آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

روش های ایجاد متن نو بخش 3

استفاده کردن از دوربین و عکاسی زنده
با یک موبایل ساده به راحتی می توانید مطلب منحصر فردی برای سایت خود تولید کنید مثلا اگر در زمینه آرایشگری و گریم فعالیت می کنید می توانید از مدل های مختلف با کسب اجازه عکس بگیرید و در تارنمای خود منتشر کنید ، این دوربین را باید همه جا با خود همراه داشته باشید و تصاویر مختلفی در روز تهیه کنید. همچنین استفاده از تصاویر خودتان باعث میشود طراحی سایت ارزان تری داشته باشید زیرا استفاده نمودن از تصاویر خود علاوه بر اینکه به به بهینه سازی سایت کمک فراوانی میکند ، باعث میشود هزینه طراحی نیز کاهش پیدا نماید زیرا دیگر نیازی به طراحی تصاویر اختصاصی نخواهید داشت.

تولید کتابچه پی دی اف
میتوانید با تولید یک کتاب الکترونیکی قدرتمند ، مخاطبان زیادی را به سایت خود سرازیر نمایید زیرا کاربران همواره به دنبال کسب اطلاعات به روز میباشند . اگر توانایی تولید یک کتاب جدید را ندارید می توانید با خواندن چند کتاب خلاصه ای از آن ها ایجاد کنید و به صورت یک کتابچه الکترونیکی  در بیاورید ، به یاد داشته باشید که ذکر منبع اصلی این کتاب ها کاربران را به وب سایت شما بسیار خوشبین می نماید .

ساخت نوشته کوتاه اما سودمند
گوگل به تازگی اعلام کرده است که متن های کوتاه حتی کمتر از 300 کلمه هم می تواند در رتبه بندی یک سایت موثر باشد، شما با یک مقاله کوتاه می توانید به گوگل خود را اثبات کنید، فقط کافیست که از لغات و جملاتی استفاده کنید که گوگل متوجه شود که مقاله شما مرتبط با پایگاه شما و کلمات کلیدی باشد.

منبع : روش های ایجاد محتوای جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.