آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

روش های ساخت محتوای نو پارت 2

این مقاله به دست وب سایت ساخت سایت گردآوری گردیده است.


مدل های تشکیل مطلب تازه بخش دوم 

تولید مقالات نو یا ترجمه شده
اگر فکر خود را از کپی کردن مطلب تهیه شده توسط دیگران دور کرده و به فکر تشکیل نوشته نو باشید ، میتوانید از طریق ترجمه مطالب روز دنیا به زبان انگلیسی یا ... ، نقد و بررسی نظرات مربوط به متون موجود در اینترنت ، خواندن مقالات سایت های دگیر و بازنویسی آنها به همراه درست کردن خطاهای فنی و نگارشی احتمالی ،و ایجاد نوشته هایتازه و جنجالی در زمینه کاریتان اقدام به تولید محتوای نو کرده و گوگل را وادار به امتیازدهی به نوشته ها نوشته شده بوسیله خودتان نمائید.

انجام گفتگو های حرفه ای
گفتگو یکی از موضوعات مورد علاقه بازدیدکنندگان می باشد و تجربیات نشان داده است که همیشه از مصاحبات استقبال زیادی می شود. مصاحبه با افراد موفق میتواند یکی از راه های ایجاد مطلب نو باشد. میتوانید گفتگو های خود را به دوروش انجام دهید :

مصاحبه های صوتی یا ویدئویی
گفتگو های نوشتاری ( با کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند یاهوو مسنجر ، ایمیل و ... )
در ایران مصاحبه های ویدئویی از علاقه مندان زیادتری برخودار است به همین دلیل میتوانید با نمایش گفتگو های ویدئوی مخاطبان بیشتری را به سایت خود علاقه مند کنید و آنها را تبدیل به مخاطبان همیشگی خود کنید. تارنما اشتراک ویدئو آپارات با رتبه 19 ایران یکی از پربازدید کننده ترین تارنما های فارسی میباشد و نشان گر پیشرفت ویدیو در اینترنت ایران می باشد. بد نیست بدانید لینک هایی که از شبکه های اشتراک ویدیو مثل یوتوب یا آپارت به سایت شما می آید بسیار با ارزش بوده و کمک شایانی به بالا رفتن اعتبار یک سایت در گوگل می کند. برای ایجاد ویدئو میتوانید از 2 شیوه استفاده نمائید :
استفاده از دوربین و ضبط تصاویر


این مطلب توسط پایگاه قیمت طراحی سایت گردآوری گردیده است.

کلمات کلیدی : طراحی سایت , قیمت طراحی سایت , ساخت سایت

منبع: روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.