آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آشنایی با دستگاه های MRT Pro و PC3000 جهت خرید این دستگاه ها و تعمیر حافظه های آسیب دیده کامپیوترها

عنوان : آشنایی با سرفصلهای دوره Network Plus و دلیل پیش نیاز بودن این دوره برای باقی دوره ها در شاخه شبکه

نتورک پلاس چیست ؟

دوره network+ ، یک کلاس کوتاه مدت یک یا دو ماهه است که مبانی شبکه را به شما آموزش می دهد . این دوره آموزشی شما را در درک مباحث MCSE و Cisco کمک میکند . این دوره پیشنیاز MCSE و CCNA است. در این دوره آموزشی ، با مفاهیم اولیه شبکه آشنا شده و با توجه به قرار گرفتن در جو کلاس و رد و بدل شدن اطلاعات بین اساتید و دانشجویان ، شما برای انتخاب راه خود دید بازتری خواهید داشت.پس از گذراندن این دوره آموزشی ، علاقه مندان می توانند بین آموزشهای مایکروسافت و سیسکو یکی را انتخاب نمایندپيشرفت روزافزون شبکه هاي کامپيوتري و استفاده از آن در ادارات و مؤسسات و حتي ورود آنها به منازل، آشنايي افراد مختلف بويژه علاقمندان به کامپيوتر را با مفاهيم شبکه هاي کامپيوتري و اصول اوليه مرتبط با اين موضوع را يك ضرورت ساخته است.


تعریف شبکه بسیار ساده است . هنگامی یک شبکه ایجاد می شود که شما دو یا چند کامپیوتر یا میزبان (Host) را به یکدیگر متصل کنید به نحوی که قادر به برقراری ارتباط و اشتراک منابع با یکدیگر باشند . اینجا کمی نیاز به دقت دارد . گفتیم به نحوی که قادر به انجام دو کار باشند . برقراری ارتباط (Connection) – اشتراک منابع (Sharing Resources) . هدف اصلی شبکه نیز همین دو مفهوم است یعنی ما شبکه را بوجود می آوریم تا بتوانیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم و پس از بر قراری ارتباط منابع خود را به اشتراک بگذاریم .

در اين راستـا  آموزش Network Plus  بعنوان يکي از بهترين مدارک علمــي شبکه ميتواند اصول علمي و عملي منطبق با نيازهاي روز را در اختيار دانش‫پژوهان قرار دهد.به دانش پژوهان توصیه می گردد اگر به مباحث شبکه علاقه مند هستند و اطلاعاتی در مورد آن ندارند یا اطلاعات محدودی دارند، این دوره کوتاه را سپری کنند تا با توجه به علاقه و استعداد خود، گرایش تحصیلی مورد نظر را انتخاب نمایند. این دوره پیش نیاز دوره های Microsoft و Cisco نیز بوده و دورنمایی کلی از این دوره ها ارائه می نماید.

در ادامه مقاله ای که مطالعه میکنید مطالبی در ارتباط با حافظه داخلی یا همان هارد آورده شده است که نوضیحاتی در جهت آشنایی با انواع مختلف هارد , قطعات تشکیل دهنده هارد و یا حافظه داخلی در وسایل مختلف و همچنین توضیحاتی کامل در ارتباط با خرابی ها و یا مشکلاتی که برای این قطعه سخت افزاری امکان دارد به وجود آید.و البته در ادامه نکاتی برای نگهداری و یا تعمیر هارد توسط خودتان و همچنین نکاتی برای اینکه بتوانید هاردتان را به یک تعمیرگاه مجهز و یک متخصص حرفه ای جهت تعمیرات هارد واگذار کنید.البته شما با توضیحات که در زیر آمده میتوانید با پیدا کردن مراکزی که  فروش دستگاه pc3000  را دارند,با گذراندن دوره های آموزشی آن به یک فرد متخصص در زمینه انواع هارد ها تبدیل شوید.

آشنایی با هارد و قطعات تشکیل دهنده آن و بازیابی اطلاعت یک هارد آسیب دیده

به تکنیک فن استخراج و ذخیره اطلاعات و دیتا در انواع منابع اطلاعاتی مانند عکس و فیلم بازیابی و ریکاوری اطلاعات گفته می شود Information Retrieval Data Recovery

ما 3 نوع بازیابی اطلاعات داریم که انواع آن به شرح زیر می باشد.

بازیابی اطلاعات نرم افزاری هارد,,بازیابی اطلاعات سخت افزاری هارد,,بازیابی اطلاعات میان افزاری هارد

ریکاوری اطلاعات نرم افزاری

برای این روش ریکاوری, نرم افزار های زیادی طراحی شده است. اینترنت پر از انواع مختلف برنامه های نرم افزاری برای برگرداندن اطلاعات می باشد. هر نرم افزار نقاط قوت و ضعف خودشان را دارند. برای بکار بردن نرم افزار های ریکاوری اطلاعات حتما باید نکات مهمی را رعایت کنید.آگاهی کامل به طرز کار نرم افزار بازیابی اطلاعات داشته باشید,,اطلاعات بازیابی شده را بهیچ عنوان داخل خود هارد نریزید,,بهترین برنامه بازیابی اطلاعات PC3000 روسیه می باشد,,اگر هارد یا فلش پیغام فرمت می دهد,,به هیچ عنوان قبل از بازیابی اطلاعات آنرا فرمت نکنید,,در بازیابی اطلاعات, درایو هارد حتما باید سالم باشد و هاردی که کند یا بد سکتور دارد را زیر اسکن نرم افزار قرار ندهید.

اشتباهات رایج در ریکاوری اطلاعات و بازیابی هارد : خیلی از افراد فکر میکنند پیش از ریکاوری اطلاعات باید هارد را فرمت کرد که روش بسیار اشتباهی می باشد مخصوصا اگر هارد سالم نباشد و در بعضی مواقع باعث از بین رفتن اطلاعات پوشه بندی می شوند. بد سکتور گیری باعث می شود هارد کند تر و در نهایت غیر قابل شناسایی گردد و در بعضی مواقع اطلاعات از بین برود و یا بر اثر فشار روی هارد هد آن آسیب ببیند و در مواردی روی سطح دیسک خط بیفتد.بدترین نوع اشتباه ریکاوری اطلاعات اور رایت می باشد یا گم شدن بورد اصلی هارد که بیشتر مواقع هارد را غیر قابل تعمیر و ریکاوری اطلاعات میکند و باعث می شود اطلاعاتتان را برای همیشه از دست بدهید. زدن کد با ترمینال در مدل هارد سیگیت در بیشتر مواقع باعث خرابی ترنسلیت هارد می گردد و تقریبا کل هارد بدسکتور می شود. ورود هوا به داخل هارد باعث می شود اطلاعات هارد آسیب ببیند. بعد از پارتیشن بندی مجدد امکان بازیابی بصورت پوشه بندی هست بشرط آنکه اطلاعات جدید داخل هارد ریخته نشود.

اگر ایراد شکسته شدن هد یا سوختن موتور یا سوختن هد باشد هیچ راهی به جز تعویض و جراحی آنها نیست ولی در ایرادهای نرم افزاری دیگر قویترین برنامه و نرم افزار تعمیر برای ترمیم و ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد دیسک مانند دیتکت نشده بدسکتور دار بودن و مشکلات ماژولی بی شک نرم افزار سخت افزار pc 3000 روسیه میباشد pc 3000 چینی هیچ کاربردی ندارد و یک اسباب بازی کودکانه است .دوستان بدانند اگر هارد خراب باشد یا بد سکتور داشته باشد یا دیتکت نشود یا هنگ کند بهترین قویترین قدرتمندترین راه نرم افزار سخت افزار برایریکاوری بازیابی بازگردانی برگرداندن اطلاعات پارتیشن و درایو هارد در جهان دنیا دستگاه pc 3000 روسیه می باشد .حالا اگر هارد سالم باشد و راحت دیتکت کند و هیچ مشکل سخت افزاری نداشته باشد قدرت نرم افزارها در بازیابی اطلاعات کم است.

علت صدا دادن هارد چیست ؟

اکثرا علت و مشکل صدا دادن تق تق هارد دیسک مکستور سیگیت وسترن دیجیتال سامسونگ توشیبا هیتاچی فوجیتسو کوانتوم هد هارد دیسک می باشد خراب شدن یا شکستن هد باعث صدادار شدن هارد دیسک اینترنال یا اکسترنال یا لپ تاپ می شود علتهای دیگر مانند برد . فریمور . خرابی پلیت خرابی موتور ضربه خوردن هارد و ... هم میتوانند باعث علت صدا در هارد باشند.

انواع ساختار هارد

هارد دیسک ها در تقسیم بندی های مختلف به مدلهای مختلف تقسیم می شوند .Desktop and Notebooks ,, هارد دیسک در اندازه های پی سی 3.5 اینچی هارد دیسک های لپ تاپی 2.5 اینچی LAPTOP ,, هارد دیسک های 1.8 اینچی پارامتر ها و ساختار هارد دیسک HARD DRIVE

معنی پیغام F1 و SMART اسمارت چیست و باید چیکار کرد ؟

این قابلیت در همه مدل هارد دیسک استاندارد است و موقعیت هارد را نمایش میدهد وجود این پیغام اعلام خطر به معنی در حال خراب شدن هارد می باشد و نشان دهنده آنست که هارد شما مشکل دارد معنی کدSMART اسمارت Stands for Self Monitoring Analysis and Reporting Technology

هارد دیسک(HDD)، که پیش از این به عنوان دیسک گردان ثابت شناخته می شد ، یک حافظه دائمی است که بطور دیجیتالی رمزنگاری شده و اطلاعات را روی سطح مغناطیسی دیسک های خود ذخیره می کند.هارد دیسک ها در ابتدا برای استفاده در کنار کامپیوتر تولید شدند و بعد ها از آن ها در داخل کامپیوتر استفاده شد. با گذشت زمان کاربرد های هارددیسک از حیطه کامپیوتر فراتر رفت .بطوریکه در تجهیزات ضبط تصویر ،پخش صدا ، همچنین در سیستم ها و دوربین های دیجیتال مورد استفاده قرار گرفت.مواردی که برای خرید یک هارد باید در نظر داشت.

1-ظرفیت / 2 -اینترفیس / 3-بافر

ایرادات شایع هارد دیسک

1- عدم شناسایی هارد دیسک,, 2-ظرفیت ۰ یا عدم ظرفیت صحیح هارد درایو,, 3-صدای غیر عادی از هارددیسک,, 4-ضربه خوردن هارددیسک,, 5-سوختن PCB یا برد هارد,, 6-روشن نشدن هارد

بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد ضربه خورده

تعمیر هارد ضربه خورده قالبا ارزش تعمیر نداشته و در صورت تعمیر بعلت ضعیف شدن هد های هارد ممکن است دوباره دچار خرابی شوند و در مواردی که هدها ضعیف شده اما قابل دیدن نیست باید سریع نسبت به استخراج داده اقدام شوند چون ممکن است بعد از مدتی کارکرد هدها کلا از بین رفته و نیاز به هارد مشابه شود.

1-اصولا بعضی از هاردهایی که در هنگام کارکرد دچار نوسان برق و ضربه شدید شوند ممکن است که هد در روی سطح پلتر کرده و در اصطلاح هد پارک شوند در این مواقع ۲ حالت پیش می آیند یا هد فقط گیر کرده و نیاز می باشند با ابزار تعویض هد و کلین روم پیشرفته هد در مسیر درست قرار بگیرند و هارد دوباره درست شده و دیتا قابل رویت میباشد اما در بعضی از موارد هد خراب شده و پس از برگشت در مسیر درست شروع به صدا میکند که در این حالت نیاز به تعویض هد میباشد در بعضی از موارد هد در سطح پلتر گیر کرده و به پلتر آسیب زده که در این حالت به غیر از یک موسسه در ژاپن و با هزینه گزاف قابل ریکاوری میباشد و ریکاوری و تعمیر اینگونه از هاردها از عهده افراد غیر متخصص خارج است.

دستگاه MRT چیست؟


دستگاهMRT ابزاری ساخته شده توسط متخصصان نرم افزار و سخت افزار در کارگاه تخصصی MRT می باشد. بخش اول کارت ویژه کنترل MRT ، قابلیت این را دارد تا دو هارد دیسک را بصورت هم زمان تعمیر و یا در همان زمین بازیابی اطلاعات کند و بخش دوم که به پروگرامر معروف است لوازم کارآمد اضافی جانبی. به واسطه تکنولوژی سخت افزاری پشرفته،تعمیرات هارددیسک ها ( مانند تعمیر بدسکتور ) و اصلاح فرم ویر آنچنان قابل اجرا است که در کارخانه به فرم ویر و میکروکد ها دسترسی دارند و به همان صورت اطلاعات کاربر قابل بازیابی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.