آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

وب سایت های با ساختار فلش و وب سایت های جستجوکننده - کدمقاله 2k

سایت های با تکنولوژی فلش و سیستم های جستجوکننده

قدرت فلش در ساخت گرافیک جذاب، ترکیب عکسهای متحرک، صدا و برنامه نویسی ویژه آن، چیزی است که حتی به رویاهای HTML هم خطور نمی کند. امروزه سایت های فراوانی را میتوانید بیابید که با استفاده از این فناوری صفحات خارق العاده ای را در اینترنت نشر داده اند و دیدگان را مجذوب می نمایند. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این باره به سایر مقالات ما مراجعه نمایید.
ولی زیبایی وب سایت های فلش برای موتورهای جستجوگر پنهان است. موتور های جستجوکننده , علاقه متنی دارند و برای خواندن و ذخیره کردن یک متن نیز نیاز دارند تا آن را ببینند. متن های فلش به هیچ وجه دیده نمی شوند بنابراین موتورهای جستجوگر به طور کلی از آنها را نادیده میگیرند.


در حال حاضر تعداد معدودی از وب سایت های جستجوکننده این توانایی را دارند متن داخل صفحات فلش را بخوانند و لینک های آن را نیز دنبال نمایند. مشکل دیگر وب سایت های فلش این است که معمولا دیر بارگذاری می شوند و این از دیدگاه کاربران مناسب نیست. گاهی به شوخی گفته می شود فلش تکنولوژی مناسبی است که با آن تعداد بازدیدکنندگان یک وب سایت را به صفر رساند!

موتور های جستجوکننده در خواندن متن صفحات فلش مشکل دارند. حتی آنها که قادر هستند این کار را انجام دهند نمی توانند متن های درون آن را همانند آنچه که واقعا درون فایل فلش دیده می شوند نمایش دهند.
این مقاله توسط مرکز طراحی سایت و بهینه سازی سایت آماده گردیده است.

کلمات کلیدی : فلش,طراحی سایت,بهینه سازی سایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.