آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

به چه طریق ازگوشی به شکل درست استفاده کنیم

چگونه ازموبایل به طور صحیح بهرمند شویم


تلفن همراه وسیله ایست واسه فرستادن و دریافت تماس تلفنی از طریق موج های رادیویی در گستره ی

زیاد جغرافیایی. منظور از موبایل یا تلفن سلولی ابزاری است که برای متصل شدن به مجموعه ت

لفن همراه به کار می‌رود. این ابزار نخستین بار ازطریق کارخانه آمریکایی موتورولا در زمان سهآوریل نوزده هفتادوسهبا وزنی حدود به یک کیلوگرم ساخته شد. تلفن همراه نسل‌های گوناگونی دارد

و توسط شرکت‌های سازنده گوناگونی تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. برخی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا، سامسونگ الکترونیکس، ال‌جی الکترونیکس، موتورولا، سونی، اپل و اچ‌تی‌سی هستند.
آموزشگاه پارسه دوره های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش تعمیرات گوشی , آموزش تعمیرات گوشی موبایل ,   آموزش تعمیرات موبایل   ,آموزشگاه تعمیرات موبایل را برگزار می کند.
همانطور که می دانید هدف کاردانش در آموزش و پرورش ارائه ی مهارت کاربردی به هنرجویان و هدایت آنها به بازار کار می باشد . از آنجا که فراگیری و آموزش رشته مهارتی تلفن همراه ، در سطح دانش آموزی بوده و با توجه به تنوع مشاغل و گرایشهای مختلفی که در بازار کار این رشته وجود دارد ، فارغ التحصیلان توانمند، به سمت کسب شغلی پر در آمد سوق خواهند یافت .

با توجه به مطالب مطرح شده دلایلی همچون :

-استفاده فراگیر از تلفن همراه

-بالا بودن نیاز بازار کار و افراد آشنا به این مهارت

-فعالیت فارغ التحصیلان در زمینه ی فروش ، تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری و......

برای ثبت نام در این رشته کافیست .

نوع مهارتهای فنی که هنرجویان در طول دوره آموزش می بینند( نقش و توانایی فارغ التحصیلان):

۱-طراح و تحلیلگر دیجیتال: با آموزش استاندارد طراح و تحلیلگر دیجیتال، هنرجویان مهارتهای پیش نیاز همچون الکترونیک کار عمومی و مبانی دیجیتال را جهت آشنایی با قطعات و مدارات داخلی و درک عملکرد آنها فرا خواهند گرفت  .

2-تعمیرکارتلفن رومیزی: بعد از گذراندن تعمیرکارتلفن رومیزی هنرجویان با تعمیر و تنظیم برنامه الکترونیکی ،مکانیکی و برق تلفن رومیزی و ارتباطات داخلی آشنا خواهند شد .

3- تعمیرکار دستگاههای فکس: مکانیزم کار دستگاههای دور نگار ، نصب و راه اندازی ، تست و تنظیم عملکرد دستگاههای دور نگار و عیب یابی بردهای آن را بعد از گذراندن این استاندارد فرا خواهند گرفت .

 ۴- تعمیرکار تلفن همراه: در نهایت نیز بعد از گذراندن مبانی کامپیوتر و نرم افزارهای تخصصی رشته الکترونیک ،با نحوه ی کاربری ، قسمتهای اصلی ،نقشه خوانی و عیب یابی تلفن همراه آشنا خواهند شد .واز عهده شناخت عیوب تلفن همراه وو رفع آنها بر خواهند آمد .





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.