آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

انواع خدمات مد روزرایج در سالن های زیبایی شامل اپیلاسیون به صورت حرفه ای انجام می شوند.

انواع خدمات حرفه ایرایج در آرایشگاه های زیبایی شامل اصلاح صورت و ابرو به صورت حرفه ای انجام می شوند.

 

امروزه زنان به خاطر کار زیاد که در زندگی های روتین خود دارند علاقه دارند تا خرید های خود را سریع وراحت انجام دهند. یکی از این ها ،خدمات زیبایی می باشد.

درحالی که از آرایشگر مطمئن نوبت و یا محصولی میخواهید می تواند در وقت و خرج جابه جایی صرفه جویی کند.

 

 

. فرمول ترکیبی رنگ پاستیلی ارغوانی

رنگ پاستیلی ارغوانی از انوع رنگ موهای منحصر به فرد می باشد و اگر شما تمایل دارید ظاهری متفاوت داشته باشید بهتر است از این رنگ جذاب برای رنگ زدن موهایتان استفاده نمایید.

فرمول ترکیبی

    رنگ موی بلوند ارغوانی : ۱/۲ تیوپ
    رنگ موی یاسی : ۱/۴ تیوپ
    رنگ موی دودی روشن : ۱/۴ تیوپ
    واریاسیون بنفش : سه سانت
    واریاسیون قرمز : یک سانت
    اکسیدان شماره یک




مواد را درون ظرفی مناسب با یکدیگر ترکیب نمایید سپس رنگ مو را روی موهای نمدار و تمیز خود بزنید و بعد از مدت زمان لازم برای مکث ، موهایتان را به کمک آب ولرم .

بشویید و با ماسک مو رنگ موهایتان را تثبیت نمایید
3. رنگ موی سوسنی با هایلایت آبی

موی بلوند بهترین زمینه برای امتحان و استفاده از رنگ های فانتزی و متفاوت است. مدل موی باب به رنگ سوسنی با هایلایت های آبی و بنفش که زیر لایه های نقره ای مو در حرکت هستند را با لباسی تیره ست کنید تا رنگ موها بولد و منحصر به فرد به نظر برسد.

4. رنگ موی پاستیلی گریپ فروتی موج دار

این رنگ موی پرتقالی رنگ پریده شبیه به شربت گریپ فروت است که روی موهای بلوند تیره تر زیبایی خاص خودش را دارد. با این موج های درشت و خیره کننده حس و حالی شبیه به غروب تابستان و نوشیدنی شیرین و خنک دارد، با این رنگ مو لباسی روشن بپوشید تا مانند ستاره ای درخشان بدرخشید.

5. مدل موی پری دریایی با بالیاژ مو بنفش

این استایل برای موهای بلند بهترین انتخاب است، درخششی زیبا و منحصر به فرد را در اطراف نوک فرهای مو به وجود می آورد. رنگ قهوه ای ریشه، به بنفش کمک می کندد که بهتر خودش را نشان دهد. این رنگ و مدل مو را با یک لباس مجلسی مدل دم ماهی ترکیب کنید.

6. رنگ موی پاستیلی متالیک

رنگ موی پاستلی همیشه به معنی استفاده از رنگ های بولد و فانتزی نیست. برای داشتن استایلی کاملا شیک، از ترکیب مسی و نقره ای استفاده کنید. رنگ های متالیک گرم و سرد می توانند به زیبایی باهم ترکیب شوند

7. رنگ موی پاستیلی صورتی و بنفش لاوندر

ترکیبی کاملا زنانه از صورتی و بنفش لاوندر (استخدوس) با فرهای درشت استایل شما را شبیه به شاهزاده خانم ها می کند. رنگ صورتی رزی روشن و لاوندر وقتی باهم ترکیب شوند، کاملا بی نقص و منحصر به فرد می شوند.

 


ولی امروزه با توجه به پیگیری بانوان از خدمات جالب مراقبت های پوستیدر سالن های زیبایی زنانه به غیر از خدمات رایج و معمول، تاتو ابرو نیز انجام می گیرد.
اگر شما نیز تمایل دارید همه امور آرایشی و بهداشتی خود را زیر نظر یک متخصص و در فضای آرام و دنج انجام دهید.

 

برای شناخت اینجا} دنبال کنید


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.