آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

هزینه مدلهای گیوه مردانه بصورت آنلاین

خرید مدل هایگیوه ارزان براحتی

 

همانطور که می دانیم گیوه یکی از صنایع دستی مشهور مردم کرد نشین می باشد. از قدیم الایام روستاییان کرد نشین از این نوع پای افزار به عنوان کفش برای خود استفاده می کردند. سنندج نیز مهد تولید گیوه های مرغوب مانند کلاش است. گیوه های سنندج اغلب اصل و مرغوب هستند. در واقع در این منطقه از کشور بافت و تولید گیوه های اصیل و با کیفیت رواج یافته است.

در نگاه اول شاید گیوه های سنندجی کمی گران به نظر برسند و قیمت آن ها معقولانه نباشد. اما اگر اطلاعاتی راجع به نحوه ساخت این نوع گیوه به دست بیاورید خواهید دید که قیمت آن بسیار مناسب در نظر گرفته شده است و حتی ارزش آن بسیار بالا تر از قیمت گذاشته شده بر روی آن می باشد.

عوامل موثر در تعیین قیمت گیوه

مهمترین عامل تعیین کننده قیمت یک گیوه جنس زیره و جنس نخ بافته شده در رویه می باشد. هنرمندان سنندجی از بهترین جنس برای تهیه زیره و رویه گیوه استفاده خواهند کرد که این عمل به طبع قیمت کالا را بالا خواهد برد.

به عنوان مثال گیوه کلاش به دلیل استفاده از مواد اولیه اصل و طبیعی در آن بسیار سبک و راحت بوده و می توان سالها از آن استفاده نمود. این نوع گیوه بسیار ارزشمند است و قیمت آن کمی بالاتر از سایر گیوه ها می باشد. آوازه این گیوه به کشورها و شهرهای خارجی رسیده است و هم اکنون به بسیاری از کشورهای همسایه صادر می شود. در واقع بسیاری از افراد خارجی هم اکنون از این نوع پاپوش برای خود استفاده می کنند و به اهمیت استفاده از این پاپوش سبک و راحت پی برده اند.

هنگامی که یک کالا توانسته است به بیرون از کشور راه پیدا کند و توسط افراد خارجی مورد تایید و استفاده قرار گیرد، کالای بسیار ارزشمندی  محسوب خواهد شد.

دست بافت

گیوه های اصل سنندج اغلب دست بافت بوده و مدت زمان بسیار زیادی برای بافت و تولید آن ها صرف خواهد شد. همچنین می بایست چند استادکار حرفه ای به صورت همزمان با هم کار کنند تا در مدت زمان مشخصی یک گیوه تولید شود. دستمزد استادکاران حرفه ای نیز بسیار بالاست و این می تواند یکی از علت های بالا بودن قیمت گیوه های سنندج باشد.

خرید گیوه سنندج

برای خرید گیوه های سنندج می توانید به انواع مراکز فروش صنایع دستی مراجعه کرده و یا به صورت غیر حضوری آن را از انواع سایت ها و فروشگاههای اینترنتی خرید نمایید. البته این نوع گیوه در مراکز خرید و سایت های مختلف دارای قیمت متفاوتی می باشد. شما می توانید با کمی سرچ از مناسب ترین قیمت گیوه های سنندج مطلع شوید و بهترین آن را نیز برای خود خریداری کنید.

اما اگر در یک سایت با قیمت بسیار پایین و باورنکردنی گیوه های سنندج مواجه شدید، بدانید که این گیوه مرغوبیتی ندارد و از مواد طبیعی و اصل در آن استفاده نشده است.

امروزه  قیمت گیوه سنندج متناسب با افزایش قیمت مواد اولیه آن، دستخوش تغییراتی شده است و افزایش پیدا نموده است.

 

برای مشاوره می توانید به گیوه مردانه رجوع کنید .

قیمت برندهایقیمت سوله سازی بصورت آنلاین

مشاهده انواعقیمت سوله سازی تضمینی

 

 

ساخت سوله با قوطی اصطلاحی است که برای سازه هایی با ساختار پروفیل یا همان سوله خرپایی به کار گرفته شده.

سوله ها به سه روش ساخته می شوند که از این سه روش دو نوع آن ها بسیار مورد استفاده زیادی قرار گرفته است که یکی از آن ها سوله تیر ورقی است و به نام سوله سنگین هم شناخته شده است و متریال مصرفی آن ورق های فوادی است و دیگری ساخت سوله با قوطی یا پروفیل می باشد که با اسامی متفاوتی از آن نام برده می شود که در ادامه نام می بریم :

1-ساخت سوله با قوطی

2-ساخ سوله سبک

3-ساخت سوله فضایی

4-ساخت سوله خرپا

5-ساخت سولهhss

سوله ها از جمله سازه هایی هستند که به علت تنوع در متریال ساخت آن با هزینه های متفاوتی همراه است. اما به علت سرعت در ساخت سوله و همچنین هزینه پایین آن نسبت به سازه های سنتی هنوز بسیاری علاقمند استفاده از این سازه ها به عناوین مختلف هستند. ساخت سوله با قوطی یکی از انواع مختلف ساخت این سازه است.


ساخت سوله با قوطی

گذشته از این که سوله ها با چه متریالی ساخته می شوند برای ساخت آن ابتدا باید به فکر تهیه زمین در محل مناسب برای ساخت این سازه در آن بود. بنابر کاربری سوله و منطقه سوله می توان زمین مناسب را برای این کار انتخاب نمود. البته مقدار هزینه ای که مالک برای این کار در نظر می گیرد نیز از عوامل مهم در هنگام انتخاب زمین مناسب است.

ساخت این سازه با قوطی یکی از انواع متریالی است که برای کم کردن هزینه های ساخت از آن استفاده می شود. البته می توان در ساخت از لوله نیز استفاده نمود. بسته به چند عامل مهم می توان متریال ساخت این سازه را تعیین نمود.

مزایای سوله خرپایی

برای ساخت سوله با دهانه بزرگتر از ۴۰ متر و یا کوچکتر از ۱۲ متر خرپا اقتصادی ترین گزینه است. رشد چشمگیر قیمت فولاد موجب محبوبیت بیشتر خرپا شده است. طراحی خرپا ساده تر است. البته جزییات محاسباتی بیشتری دارد. برای سوله کوچک مثلا گلخانه بسیار راحت و سریع ساخته می شود. می تواند بصورت جوشی یا پیچی ساخته شود.


معایب سوله خرپایی

ساخت خرپا دشوار تر از قطعات ساخته شده از ورق است مدت زمان ساخت خرپا بیشتر است سازه ها خرپایی غیر مهندسی بعضا در اتصالات دچار ضعف و اشکال هستند.

ساخت خرپا می تواند منجر به خطا قابل توجه شود. نیازمند نیروی ساخت کارامد تر و با تجربه تر است چون بدلیل مدولار بودن طول پروفیل قوطی یا لوله دور ریز در ساخت خرپا کم نخواهد بود. البته اگر طراحی سوله بدرستی انجام شود پرت و دور ریز را میتوان محدود کرد. توسعه و تغییرات سازه خرپایی معمولا دشوار تر است. اضافه کردن جرثقیل به این نوع سوله محدودیت هایی دارد. برای ساخت سوله دو طبقه یا دارای نیم طبقه ، این نوع سازه گزینه چندان مناسبی نمی باشد. طراحی خرپا برای سوله با دهانه بین ۱۲ تا ۴۰ متر هرچند سبکتر است اما لزوما بصرفه تر نیست.

بطور کلی سوله های خرپایی معمولا سبک تر از سوله های متداول تیر ورقی هستند، اما قابلیت توسعه آنها محدود تر است.

به صورتی که امکان افزودن طبقه و یا جرثقیل به سوله خرپایی چندان میسر و مقدور نیست، از طرف دیگر اگر تیم مجری و ساخت سوله خرپایی از مهارت کافی برخوردار نباشد در زمان ساخت سازه دچار تابیدگی هایی می شود. محاسبات و طراحی سوله خرپایی باید توسط مهندسین با تجربه و سابقه کافی انجام شود. مشابه سوله های متداول تیر ورقی ، این نوع نیز بر اساس ضوابط مقررات ملی ساختمان محاسبه و طراحی می شوند.

ولی در کل ساخت سوله با قوطی یا به اصطلاح خرپایی به نسبت هزینه و شرایط امروز دلار و فولاد و آهن گزینه مناسب تری برای ساخت است .

 

برای دیدن می توانید به کارگاه سوله سازی دنبال کنید .