آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

آموزش سئو و بهینه سازی سایت با بهترین روش

انتخاب پشم سنگ به شکل کاملاً آنلاین

خرید پشم سنگ به شکل غیر حضوری

 

این روزها افراد مختلف به خاطر شلوغی روزمره که در زندگی های روتین خود درگیرشان هستند دوست دارند تا کارهای خود را سریع وراحت انجام دهند. کارهای که در صورتی که از فروشگاه معتبر باشد می تواند در انرژی و خرج جابه جایی افراد صرفه جویی نماید. ازجمله مواردی که ممکن است همچنان تهیه آن برای مردم جا نیافتاده باشد خرید خرید پشم سنگ به شکل کاملاً آنلاین است. سفارش خرید پشم سنگ یکی از مواردی است که به شکل آنلاین هم می توانید تهیه نمایند .

 

 

پشم سنگ نوعی عایق صدا، حرارت، سرما و الیاف معدنی که به جای استفاده از خاک از این الیاف برای رشد گیاهان استفاده می شود. به این الیاف که از سنگ های طبیعی تولید می شوند پشم معدنی یا mineralwool نیز گفته می شود. نقطه ذوب آن 1300 درجه و مقاومت دمای آن مثبت 750 درجه سانتی گراد و مقاومت دمایی آن در سرما یا برودت منفی 30 درجه سانتی گراد است.

پشم سرباره و پشم سنگ عایق حرارتی  ضریب هدایت حرارت پایینی دارند. به طوری که آزمایشات بر روی دیوار های بنتی این گونه نشان می دهد، که قدرت عایقی این دو عایق الیافی 22 برابر دیوار های سنتی آجری و 33 برابر دیوار های بتونی می باشد.

پشم سرباره و پشم سنگ در انواع پشم خام (شبیه به پنبه ) یا ایزو ترم، شبیه به استوانه تو خالی مانند لوله که ایزو پایپ نام دارد. و به شکل تخته ای سفت و سخت با چگالی بالا و پتوی لحافی شکل تولید می شود.

برای کم کردن هزینه های گرمایشی و سرمایشی مصرف عایق های حرارتی و صوتی در هنگام ساخت ساختمان ها و تاسیسات بزرگ یک تکنیک اساسی و ضرروی می باشد. استفاده از عایق ها در ساختمان و تاسیسات کمی هزینه های ساخت و ساز ها را بالا می برد. ولی ارزش آن را دارد. چون عایق در مدت کوتاهی تمان هزینه ها را جبران خواهد نمود.
تولید پشم سنگ

بازالت به شکل تکه های سنگ کوچک با سرباره و دولومیت مخلوط می شود. , و با حرات 1450درجه سانتی گراد به شکل مواد مذاب در می آید. مواد مذاب طی فرایند چرخشی به الیاف تبدیل می شود، که در حین تبدیل حفره هایی در آن به وجود می آید. این حفره ها باعث عایق شدن این الیاف می شود. شاید بدایند که هوا به خودی خود عایق محسوب نمی شود. ولی در یک  مکان  محبوس می شود، به عایقی قوی در برابر گرما و سرما و صدا تبدیل می شود.
انواع پشم سنگ
پشم سنگ تخته ای

عایق پشم سنگ تخته ای یا پانلی یک عایق سفت و سخت مکعب شکل است. که مخصوص عایق کاری دیوار ها داخلی و بیرونی می باشد. با این عایق می توان مکان های  صاف مانند دیوار ها و سقف های بین واحد ها و طبقه های زیر شیروانی ها را عایق نمود.

عایق تخته ای یا پانلی از ضخامت 3 سانت تا 10 سانت و از چگالی 50 الی 150 کیلوگرم در متر مکعب و با اندازه های یا ابعاد های طول 120 سانتی متر و عرض 60 سانتی متر تولید می شود. عایق تخته ای 5 سانت با دانسیته های 50، دانسیته 80، دانسیته 100، دانسیته 120، دانسیته 150، بیشترین مصرف در ساخت و ساز های ساختمانی دارد.

این عایق با روکش های فویل آلومینیوم و کاغذ کرافت و تیشو سیاه تولید می شود. این عایق تخته ای را با الوار های چوب  سازه های فلزی کناف نصب می کنند. میخ های مخصوص وجود دارد که جهت نصب عایق تخته ای به دیوار ها که گل میخ نام دارد استفاده می شود.

پشم سنگ تخته ای برای کشت گیاهان نیز استفاده می شود. که در آن هیچ نوع مواد غذایی وجود ندارد. و به  هیدروپونیک شناخته می شود. پشم سنگ تخته ای را مکعبی مستطیلی تصور کنید که از از الیاف خالص پشم نسوز تشکیل شده و محدوه دمای آن از 25- تا 650+ است. این عایق شبیه به تخته چوب با پرس های سنگین تولید می شود. که مخصوص حفاظ در برابر آتش های مستقیم است. دود سمی تولید نمی کند. و ایستایی خوبی در مکانهای صاف دارد.

 

جهت شناخت می توانید به https://ayeghariya.com/پشم-سنگ مراجعه کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.