدیل کرده است.بعضی از مهمترین این مراکز عبارتند از: مرکز خرید وست فیلد ماریون،مرکز خرید وست فیلد تی تری



پلازا،مرکز خرید راندل مرکز خرید مایر،بازار مرکزی ادلاید،بازار محله چینی ها،مرکز خرید الیزابت.

پارک ها ومناطق آبی:

(باغ گیاه شناسی،پارک گیاه شناسی،پارک ویکتوریا،پارک الدر،باغ های هیمجی آدلاید،باغ وحش آدلاید،پارک ملی بلیر،پارک حفاظت شده موریالتا، تپه های ادلاید ،و جزیره کانگورو ).

گلد کوست:

گلدکوست در جنوب شرقی ایالت کوییزلند در حدود 70 کیلومتری جنوب بریزبین کنار اقیانوس آرام قرار دارد.گلدکوست به علت دارا بودن آب و هوایی مناسب امکانات موج سواری ودیدنی های فراوان یکی از توریستی ترین







شهرهای استرالیاست.

تحصیلات:

گلدکوست دارای سه دانشگاه بزرگ است :دانشگاه ساوترن کراس، دانشگاه باند و دانشگاه گریفیث.

بناهای دیدنی:

ساختمان کیو وان ،برج های چورون رنسانس .

جشنواره ها:

در طی سال جشن ها و جشنواره های گوناگونی در گلدکوست برگزار میشوند که بعضی از آن ها عبارتند از:

(مجیک میلیونز، جشنواره وینترسان، کولانگاتاگلد، پان پاسفیک مسترزگیم).

هوبارت:

بندر هوبارت با مساحت 1357کیلومتر مربع در جزیره تاسمانی در جنوب استرالیا و جنوب شرقی ایالت تاسمانیا در دهانه رود درونت واقع شده و مرکز این ایالت است.

اقتصاد:

هوبارت شهر بندری پر تردد و از بنادر مهم تدارکاتی برای سفرهای تحقیقاتی به قطب جنوب محسوب میشود.صادرات اصلی شهرشامل پشم ، سنگ معدن ،الوار و میوه است.

دیدنی ها :

اماکن مذهبی

(کلیسای بزرگ سنت دیوید ، کلیسای آنجلیکن سنت جورج، کنیسه هوبارت )

موزه ها و اماکن فرهنگی:

(موزه دریایی ،موزه وگالری هنر تاسمانی ، موزه هنر جدید وقدیم)

جشنواره ها:

(جشنواره مردمی سیگنت، جشنواره بادبادک ها، جشنواره قایق های چوبی، جشنواره گل لاله، جشنواره طعم وجشنواره فرینج هوبارت).

داروین:

داروین مرکز ایالت استرالیای شمالی با مساحت 112 کیلومتر مربع در کنار دریای تیمور قرار داردو از سمت شرق به خلیج فرانسیس و از سمت غرب به حاشیه خلیج کالن محدود شده است.حدود نیمی از جمعیت داروین







































را مسیحیان تشکیل میدهند.پیروان ادیان دیگر از جمله مسلمانان ،بودایی ها،هندوها و یهودیان نیز در داروین زندگی میکنند.شرایط مهاجرت به استرالیا در همه ایالت ها برابر است و در این مورد با کانادا متفاوت است.

ورزش:

یکی از مسابقات ورزشی مهمی که در این شهر برگزار میشود،مسابقه بین المللی ماشین های خورشیدی در مسیر داروین-آدلاید است که برای اولین بار در سال 1987 برگزار شده است.

پارک ها ومناطق طبیعی:



(پارک ملی کاکادو، پارک ملی لیچ فیلد، پارک ملی نیتمولیک یا کاترین جورج ).

جشنواره ها :

(جشنواره سی بریز، جشنواره داروین، ایزوتوپیا،باس این د گراس).

بالارات:

این شهر در ایالت ویکتوریا و در 105کیلومتری شمال غربی ملبورن قرار دارد و با جمعیتی حدود 94000نفر بیسستمین شهر پر جمعیت استرالیاست.بالارات با لقب هایی مانند شهر طلا و آتن استرالیا به رغم جمعیت اندک خود در تلریخ و اقتصاد استرالیا جایگاه ویژه ای دارد.

اقتصاد:

بالارات در حال حاضر یکی از مهمترین شهرهای ایالت ویکتوریاست و اقتصاد آن را توریسم معادن طلا و صنایعی مانند شعبه کارخانه تولید شکلات مارس ، کارخانه صنایع غذایی مکین، کارخانه تولید ریل آهن بالارات نورث ورک شاپز، وچندین کارخانه محلی تولیدات نساجی ، کاشی و محصولات غذایی تشکیل میدهند.

منبع : استرالیا و شهر های آن













 

 گرفتن اقامت استرالیا - استرالیا - اقامت استرالیا