آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

توضیحاتی برای زیباتر شدن عکس عروسی و معرفی مدلهایی برای عکاسی عروس و داماد

عنوان : مواردی جهت عالی شدن عکس و فیلم عروسی و ارائه مدلهایی جهت عکاسی عروس و داماد

مواردی که باعث بهتر شدن عکس عروسی در آتلیه عروس می شود :

لبخند: لبخند با لبانی بسته خوب نیست. با این کار شما سن خود را بیشتر نشان خواهید داد. من هم از خنده خودم خوشم نمی آید اما لبخند با لبهایی کمی باز خیلی عالی تر از خنده با دهان بسته و لبان به هم چسبیده است و باعث طبیعی تر جلوه کردن ژست عکس میشود.

 

سینه: شاید دوست داشته باشید با به بیرون دادن سینه هایتان آنها بزرگتر دیده شوند، اما این اشتباه است و اصلاً اینطور نیست. با این کار شکم شما هم جلو می آید و این اصلاً چیزی نیست که در عکس عروس و داماد زیبا بنظر بیاید. شانه های خود را به عقب بکشید اما نه آنقدر که غیر طبیعی دیده شوید.

 

دست ها: مرد ها عادت دارند در ژست عکس دستشان را مشت کنند. چرا؟! من نمی دانم؛ ولی این کار را نکنید، این کار شما را عصبانی نشان می دهد. به جای این کار، اگر نمی دانید با دستانتان چکار کنید آنها را داخل جیب هایتان ببرید، یا پشتتان ببرید و یا جای دیگری که راحت هم باشید.دستانتان را ول نکنید، با این کار پیر و بی حال دیده می شوید.دستانتان را به هم گره بزنید یا بر روی ران خود بگذارید، دستهایی که درگیر باشند خیلی بهتر از دستان ول دیده می شوند. با این کار عکس داماد جذابیت بیشتری پیدا میکند.

 

بینی: اگر بینی بزرگی دارید و می خواهید آن را در عکس کوچک نشان دهید، خیلی ساده می توانید این کار را انجام دهید. به صورت نیمرخ نایستید، با این کار بینی شما به بزرگترین شکل ممکن دیده خواهد شد.صورتتان را با زاویه ۴۵ درجه (سه رخ یا سه چهارم رخ) یا کمتر نسبت به دوربین قرار دهید تا بینی شما کوچکتر دیده شود.

 

تور عروس یکی از بهترین بافت ها برای عکاسی است. هم به عنوان یک نرم کننده نور می توان از آن بهره برد و هم اینکه به ظرافت عکاسی می افزاید. هنگام عکاسی دوربین را یا بر روی حالت دستی قرار دهید و فوکوس را روی چشم ها تنظیم نمایید و یا از حالت خودکار استفاده کنید تا بافت تور را به خوبی درآورید.

در ادامه طرح هایی را خواهیم دید که ژست های مختلف عروس و داماد را نشان می دهد.

مراسم عروسی -  مراسم عروسی -  مراسم عروسی

معرفی مجموعه سرویسهای عرضه شده به نام تشریفات مجالس

عنوان : شناسایی مجموع خدمات ارائه شده به نام تشریفات مجالس

کل کارهایی که در چارچوب تشریفات مجالس یا تشریفات عروسی قرار دارد عبارت است از : دیزاین گل آرایی و شمع آرایی میز یادگاری منو ها تالار عروسی ظروف عروسی موزیک عروسی

گل آرایی و شمع آرایی

یکی از مواردی که به یک جشن طراوت و زیبایی می بخشد گل می باشد . تشریفات عروسی ها با به کار گیری افراد مجرب در زمینه گل آرایی مجلس شما را با انواع گل های طبیعی با متد روز دنیا زیباتر می کنند. گل آرایی در مجموعه خدمات مجالس ها مطابق بر سلایق شما و طرح و رنگ انتخابی شما صورت می پذیرد.

میز یاد بود

تنها از یک شب رویایی خاطره ای زیباست که به جا می ماند. تشریفات مجالس ها با در اختیار داشتن دکوراسیون هایی که با شمع و گل تزیین میشوند چند میز تخت عنوان میز یادبود به عنوان هدیه روی تمامی منو ها قرار دارد.

منو ها

مجموعه تشریفات مجالس عروسی ها معمولا چند نوع منو برای پذیرایی و غذا دارند که با توجه به سطح بودجه و تقاضای مشتریان ارائه میشود است. افزایش قیمت ها از منو پایه تا بهترین منو بر اساس افزایش موارد تزییناتی و تشریفاتی و خدماتی و همچنین بیشتر شدن تنوع غذایی در نظر گرفته می شود.

باغ عروسی

یکی از اصلی ترین دقدقه های هر زوج جوانی پیدا کردن محل مناسب توام با آرامش و احساس امنیت در برگزاری مراسم عروسی می باشد. که با در نظر گرفتن بودجه خود و افزایش روز افزون تعداد تالار باغ ها میتوانید انتخابهای مختلفی داشته باشید.

ظروف عروسی

یکی از ملزومات هر مجلس دکوراسیون میز و صندلی و ظروف پذیرایی آن می باشد که مجموعه های تشریفات مجالس با در اختیار داشتن آرشیو کامل از انواع ظروف و میز و صندلی و سرویس های مختلف پذیرایی با توجه به سطح منو انتخابی از این امکانات بهره میگیرد.

موزیک عروسی

یکی از ارکان مهم هر جشن موزیک و گروه موسیقی آن مجلس می باشد که با توجه به تجربه و هماهنگی بین موزیک و گروه تشریفات مجالس یکی از عواملی می باشد که به بهتر برگذار شدن جشن کمک به سزایی مینماید .

دکوراسیون و دیزاین

یک مورد از حواس آدمی علاقه به زیبایی است معمولا قشنگ ترین وسایل تزیینی در مسیر ورودی جایگاه عروس و داماد و همچنین موردهای خاص در روی میز پذیرایی مدعوین در عین ساده و شیک محیطی زیبا در کنار ظرافت و قشنگی برای شما به وجود میآورد.

مراسم عروسی - مراسم عروسی - مراسم عروسی

نحوه اداره کردن جهت با کیفیت تر اجرا کردن مراسم عروسی در باغ عروسی

عنوان : نحوه مدیریت نمودن برای با کیفیت تر اجرا کردن مراسم عروسی در تالار عروسی

مراسم عروسی در این دوره جایگزین های فراوانی پیدا کرده است. از یک مهمانی خانوادگی کم هزینه گرفته تا مراسمی در تالار و باغ عروسی اما اگر شما از آن دسته از عروس و دامادهایی هستید که قصد دارید مراسم تان را در باغ عروسی اجرا کنید، نکته هایی هست که خوب است به آنها تمرکز فراوانی داشته باشید. موضوع اصلی این است که بخشی از خوب اجرا شدن مراسم به تمرکز و دقت خود شما نیاز فراوان دارد. باغ ها معمولا راه و چاه برگزاری جشن را جلویتان قرار میدهند اما همه چیز را نمی توان با اتکا به راهکارهای آنها پیش برد.

نکاتی که در هنگام برگزاری مراسم عروسی در مورد انتخاب یک تالار و یا باغ عروسی و باید در نظر گرفت عبارتند از: گزینش يك تالار عروسی با دسترسي مناسب (راهها و مسيرهاي منتهي به تالار پذيرايي يا محل برگزاري جشن) بسيار دارای اهميت ميباشد. زیرا تنها شما نيستيد كه از آن بهره مند خواهيد بود، بلكه ميهمانان مجلس هم از آن استفاده ميكنند. ميزان امنيت و ايمني تالار و یا باغ عروسی مورد نظر, سابقه كار مجموعه در آن زمینه و همچنین سابقه كار مديران داخلي و تشريفات, شنیدن نظرات افرادي كه قبلاً آن محل و شرايطش را تجربه نمودند. برخوردار بودن  از امكاناتی همچون پاركينگ امتياز فوق العاده ارزشمندی  برای تالار عروسی به حساب آمده چون موجب آرامش خاطر ميهمانان است و چنانچه باغ عروسی فاقد پاركينگ باشد به لحاظ رفع مشكل باید از چند نفر پاركبان با تجربه به جهت راهنمايي و تامين پاركينگ ميهمانان استفاده کرد. راههاي دستيابي به سالنهاي پذيرايي بانوان و آقايان را بررسي و كنترل کنید, ظرفيت واقعي باغ عروسی یا تالار را بررسي و محاسبه نماييد,به دست آوردن گنجايش واقعي باغ عروسی یا تالار بسيار ضروري است زيرا با راحتي و آرامش ميهمانان و همینطور اجراي موارد پذيرايي و اثربخشي سيستمهاي سرمايش و گرمايش و تهويه مطبوع ارتباط مستقيم دارد. اطمینان از كيفيت و ميزان راحتي صندليها و استحكام ميزها, اطمینان حاصل کردن از تجهيزات سرمايش و گرمايش و تهويه مطبوع در سالن عروسی ، نمازخانه ها ، اتاق عقد و رختكن , زيبايي و طراحي سالنها ، رنگ آميزي مناسب ، هماهنگي بين رنگ ديوارها ، ميز و صندليها ، كاورها ، كف سالنها و تزئينات روي ديوارها مانند استفاده از تابلوهاي نقاشي و طراحيهاي متنوع،باعث شادي و آرامش ميهمانان ميگردد.

نکات مهم در برگزاری مراسم عروسی

برگزاری موفق تشریفات عروسی، معمولا آسان نیست و نیاز به صرف وقت و انرژی و برنامه ریزی دارد. از آنجا که اکثر مردم فقط یک بار عروسی می کنند، بنابراین شاید تجربیات برگزاری موفق تشریفات عروسی، در بین نزدیکان شما انگشت شمار باشد. اما نکاتی که در این مقاله مطالعه خواهید کرد، نتیجه بررسی صدها عروسی موفق است. بنابراین کمک زیادی به شما خواهد کرد.
 
نکته1: هرچه زودتر یک تالار پذیرایی زیبا با اندازه مناسب رزرو کنید
رزور تالار عروسی یکی از مهمترین بخشهای برگزاری تشریفات عروسی شماست. حدود 6 ماه قبل از عروسی خود می بایست تالارپذیرایی یا باغ عروسی خود را رزرو کرده باشید. تالار عروسی می بایست یک سالن بزرگ و مناسب داشته باشد و فضای کافی برای نشستن میهمانان و همچنین فضای کافی برای رقص و شادی مهمانان داشته باشد.
 
نکته 2:حتی الامکان تاریخ برگزاری جشن عروسی خود را آخر هفته قرار دهید
ممکن است مجبور باشید هزینه بیشتری برای تالار عروسی بپردازید اما ارزش آن را خواهد داشت. اگر پنج شنبه شب نشد، جمعه شب را انتخاب کنید و یا یک شب که فردای آن تعطیل است را در نظر بگیرید.





نکته 3: کیفیت کترینگ و تهیه شام عروسی مهم است
مهمانان شما انتظار دارند در بزرگترین شب زندگی شما، خوب پذیرایی شوند و کترینگ و تهیه شام، مهمترین قسمت تشریفات عروسی شماست. کیفیت غذا می بایست مناسب باشد و در کنار آن دسر و نوشیدنی های مناسب نیز مهم هستند. اگر کمی از گوشه و کنار منوی غذا و مخلفات آن  برای صرفه جویی در هزینه ها، بزنید اشکالی ندارد در عوض می توانید مطمئن باشید که غذای اصلی از کیفیت مناسبی برخوردار است.

نکته 4:به موقع در جشن عروسی خود حاضر شوید
بسیاری از ما دیده ایم یا شنیده ایم که عروس و داماد موقع صرف شام به جشن عروسی خود رسیده اند. اگر می خواهید بدانید مهمانان شما چه حسی خواهند داشت، خیلی ساده است : دو ساعت تمام روی یک صندلی بنشینید و موزیک گوش کنید یا به یک برنامه تلویزیونی زل بزنید!
دیر رسیدن شما به عروسی، ضمن اینکه مهمانان را خسته می کند، عکس ها و فیلم عروسی شما را نیز خراب میکند. فقط به این فکر کنید که عکاس و فیلم بردار شما، هنگامی که شما موقع صرف شام به جشن رسیده اید، چه چیزی را باید ثبت کنند؟
 
نکته 5:عروس و داماد مهمان نواز آخر از همه غذا می خورند!
شب عروسی شما بزرگترین شب زندگی شما میباشد. شاید در کل طول زندگی تان اینچنین فرصتی برای شما به وجود نیاید که این همه افراد از دور و نزدیک به فقط به خاطر شما دور هم جمع شوند. اگر تمایل دارید همه از تشریفات مجالس عروسی شما خشنود باشند، میل کردن غذای خود را بهعقب بیندازید و باحوصله بر رسیدگی به مهمانان مدیریت داشته باشید.




 آتلیه عروس -  مراسم عروسی -  آرایشگاه عروس

آشنایی با لوله بازکنی و شناختن عوامل گرفتگی لوله ها در خانه های قدیمی و جدید

عنوان : آشنایی با لوله بازکنی و آشنایی با عوامل گرفتگی لوله ها در خانه های

قدیمی ساز و جدید

لوله بازکنی

معایب سیستم اب فاظلاب و بسته شدن لوله های خانه ها بیشتر اشکالهای که در

سیستم مسدود لوله بازکنی در خانه ها بروز میکند به دلیل درست انجام نشدن لوله کشی

میباشد ولی  بامورد برسی قراردادن این اشکالات میتوان به راحتی انهارابرطرف کرد.از اشکالات که معمولابوجود میاد به علت ناصحیح کار گذاشتن لوله های ساختمانها وسیفونها

میباشد.یا معمولا

اشکالات دیگر این است در زمان لوله کشی وبنایی ودوقاب ریزی کف به داخل سیفونها رفته این باعث میشود که بعد از مدتها لوله ساختمان گیر کندونیاز به لوله بازکنی فنر برقی داشته باشد

دلیل دیگر ممکن است بخاطر کوچک بودن لوله ها باشد دلیل دیگر این است که ساختمان شما چندساله باشد و از لوله های چدنی به کار رفته باشد ولوله های چدنی رسوب گیر می باشد و

بعد از چند سال مشکلات گرفتگی ایجا میکند ونیاز به لوله بازکنی وفنر برقی ویا تراکم هوا دارد.گرفتگی لوله های چدن به علت کار کرد چندین ساله باعث میشود لوله زنگ اهن بخود بگیرد و

سایز داخل لوله به علت زنگ اهن تنگتر میشود وباعث گرفتگی مکررمیشود تنها راه بازکردن لوله چدنی رسوب زودای با فنرفولادی است.

عوامل گرفتگی لوله ها در ساختمان

درصورت امکان باید از کار گذشتن لوله های فاظلاب در زیر ساختمان اجتناب کرد. اماچنانچه این امکان وجودنداشته باشد باید به نکات زیرتوجه کرد.

1-لوله فاظلاب باید در خط مستقیم و با یک شیب کار گذاشته شود.

2-بایدبرای تمامی قسمتهای لوله فاظلاب امکان دسترسی جهت تمیزکاری فراهم گردد.

3-دریچه های ادم روی درون ساختمان باید به در پوش دولبه مجهز باشد.

4-بایداز اتصالات انعلاف پذیراستفاده کردولوله ها راباmm150مواد دانه ای همراه تخته تراکم پذیری به ضخامت 25mmدرمحل اتصلال هر لوله جهت حفظ انعطاف پذیری احاطه نمود.

دلایل دیگر گرفتگی لوله های ساختمان

درصورتی که لوله فاظلاب ساختمان بیش ازاندازه بزرگ باشد.عمق اب درون لوله کاهش میابدوممکن است برای انتقال موادجامد کافی نباشد.ازطرف دیگرچنانچه لوله فاظلاب ساخمان بیش از

اندازه کوچک باشد.این امر می تواند به اضافه باروپس زدن اب ازدریچه های اب روی حیاط واب گرفتگی منجزگردد.درصورت احتمال گسترش ساختمان به شیب کارگذاری لوله عمق وصافی

سطح داخلی ان دقت کار گذاشتن لوله بستگی دارد.برای یافتن قطر لوله های فاظلاب ولوله های اب سطحی جداول ونمودارهای مختلفی وجود دارد.درروش دیگرقطر لوله های فاظلاب را

می توان با محاسبه تعیین کرد.

علت گرفتگی لوله و اشکالات لوله کشی ساختمان

عیوب سیستمهای اب فاظلاب وگرفتگی لوله های ساختمان ها و اکثر اشکالاتی که در سیستمهای گرفتگی لوله بازکنی در منازل بروز میکند بخاطر صحیح نصب نشدن لوله کشی میباشد

ولی با مورد بررسی قراردادن این اشکالات میتوان به راحتی آنها را برطرف کرد.

از اشکالات که معمولابوجود میاد به علت ناصحیح کار گذاشتن لوله های ساختمانها وسیفونها میباشد.

یا معمولا اشکالات دیگر این است در زمان لوله کشی وبنایی ودوقاب ریزی کف به داخل سیفونها رفته این باعث میشود که بعد از مدتها لوله ساختمان گیر کندونیاز به لوله بازکنی فنر برقی

داشته باشد  علت دیگر امکان دارد بخاطر تنگ بودن لوله ها باشد دلیل دیگر این است که منزل شما دارای

سال ساخت زیاد باشد و از لوله های چدن استفاده شده باشد و لوله های

چدن رسوب گیر می باشد و پس از چند سال معضلات

گرفتگی بوجود می آورد و لازم به باز کردن لوله و فنر برقی و یا تراکم هوا دارد.

خدمات تخلیه چاه یکی از بخشهای سایت منتو سرویس است.

 نظافت منزل  - جوشکاری سیار

نکات ارزشمند طراحی مبلمان از نظر طراحان دکور

عنوان : نکات ارزشمند دیزاین مبلمان از نظر طراحان دکوراسیون

آدمی در تمام گذشته اشیاهای مختلف را با استفاده از نسبت مرتبط با جسم خود خلق نمود تا مورد استفاده قرار بدهد و این مساله باعث پیدایش علم دیزاین شد. گسترش و رشد سریع دنیا و شهر نشینی موجب شد تا دانش طراحی نیز همیشه در حال تغییر و تحول باشد. اگر مدل یا طرحی در یک دوره مورد توجه قرار گیرد به این دلیل است که براساس نیازهای زمان خود طراحی شده است. از این رو طراحی های دکوراسیون و مبلمان و الگو های آن همواره با تغییرات کلی و جزئی همراه هستند، یکی از این تغییرات استفاده از اصول ارگونومی در طراحی مبلمان است. مبلمان باید به گونه ای طراحی شود که مطابق با خواسته درونی انسان باشند.

در طراحی مبلمان و همچنین دکوراسیون های چوبی از نرم افزارهای متنوعی استفاده می شود که هر یک قابلیت های گوناگونی دارد. امروزه می توان با توجه به شناخت کامل از انتروپومتری بدن (روش اندازه‌گیرى بدن انسان) -که بسته به نوع اپراتور که ممکن است از لحاض بدنی متفاوت باشد- بهترین مبل و سازه چوبی را طراحی نمود.

البته نکات ارگونومی هم می بایست در این گونه طراحی ها لحاظ گردد. طراحی دکوراسیون و مبلمان همواره یکی از مهم ترین بخش ها می باشد و برخلاف تصور برخی، شامل بسیاری از وسایل و نه فقط مبل راحتی اتاق نشیمن یا مبل رسمی اتاق پذیرایی است. یکی از مهم ترین المان های مبلمان در بیشتر فضاها صندلی است که در واقع توجه به طراحی آن، سرآغاز گرایش به طراحی مبلمان هم هست. « سندلی » یا شاید هم « صندلی » در تعریف، همان چهارپایه کوچک پشتی داری است که روی آن می نشینند. گرچه صندلی های امروز در زندگی ما گاهی چهارپایه، گاهی پشتی و گاهی هم هیچ کدام را ندارند، بنابراین هدف اصلی از این نوع طراحی، بالا بردن زیباسازی فیزیکی و هماهنگی آن با احساسات درونی انسان، بهبود عملکرد فیزیکی و روانی و همچنین حضور موفق در بازار های جهانی می باشد.

طراحی و کارکرد سه گانه در طراحی مبلمان دکوراسیون

 معمولا در دنیای طراحی مبلمان و دکوراسیون از سه کارکرد صحبت می شود:

کارکرد استتیک در طراحی مبلمان

 

فاکتورهای عمده در قضاوت کارکرد استتیک تاثیرات متقابل فرم های اصلی و فرم های جانبی می باشد . ولی فاکتورهایی مثل رنگ، مواد و سطوح باعث (خوش آمدن) و یا (خوش نیامدن ) از آن محصول می گردد. تلاش طرح در ایجاد عامل (خوش آمدن) از محصول در بیننده و یا استفاده کننده است. چرا که زمینه ای برای خرید محصول می گردد.

کارکرد سمبلیک در طراحی مبلمان

 

این کارکرد بیشتر در جهت هماهنگی تیپ عمومی استفاده گر و محصول صحبت می کند، آیا محصول به دارنده آن می آید ؟ آیا این محصول از نظر اجتماعی، دارنده خود را در کلاس های اجتماعی خاصی نشان می دهد و یا نه ؟ سطوح سمبلیک دارای خاصیت های وابسته به زمان و قابلیت تغییر با مد هستند.

کارکرد عملکردی در طراحی مبلمان

 

این کارکرد در مورد قابل استفاده بودن محصول در عمل سئوال می کند. این کارکرد روشن می کند که در چه شرایطی و ابعادی، یک محصول به اهداف خود دست می یابد. و اساسا یک محصول قابلیت و کارایی لازم را جهت انجام وظیفه خود دارد یا نه؟ در اینجاست که بحث استفاده از ارگونومی در طراحی مطرح می شود که به خصوصیات فیزیکی و روانی انسان بعنوان استفاده گر و یا انجام دهنده کار می پردازد. به نحوی که خصوصیات محل کار و یا استفاده از محصول را با شرایط انسان هماهنگ می سازد تا انجام کار و یا پروسه استفاده و مصرف به شکلی بهینه صورت پذیرد. ارگونومی خصوصا بر طراحی مبلمان و دکوراسیون نظر ویژه ای دارد.

مدل ارگونومی، نمونه ای با ابعاد واقعی است که بر روی آن، کیفیت ارگونومی آزمایش می گردد . برای مثال: نحوه در دست گیری وسیله، نحوه نشستن و قرارگیری اپراتور، میز ان راحتی مبلمان و تنظیم راحت آن، ارزش بالای استفاده و عدم استفاده از تزئینات، طول عمر زیاد ایمنی و استفاده از ارگونومی، اعتبار نا محدود زمانی و روش تولید مناسب که فرم خوب این مشخصه ها را ملاک قرار می دهند. طراح خوب بایستی بتواند آنچه در پی گفتن آن است، خوب بیان کند، قادر باشد ارتباط بین فاعل و مفعول را برقرار نماید و بدینوسیله استفاده گر می تواند از میان دهها محصول متفاوت با عملکرد مشابه، محصول بهتر را تشخیص داده و به دیگر محصولات اهمیتی ندهد. دنیای طراحی صنعتی نیز باید از اصول ارگونومی در طراحی محصولات به خصوص مبلمان و دکوراسیون تبعیت کند.

طراحان ماهر و زبر دست دکوراسیون، هم احساس زیادی را با مصرف کنندگان و محیط هایی که در طراحی آنها تاثیر می گذارند، از خود نشان می دهند. آنها باید در حین طراحی، خود را جای مصرف کنندگان گذاشته و با درک ویژگی ها و احساسات آنها اقدام به طراحی کنند. آنها باید با آگاهی کامل از خصوصیات مصرف کننده و تفاوت های شخصی بین آنها و همچنین به وسیله تکنیک های تحقیقی که می تواند در طراحی آنها تاثیر بگذارد، آموزش دیده باشند.

درصنعت، ما باید شاهد افزایش نمونه هایی از طراحی ارگونومیست مجرب باشیم که با مشاورین متخصص در امر ارگونومی در ارتباط هستند و به وسیله آنها آموزش می ببینند. حال با دانستن ارزش ارگونومی و تاثیر آن بر توسعه طراحی، موفقیت بازار نیز به مقدار زیادی افزایش پیدا می کند.

 

ویژگی های مبلمان مناسب در دکوراسیون داخلی

 

مبلمان مناسب باید دارای برخی ویژگی های خاص باشند، از جمله موارد زیر:

 

   مبلمان مقدم بر هر چیزی یک وسیله ی استراحتی و مفید است.

   در ساخت مبلمان باید از خصوصیات مواد به بهترین نحوی استفاده شود.

   برای تهیه ی بافت ها و طرح های زیبا و جبران فقدان تزئینات از روکش ها استفاده می شود.

   برای راحتی عمل نظافت اطاق، مبل ها پایه دار ساخته می شوند و در آن از به کار گرفتن دسته ها و گیره های برجسته خودداری می شود.

   برای انعکاس خصوصیات بد چوب، جلاها را با رنگ های طبیعی استفاده می کنند.

   پارچه ی مبل معمولاً از منسوجات با بافت خشن و با طرح های هندسی انتخاب می شود به طور کلی مبلمان مدرن برای تأمین نیازهای عصر حاضر با روشهای عملی تر ساده تر ساخته می شوند.

   رضایتمندی مصرف کننده از طرح ظاهری مبلمان

   امکان ایجاد تنوع در چیدمان

   قابلیت جابه جائی آسان بدون نگرانی از شکستن اسکلت و باز شدن دوخت و بخیه ها

   مصونیت در برابر آفات چوب (نوع چوب مصرفی)

   استحکام اتصالات و ابزار و یراق مصرفی

   اضطراب نداشتن از ایجاد شکستگی یا کج شدن چارچوب به علت تغییرات مکانی (از مناطق مرطوب به خشک و برعکس)

   توانایی تمیز کردن آسان پارچه بدون استرس از صدمه

   توخالی نشدن سریع اسفنج یا فوم به کار رفته در درون کار و یا فنرهای به کار رفته در مبل

 دکوراسیون داخلی  -  دکوراسیون  -  دکوراسیون داخلی