آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

طراحی سایت ریسپانسیو به خاطر موبایل پارت 1

طراحی تارنمای اینترنتی ریسپانسیو به خاطر موبایل قسمت اول

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک بخش از هسته اصلی استراتژی های شما به منظور اینترنت مارکتینگ است ، طراحی یک وب سایت که قابل نمایش در تلفن های همراه باشد بسیار کارآمد میباشد . امروزه میزان فروش موبایل نسبت به فروش سیستم های شخصی و یا لپ تاپ ها افزایش یافته است همچنین در سال 2014 مقدار استفاده از اینترنت از طریق تلفن های همراه نسبت به سال های قبل بسیار افزایش یافته است.

به همین علت دارا بودن سایت که به طور کامل و بی هیچ گونه عیب و نقصی در تلفن های همراه قابل رویت باشد بسیار کار پسندیده ای میباشد . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی میزان بازدید از سایت شما از طریق موبایل برابر با تعداد بازدیدهای وب سایتتان از طریق کامپیوترهای خانگی بود و یا حتی ممکن است به زودی میزان استفاده از اینترنت از طریق موبایل حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت توسط سیستم های شخصی بیشتر شود .

آمارها نشان دهنده این است که نزدیک به 67 درصد از بازدیدکنندگانی که از طریق تلفن همراه به اینترنت وصل میشوند تمایل زیادی به خرید از این روش نشان میدهند به همین علت شرکت هایی که همواره رفتاری عاقلانه و منطقی در مقابله با علایق مخاطبین دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در وب سایت خود به خاطر نمایش بی عیب و ایراد در موبایل داشته و به دنبال ایجاد سایتی هستند که در هنگام نمایش در موبایل هیچ تفاوتی نسبت به نمایش در کامپیوترهای خانگی نداشته باشد. بدین شکل میتوانیم به بازاریابی اینترنتیتجارت خود هم ، کمک شایانی کنیم ، از طرفی میتوانیم در بحث اعتماد سازی نیز بهتر عمل کنیم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.