آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

نکات اصلی نحوه انتخاب بهترین آتلیه عروس

عنوان: نکات طلایی پیداکردن به روز ترین آتلیه عروس


تکنیک های انتخاب آتلیه عروس نکات مهمی را در مورد نحوه اتنخاب آتلیه به شما عروس و داماد خوشبخت معرفی میکند.


از مهمترین کارهایی که قبل از برگزاری مراسم عروسی باید به آن توجه شود انتخاب آتلیه مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری روز عروسی است.

به عکاس آتلیه اعتماد کنید. این نکته بسیار مهمی هست. به خودتون یادآوری کنید که شما متخصص در کارتان هستید و اون در روز دوربینش 500 عکس از دیگر مشتریان آتلیه می اندازد ، پس تجربه بیشتری داره. اگر به نظر عکاس آتلیه لباسی متناسب نیست با دکور سعی کنید باهاش همکاری کنید. اما لباسهایی رو که دوست دارید از دست ندید و برای مثال بهش بگید " این لباسو خیلی دوست دارم میخام حتما باهاش عکس بگیره هر جایی به نظرتون بهتره باهاش بگیرید"

روز آتلیه فرا میرسد:

موقع ژست گرفتن اگر خودتان ایده ای دارید حتما با عکاس آتلیه در میان بگذارید

از عکاس خجالت نکشید و به آغوش گرفتن و بوسه های عاشقانه حساس نباشید . این تاریخی که شما رو به آتلیه برای گرفتن عکس اسپرت کشانده دیگر تکرار نخواهد شد .

خنده و لحظه های شوخی با همسرتان را فراموش نکنید . زیبایی سبک عکس اسپرت به خندهای شما و عشقتان است

اگر دکوری را دوست ندارید با عکاس آتلیه صحبت کنید تا قبل از آماده سازی در جریان اختلاف نظر باشد و وقت تلف نشود

در مورد انتخاب لباسها نکته بسیار مهمی هست که یادآور میشم؛ دقت کنید لباسی رو انتخاب کنید که برامدگی های شکم یا دیگر نقاط بدن رو نشون نده . درک میکنم که لباسهایی هستند که خیلی دوست دارید با اونها عکس بگیرید اما در عکس های آتلیه ای حتی با فتوشاپ هم نمی توان طبیعی برامدگی های چربی را پوشاند .  اما همین مسئله گاهی وقتها کل زمان شما در آتلیه رو از بین میبره. لباسهای تنگ که موجب ناراحتی در پوشیدن یا تعویض کردن میشن به کل شما رو عصبی و بداخلاق میکنه و امکان ادامه عکاسی رو از شما و عکاستون میگیره . لباس هایی با رنگ مشکی ، سفید و رنگهای به قول معروف جیغ فراموش نشه . زیبایی عکس های اسپرت در رنگ بندی های شاد و تند است .

لباسهایی رو که میخواهید با اونها عکس بگیرید آماده کنید. از لباسهای رسمی و شیک گرفته تا اسپرت .  برخی از آتلیه ها برای شما طول مدت خاصی برای عکاسی مشخص میکنند. برای مثل نیم ساعت، یک ساعت و یا دو ساعت. بسته به زمانی که در اختیار دارید لباسها رو انتخاب کنید. لباسهایی که بیشتر دوست دارید رو اول قرار بدید و در آخر اونهایی رو بگذارید که اگر هم موفق به پوشاندنش نشدید خیلی مهم نباشه. سعی کنید لباسهای ست انتخاب کنید. برای خانها تل ، گل سر و زیورآلات ، عینک آفتابی و تا حد ممکن ست با همرا ببرید. البته برخی از آتلیه این بدلیجات را دارند ، از آنها بپرسید )  برای آقایان کلاه های نقاب دار ، پاپیون ، کروات و ... ببرید. هیچ محدودیتی برای خودتون قائل نشید. طوری با ساک پر برید که توی آتلیه هیچ شرایطی پیش نیاد که به خودتون بگید ای کاش فلان لباس یا فلان گردنبند را آورده بودم. داخل آتلیه عکاس به شما کمک میکنه تا متناسب با دکورها، بکگراندها و تجارب کاری لباس ها رو ست کنید.

برخی از آتلیه ها از شما میخواهند که برای انتخاب عکس روز دیگری تشریف بیارید و برخی همان روز را به انتخاب کار اختصاص میدهند. اگر امکان انخاب برای شما هست گزینه اول آتلیه را انتخاب کنید. زیرا با وجود خستگی احتمالی نمیتوانید با تمرکز عکس انتخاب کنید. روزی را در نظر بگیرید که شما و همسرتان در آرامش بتوانید مجددا وقت گذاشته و به آتلیه بروید.

زمانی که برای انتخاب عکسها به آتلیه میروید تمرکز داشته باشید. به همه چیز دقت کنید. به لباس،کج یا صاف بدون گل سر،نوع فیگور،خنده و هر چیزی برایتان مهم است. گر سوالی دارید از شخصی که نمونه کارها را به شما نشان میدهد(بهتر است که خود عکاس باشد) بپرسید. مثلا بگویید این تیرگی برطرف میشود؟ یا این پری که بین موهایش رفته پاک میشود؟ عکاس موظف است که توضیحات لازم را به شما بدهد.

از عکاس آتلیه هم کمک بخواهید. اغلب عکاسان با تجربه خودشان در وقتی که مناسب تشخیص دهند به کمک شما می آیند مثل زمانی که شما یک فیگور و دکور مشخص را دوست داشته اید اما بین 2 یا 3 تا از عکسها مانده اید که کدام را انتخاب کنید. در این زمان عکاس آتلیه از لحاظ حرفه ای به شما کمک میکند. اما در نهایت تصمیم با خود شماست.

در پایان انتخاب عکسها از عکاس بخواهید مجددا عکسهای آتلیه ای انتخاب شده نهایی شده را به شما نشان بدهد تا بتوانید کاملا از انتخاب های خود مطمئن شوید.
در رابطه با گرفتن فایل عکسها همان روز صحبت کرده و از قوانین آتلیه ای که در آن عکاسی کرده اید مطلع شوید.


 در روز برفی فصل زمستان عکاسی عروسی میتواند یک ایده بسیار زیبا و رمانتیک برای ژست عکس عروس و داماد باشد.

مراسم عروسی- آرایشگاه عروس- مراسم عروسی

 

آشنایی با مدلهای کاندوم های زنانه و شناختن مراکز فروش محصولات زناشویی

تحلیل اقسام کاندوم های خارجی و توضیح مارکت های فروش کالاهای خانواده

به همین دلیل مقاله زیر که به توصیف انواع کاندم و مدل های کاندوم زنانه می پردازد را مطالعه نمایید

عوارض غیر شایع : در صورتی که با عوارض غیر شایع زیر برخورد کردید به مرکز بهداشت و یا پزشکتان مراجعه کنید.

بی خوابی و افسردگی – حساس شدن پستانها – سردرد و گیجی – نفخ شکم – کاهش میل جنسی – تاخیر در برگشت باروری – بروز سرطان پستان – درد و ورم شدید دست و پا – آمبولی ریوی – استفراغ گیجی و ضعف – خون ریزی رحمی شدید – تداوم خونریزی محل تزریق و یا تداوم چرک درد در محل تزریق – درد شدید قفسه سینه – خون ریزی رحمی شدید.

مواردی که به هیچ وجه نباید روش تزریقی استفاده کنند (منع مصرف مطلق )

– بارداری

– سرطان پستان

– خون ریزی واژینال بدون علت مشخص

– اختلالات شدید انعقادی

– سابقه تومور کبدی بر اثر استفاده از هورمونهای استروئید جنسی

– سابقه لخته شدن خون

– سابقه سکته مغزی

– فشارخون کنترل نشده

– دیابت کنترل نشده یا ابتلا به دیابت به مدت ۲۰ سال یا بیشتر

-مواردی که در صورت مانع برای استفاده از روشهای دیگر از این روش استفاده می کنند ( منع مصرف نسبی )

– بیماری کبدی

– بیماری شدید قلبی عروقی

– تمایل به برگشت سریع باروری

– افسردگی شدید

– مول

– چاقی

– فشار خون کنترل شده

– دیابت کنترل شده

– زنی که تا به حال زایمان نکرده است

زمان تزریق :

در حالت عادی : روز ۵ قاعدگی

بعد از زایمان : بلافاصله و یا تا ۳ هفته بعد

بعد از سقط : تا ۵ روز بعد

شیردهی : یا روز ۵ قاعدگی و یا تزریق بعد از منفی شدن جواب آزمایش باردار

پس آموزش فوق که به معرفی انواع کاندوم و راه های خرید کاندوم می پردازد را بخوانید

خرید کاندوم - خرید کاندوم

تکنیک های دکوراسیون خانه های بامساحت کم و تغییر دکوراسیون منزل با برچسب دیواری

تاثیر روشنایی خانه در دیزاین دکوراسیون داخلی

تاثیر روشنایی منزل در طراحی داخلی بسیار زیاد است و روشنایی منزل به زیبایی دکوراسیون منزل و فضای خانه شما شما کمک میکند.

استفاده از  لامپ ال ای دی در دکوراسیون داخلی منزل اهمیت فوق العاده ای از لحاظ زیبایی ،روشنایی بیشتر و مصرف کمترانرژی و برق  دارد.

اگر شما خانه کوچکی برای زندگی دارید، حتما به این فکر هستید که با محدودیت فضایی که دارین، چطور میتونین دکوراسیون خانه کوچک خودتون رو جذاب تر کنین. در واقع وقتی که خانه کوچک هست، دکوراسیون داخلی بیشتر مورد توجه قرار میگیره و به چالش کشیده میشه. این موضوع ممکنه در شما دلهره ایجاد کنه. در این مطلب میخوایم بهتون کمک کنیم با راهکارها و ایده هایی بتونین دکور زیباتر و جذاب تری داشته باشین. و پیشنهاد میکنیم شما هم در دکوراسیون خونه تون تجدید نظر کنین و با پیشهادهای ما و سلیقه خاص خودتون بهبودش بدین.

برای انتخاب مبلمان در دکوراسیون خانه کوچک بهتره مبلمان مربع شکل رو انتخاب کنین و مبلمان های گرد و منحنی رو انتخاب نکنین. مبلمان مربعی چند حسن داره. اول از همه اینه که حالت جمع و جور تر و منظم تری داره و به خلوت نشون دادن فضا کمک میکنه، پس برای یک خانه کوچک بهترین انتخابه. دوم اینکه عمومی تر هست و به راحتی میشه با محیطهای مختلف هماهنگش کرد و چشم رو خسته نمیکنه و سوم اینکه حالت مدرن تری داره و بسیار زیباست.

کنج آشپزخانه یادتان نرود!

 فکر می‌کنید این میز بزرگ غذاخوری که در داخل آشپزخانه قرار گرفته در خانه‌ای با چه متراژی بوده است؟ اگر فکر می‌کنید در یک خانه بزرگ بوده باید بگوییم که سخت در اشتباهید. این میز در آشپزخانه‌ای شش مترمربعی قرار دارد. نکته اینجاست که در این فضا به خوبی از کنج و نیمکت‌ها استفاده شده است؛ نکته‌ای که خیلی از ما حداقل در باره آشپزخانه مان از آن غافلیم. این مساله در آشپزخانه‌های کوچک اهمیت بیشتری پیدا می‌کند به‌خصوص وقتی که در خانه فضایی برای قرار دادن میز غذاخوری نباشد.

فرش کوچک نیندازید!

پهن کردن یک فرش و قالیچه بزرگ در اتاق کوچک اصلا ترسناک نیست. پس اگر زمانی یک فرش شش متری دیدید و خوش‌تان آمد حتما برای اتاق شش متری‌تان بخرید و نگران حرف و حدیث دیگران نباشید. پهن کردن فرش‌ها به صورت دیوار به دیوار یا قول خودمانی کیپ تا کیپ توهم بزرگ بودن اتاق خواب به بیننده می‌دهد به‌خصوص اگر با رنگ‌های خاص و طرح‌های متفاوت همراه باشد.

سقف های کاذب را فراموش نکنید!

 شاید به نظر کمی قدیمی بیاید اما مهم این است که در خانه چطور جواب دهد؛ منظورمان آرک و قاب‌های سقف است. این روزها شاید کمتر کسی در خانه‌اش از قاب و آویز‌های سقفی استفاده کند. در خانه‌های بزرگ که البته این قاب‌ها نمای خوبی دارند اما در خانه‌های کوچک کسی سراغ‌شان نمی‌رود در حالی که با قاب‌های خاص به شکل فرورفته و برآمده می‌توان سقف اتاق را بلندتر و عمیق‌تر نشان داد و در نتیجه فضا را کمی باز کرد. یک نکته هم این وسط یادتان باشد؛ داشتن یک میز گرد در زمان نصب سقف کاذب حسابی خانه را مجلل می‌کند. امتحان کنید!

 دکوراسیون - دکوراسیون -دکوراسیون 

یادگیری ساخت وبلاگ در سایت های ایجاد وبلاگ متفاوت با ساده ترین سبک

آموزش ایجاد وبلاگ در سامانه های ساخت وبلاگ ایرانی با آسان ترین مدل

در این آموزش قصد دارم شما را با نحوه ساخت وبلاگ رایگان در یکی از بزرگ‌ترین سایت‌هایی که خدمات وبلاگ را ارائه می‌دهند آشنا کنم. سرویس‌های مختفی مثل Persianblog.ir ، blogger.com ، mihanblog.com و ... وجود دارند، اما ما بلاگفا را به دلیل امنیت، ساده‌تر بودن دامنه و مهم‌ترازهمه، بالاتر بودن رتبه آن نسبت به دیگر سایت‌ها، ترجیح می‌دهیم.
برای ساخت وبلاگ، مراحلی را که در این آموزش گفته شده است به ترتیب انجام دهید:
- ابتدا وارد سایت بلاگفا شوید . اگر آدرس آن را نمی‌دانید از طریق لینک زیر این کار را انجام دهید:

- نوبت به فیلد بعدی یعنی نام نویسنده می‌رسد که نام خودتان یا نام کسی که برای او دارید وبلاگ می‌سازید را وارد نمایید. این اسم می تواند اسم واقعی شما یا اسم مستعار شما باشد تصمیم آن به عهده شما می‌باشد.


- بعد از نام نویسنده در فیلد بعدی باید شرح مختصر و کوتاهی را از وبلاگ خود بنویسید که از این عبارات موتورهای جست و جو گر استفاده می‌کنند تا بفهمند که کلمات جست و جو شده و خواسته شده از آنها در وبلاگ شما وجود دارند و به وبلاگ شما مرتب هستند یا نه پس به دقت آنها را پر کنید و سعی کنید واقعا کلمات یا عباراتی را در آن بنویسید که در وبلاگ شما موجود باشد . سعی کنید این فیلد را با کلمات پر نمایید و کلمات را با کاما از یکدیگر جدا نمایید تا جملات طولانی این طوری نتیجه بهتری می‌گیرید مثلا: ساخت وبلاگ ، بلاگفا ، آموزش ساخت ، آموزش تا اینکه بنویسید: آموزش ساخت وبلاگ در بلاگفا


- در این قسمت باید ایمیل خصوصی خود را وارد نمایید که به هیچ عنوان به کاربران وبلاگ نشان داده نخواهد شد و پس از ثبت نام ایمیلی به آن فرستاده می شود که در آن از طرف مدیریت بلاگفا به خاطر ثبت نام در بلاگفا از شما قدر دانی می شود و نام کاربری و کلمه عبورتان به آن فرستاده می شود تا اگر آنها را فراموش کردید نام کاربری و کلمه عبورتان را داشته باشید پس حتما ایمیل خود را در این قسمت وارد نمایید و از ایمیلی که به آن فرستاده می شود به خوبی نگه داری کنید چون اگر نام کاربری و کلمه عبورتان را افراد دیگری بدانند می توانند وارد قسمت مدیریت وبلاگ شما شوند و از طرف شما پست های نا مربوط ارسال کنند و حتی کلمه عبورتان را تغییر دهند و دیگر شما به وبلاگتان دسترسی نخواهید داشت
 اسم وبلاگ, ترفندهای اینترنتی

- در این فیلد یعنی "ایمیل نویسنده" ایمیلی را باید وارد نمایید که کاربران توسط آن می‌توانند با شما در ارتباط باشند و به تمامی کاربران نمایش داده می‌شود.
- در فیلد "منطقه زمانی" باید زمان خود را بر حسب GMT تنظیم نمایید که برای کاربران ایرانی به طور پیش فرض تهران GMT 3:30 انتخاب شده می‌باشد اگر تنظیم نیست آنرا تنظیم کنید.
- در فیلد "تعداد پست‌ها در صفحه نخست" همان طور که از اسم آن پیداست باید تعداد پست‌هایی را که می‌خواهید در صفحه نخست وبلاگ شما نمایش داده شوند انتخاب نمایید. بهتر است تعداد آنها از 17 تا بیشتر نباشد چون باعث سنگین شدن وبلاگ شما در نتیجه دیرتر بارگذاری ( لود شدن ) می‌شود که باعث کاهش بازدید کنندگان وبلاگتان خواهد شد.


- در فیلد بعدی شما می توانید نحوه نمایش تاریخ پستها را تنظیم نمایید بدین صورت که شما وقتی پستی را به وبلاگتان ارسال می‌کنید خود سیستم بلاگفا تاریخ پست شدن آن مطلب به وبلاگ شما را درج می‌نمایید که از میان نمونه‌های ارائه شده می‌توانید به دلخواه یکی را انتخاب نمایید.
- این فیلد همانند فیلد قبلی ساعت درج مطلب در وبلاگ شما را به طور خود کار ثبت می‌کند و نمایش می‌دهد. شما می‌توانید در این قسمت نحوه نمایش زمان پست‌ها را به دلخواه خود تنظیم نمایید.
- فیلد بعدی که باید تنظیم شود فیلد نحوه نمایش تاریخ آرشیو می‌باشد که شما باید مشخص کنید که این قسمت از وبلاگ شما به صورت عددی نمایش داده شود و یا به صورت حروف.
- فیلد بعدی که باید تنظیم شود فیلد نحوه آرشیو مطالب وبلاگ می‌باشد وقتی شما وبلاگی را ثبت می‌کنید سیستم بلاگفا به طور خود کار آرشیوی از مطالب شما را تهیه می‌کند که در این قسمت شما می‌توانید سیستم را تنظیم کنید که آرشیو شما را به صورت هفتگی نمایش دهد یا ماهانه:



ساخت وبلاگ

ماشین عروس رویایی

گل آرایی ماشین عروس


نکات آرایشی برای جوانتر شدن چهره به خانم ها در زیباتر شدن و داشتن آرایش چهره زیبا و صورت جوان و شاداب کمک میکند.

همه ما به دنبال راهی برای یافتن سرچشمه جوانی هستیم حتی اگر این راه استفاده از انواع و اقسام لوازم‌آرایش‌ها باشد. یک نکته مشخص است و آن اینکه، بعد از تمام شدن سنین نوجوانی هیچ‌کدام از ما برای بالاتر رفتن سن آرایش نمی‌کنیم اما گاهی اوقات اشتباهات آرایشی ناخودآگاه ما را مسن‌تر نشان می‌دهد.

برای اینکه اشتباهاتمان را متوجه شویم و راهکار تصحیح آن‌ها را یاد بگیریم، با چند کارشناس صحبت کردیم و بهترین توصیه‌ها را در اینجا گردآوری کردیم پس بیایید نگاهی به آن‌ها بیندازیم.

داخل چشم را سفید کنید

برای بازتر و جوان‌تر کردن چشم‌ها، درون چشم را یک سرمه مدادی سفید بکشید. این توصیه آرایشگر مدل‌های لانکوم است که می‌گوید: یک مداد سفید مثل لانکوم کمی به چشم بُعد می‌دهد و روی مژه‌های پایینی ردّی باقی می‌گذارد که نگاه معصومانه جوانی را زنده می‌کند.


مژه‌ها را برجسته کنید

از طرف دیگر، می‌توانید یک خط سیاه پشت مژه‌هایتان بکشید تا آن‌ها را برجسته‌تر کند. کریستوفر باکل آرایشگر می‌گوید: قبل از اینکه ریمل بزنید، از یک خط چشم کرمی با قلم‌موی نوک‌تیز مثل خط چشم مشکی مک استفاده کنید تا ریشه مژه‌ها را پرتر نشان دهید. مژه‌های پر و مشکی می‌تواند شمارا جوان‌تر نشان دهد بدون اینکه آرایش زیاد و زننده‌ای داشته باشید.

 

همه ایراد ها را با چند خط از بین ببرید

لب نسبت به چهره کوچک است و لب بالا با لب پایین فرق دارد و پشت لب بلند است: لبی را که کوچک تر است باید بزرگ تر کنیم در نتیجه شکاف یا هفت لب بالا را اضافه کرده و پشت لب را سایه تیره می زنیم.

افرادی که شکاف لب دارند ولی حجم لب آنها کوچک است (دهن گشاد است ولی لب کوچک) باید از اطراف به لب اضافه کنیم.

افرادی که لب هایشان گوشه های افتاده دارد: گوشه لب بالا را که افتادگی دارد پر می کنیم و گوشه های پایین را با سایه روشن پر می کنیم.

افرادی که لب های نازک و قیطانی و بدون حجم دارند: ابتدا کل لب را فون می زنیم سپس بر اساس خود لب به لب بالا و پایین اضافه می کنیم.

افرادی که لب بالای آنها با لب پایین شان فرق می کند: از دو رنگ رژ لب استفاده می کنیم. لبی که کوچک است از رژ لب تیره و لبی که بزرگ است از رژ لب روشن استفاده می کنیم، رنگ ها در یک تن باشند.

رنگ طلایی را امتحان کنید

 میتوانید با پیداکردن آرایشگاه عروس معتبرو خوب که از دیگران هم آنراتاییدمیکنند  ،مشاوره باآرایشگر برای بهتر و جوانتر به نظر رسیدن در مراسم عروسیتان کمک بگیرید

رنگ‌های روشن همیشه چهره را جوان‌تر می‌کنند. حتی اگر آرایش دودی و تیره دوست دارید، روی مرکز پلکتان یک سایه طلایی یا حتی روشن‌تر بزنید. لینتر می‌گوید: این کار چشم‌ها را باز می‌کند اما به آرایش دودی لطمه‌ای نمی‌زند. برای این کار می‌توانید از سایه طلایی میک‌آپ فور اور یا سایه پلاتینی لائورا مرسیه استفاده کنید.

 مراسم عروسی  - مراسم عروسی -  آرایشگاه عروس